۷۹۹۶۷۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ستاره سریال های وسترن درگذشت

وین موندر ستاره سریال های وسترن دهه ۶۰ میلادی آمریکا که احتمالا یکی از شخصیت های جدیدترین اثر کوئنتین تارانتینو با الهام از شخصیت وی به تصویر کشیده می شود در سن ۸۰ سالگی درگذشت.

خبرگزاری مهر: وین موندر ستاره سریال های وسترن دهه ۶۰ میلادی آمریکا که احتمالا یکی از شخصیت های جدیدترین اثر کوئنتین تارانتینو با الهام از شخصیت وی به تصویر کشیده می شود در سن ۸۰ سالگی درگذشت.

ستاره سریال های وسترن درگذشت

به نقل از ورایتی، وین موندر ستاره سریال های وسترن دهه ۶۰ میلادی آمریکا که احتمالا یکی از شخصیت های فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» جدیدترین اثر کوئنتین تارانتینو با الهام از شخصیت وی به تصویر کشیده شود، روز ۱۱ نوامبر در سن ۸۰ سالگی در ایالت ورمانت درگذشت. این خبر ۱۰ روز بعد از مرگ این بازیگر اعلام شده است.

موندر در مجموعه های تلویزیونی مشهور آمریکا در دهه ۶۰ میلادی از جمله سریال وسترن «کاستر» محصول ای‌بی‌سی در نقش ژنرال جرج آرمسترانگ کاستر و مجموعه تلویزیونی «لنسر» در نقش اسکات لنسر به ایفای نقش پرداخت. مجموعه تلویزیونی وسترن «لنسر» که موندر عمده شهرتش را مدیون آن است بین سال های ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۰ در دو فصل از شبکه سی‌بی‌اس به نمایش درآمد.

مهم ترین حضور موندر در سینما مربوط به فیلم کم نام و نشان «هفت دقیقه» (۱۹۷۱) است که او در آن با بازیگرانی چون جان کارادین و تام سلک همبازی شد.

نام موندر در یک سال اخیر با اعلام شخصیت های فیلم جدید تارانتینو دوباره بعد از مدت ها بر سر زبان ها افتاد. در فیلم پیش روی کوئنتین تارانتینو با نام «روزی روزگاری در هالیوود» که داستانش در سال ۱۹۶۹ می گذرد قرار است لوک پری نقش شخصیت اسکات لنسر کاراکتر مجموعه تلویزیونی «لنسر» با بازی وین موندر را ایفا کند. داستان «روزی روزگاری در هالیوود» درباره قتل شارون تیت ستاره هالیوود در دهه ۶۰ میلادی توسط خانواده منسون است. در داستان این فیلم شخصیت های مطرح هالیوود در دهه ۶۰ مانند استیو مک کویین حضور دارند.

موندر دسامبر ۱۹۳۷ در نیوبرانزویک کانادا بدنیا آمده بود. او پس از دوران دبیرستان در نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا مشغول به فعالیت شد، او بعدها پس از آن که زیر نظر استلا آدلر مدرس بزرگ بازیگری در نیویورک حرفه بازیگری را فرا گرفت وارد عرصه بازیگری شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شب جمعه است .
      نثار روح تمام اموات بلاخص مرحوم تازه گذشته فاتحه ‌

    • بدون نام

      شب جمعه است .
      نثار روح تمام اموات بلاخص مرحوم تازه گذشته فاتحه ‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج