۷۹۹۶۷۷
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

توضیح پلیس درباره تیراندازی در خیابان یافت‌آباد

معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارق منزل تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از استان‌های غرب کشور توسط گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارق منزل تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از استان‌های غرب کشور توسط گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد.

سرهنگ سعدالله گزافی در توضیح این خبر گفت: ساعت ۰۷:۴۰ مورخه ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۷ مأمورین گشت پلیس آگاهی در پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ خاکستری به شماره *** ن۴۲ ایران ۹۹ با دو نفر سرنشین مظنون شدند که در ادامه مشخص شد خودرو دارای سابقه توقیف مبنی بر سرقت منزل در یکی از استان های غربی است.

مأمورین گشت پلیس آگاهی به راننده خودرو پژو ۴۰۵ دستور ایست داده اما راننده ی آن با افزایش سرعت و انجام حرکات خطرناک به سمت بزرگراه شهید چراغی اقدام به فرار کرد. در ادامه، مأمورین در چندین نوبت به راننده خودروی متواری دستور ایست داده اما نامبرده برخلاف دستور پلیس همچنان به فرار خود ادامه می دهد.

در ادامه تعقیب و گریز، مأمورین به جهت متوقف کردن خودرو پژو ۴۰۵ اقدام به شلیک چندین تیر هوایی کردند؛ نهایتا خودرو متواری در تقاطع یافت آباد متوقف شد اما راننده آن با کوبیدن ضربات محکم به تعدادی از خودروها همچنان به تلاش خود برای فرار از دست مأمورین ادامه داد.

مأموران گشت پلیس آگاهی به منظور دستگیری سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ و جلوگیری از وارد شدن خسارت به خودروهای شهروندان به صورت پیاده وارد عمل شده تا سرنشینان آنرا مهار و دستگیر کنند که در این زمان راننده پژو ۴۰۵ با حرکت دنده عقب به سمت آنها حمله ور شده و یکی از مأمورین از ناحیه هر دو پا دچار مصدومیت میشود.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی با اعلام خبر دستگیری هر دوسرنشین خودرو پژو ۴۰۵ متواری عنوان داشت: نهایتاً با شلیک تیر به سمت لاستیک های خودرو پژو ۴۰۵ و واکنش دیگر مأمورین واحد گشت، خودرو پژو ۴۰۵ متوقف و راننده آن به همراه سرنشین دوم خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند و افسر گشت پلیس آگاهی نیز جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان فیاض بخش منتقل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا این ...هارو بدون محاکمه اعدام کنید حیف طناب درس عبرت میشه برای اونیه که میخوان جفتک بندازن

    • بدون نام

      هر دوپاآن دوبیاد زیر ماشین تاخرد بشه
      خدا قوات به نیروها انتظامی

    • میلاد

      دروغ میگید ایشان هیچ خلافی نکرده راستی اقای قاضی محارب با خدا را ضمیمه پرونده اش کنید هر تهمتی خواستید به این بنده خدا چسبوندید

    • جمعی از مردم جنوب

      حالا اگر راست میگن دوروز. دیگر آزادش نکنید

    • بدون نام

      دست بچه های نیروی انتظامی درد نکنه ، ممنون

    • shohrehandy

      بیچاره مامورا سارقا اگه زیرشون میگرفتن هم باز حق تیر اندازی به اونا رو نداشتن . ترامپ چه قدرتی داره میگه مهاجرایی رو که میان امریکا بزنین با گلوله که نیان برا همینه که پلیس امریکا قدرتمنده چون اختیار عمل داره اینجا مامرای ما رو قاتل و سارق بکشند هم اگه مامور تیر اندازی کنه محکوم میشه اونوقت میخوایم امنیت مردم جامعه از دست این اراذل حفظ بشه

    • بدون نام

      تا وقتی راننده پشت ماشین نشسته و اینهمه ماشین رو خسارت وارد کرده و به تیر هم توجه نمیکنه ماموران باید دقت بیشتری برای حفظ جان خودشون بکنن .بارها شده راننده دیوانه توقف میکنه تا مامور پیاده میشن ....به فرار ادامه داده و پیاده وسوار شدن ماموران از نظر تایم برا فرار ...سلامتی مامور مهمتر هست و یارو سارق و با یه مدت حبس ازاد میشه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یافت آباد و سند تیول بودنش همراه چند پارچه آبادی بنام میرزاآقاسی است، شاید از نوادگان آنها باشند که ادعای ارث خود میکنند، اما اینکه با وسیله نقلیه به پلیس های زحمت کش کشورمان در هر نقطه ای و هرکس که باشند شوخی ندارد، فوراً از طریق یک محکمه صالحه آنان را محاکمه و به کیفر برسانید،

    • بدون نام

      پلیس یه فصل مفصل کتک بزنه اینارو که یادشون باشه زندان براشون هتله تیر نمیشه زد پس کتک بزنید بزغاله هارو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج