۷۹۹۷۸۶
۲۱۸ نظر
۵۰۰۷
۲۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

فروزان: پرسپولیسی‌ها به فحاشی معروفند

یکشنبه آینده یکی از فینال‌های لیگ در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. تقابل تراکتور کهکشانی با پرسپولیس مدعی قهرمانی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌های نیم‌فصل اول را رقم بزند.

روزنامه گل: یکشنبه آینده یکی از فینال‌های لیگ در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. تقابل تراکتور کهکشانی با پرسپولیس مدعی قهرمانی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌های نیم‌فصل اول را رقم بزند.

از یک سو پرسپولیس که نایب‌قهرمان آسیاست و حالا می‌خواهد در لیگ به سومین قهرمانی‌اش برسد، مقابل تیمی قرار می‌گیرد که بهترین بازیکنان داخلی و خارجی را جذب کرده است. حضور سه کاپیتان تیم ملی در کنار محسن فروزان گلر باتجربه این تیم از سوژه‌های جذاب این دیدار به حساب می‌آید. فارغ از تقابل دو تیم بالای جدولی رودررویی فروزان و پرسپولیسی‌ها یکی از پرحاشیه‌ترین سکانس‌های لیگ را همواره رقم زده است.

فروزان فصل گذشته با پیراهن پارس‌جنوبی نتوانست پنالتی‌اش را گل کند و تیردروازه‌ها به داد بیرانوند رسیدند. حالا دوباره فروزان به آزادی می‌آید و باید انتظار هواداران دوآتیشه پرسپولیس را که دل خوشی از او ندارند، بکشد. این دیدار بیشتر از آنکه تقابل تراکتور با پرسپولیس باشد جنگ فروزان با هواداران پرسپولیس است.

گلر تراکتورسازی پس از مدت‌ها سکوت، درباره این دیدار صحبت کرد.

این روزها اوضاع و احوال تراکتورسازی چطور است؟

شرایط خوبی در تراکتور داریم و توانسته‌ایم با حمایت هواداران‌مان بازی‌های زیادی را ببریم. هم شرایط تیم در جدول خوب است و هم به موقع پول گرفته‌ایم که جا دارد از مسوولان باشگاه و آقای زنوزی تشکر کنم.

البته تراکتورسازی در نتیجه‌گیری نوسان هم داشته‌ است.

فروزان: پرسپولیسی‌ها به فحاشی معروفند

بدشانسی ما این بود که همه بازیکنان‌مان را از ابتدای فصل نداشتیم وگرنه مطمئن باشید که امتیازات بیشتری می‌گرفتیم. شیرینی فوتبال به همین موانع و سختی‌هایش است که بتوانیم از آنها عبور کنیم و به قهرمانی برسیم. علت اصلی نوساناتی که شما پرسیدید هم مشخص است؛ تیم ملی و برنامه‌های کی‌روش، لیگ ما را نابود کرده است.

یعنی شکست‌هایی که داشتید یا از جام حذفی حذف شدید، به خاطر تیم ملی بوده؟

بله، به خاطر بازی‌های تیم ملی بود که این نتایج به دست آمد. تا می‌آمدیم روی غلتک نتیجه‌گیری بیفتیم، به خاطر بازی‌های تیم ملی لیگ را تعطیل می‌کردند آن هم بازی با تیم‌های بی‌کیفیت و ضعیف. واقعا باید برای بازی با بولیوی یک ماه تیم را تعطیل کنند؟

ما با تراکتور به همین تیم چهار گل می‌زدیم اما کی‌روش بدون توجه به کیفیت لیگ، آن را تعطیل کرد. این تعطیلی یعنی اینکه ما دوباره باید بدنسازی می‌کردیم و همین بدنسازی باعث می‌شد تا بازی اول را از دست بدهیم. تا می‌آمدیم دوباره روی فرم قرار بگیریم و دیدید که چهار گل به ذوب‌آهن زدیم،

مجددا برای بازی با تیم ضعیف ونزوئلا لیگ را تعطیل کردند. از شما می‌پرسم؛ الان اسپانیا، پرتغال و دیگر تیم‌های اروپایی که در لیگ ملت‌های اروپا بازی می‌کنند، یک ماه لیگ‌ کشورشان را تعطیل می‌کنند؟ هیچ جای دنیا این کار را نمی‌کنند.

این تعطیلی‌ها بیشتر به خاطر جام ملت‌ها و احتمال موفقیت در آسیاست.

الان می‌گویند جام ملت‌ها مهم است بعد می‌شود مقدماتی جام جهانی بعد از صعود به جام جهانی هم می‌گویند به خاطر خود جام جهانی باید لیگ را تعطیل کرد. با این کارشان لیگ را نابود کردند آن هم به خاطر چند بازی تیم ملی با تیم‌های ضعیف که در دنیا هیچ تیم معتبری با آنها بازی نمی‌کند.

موضوع این است که با این تیم‌های ضعیف بازی می‌کنند تا در رنکینگ فیفا رتبه تیم ملی را بالا ببرند. چند سال پیش که خود من هم در تیم ملی بودم با موریتانی بازی داشتیم. باورتان نمی‌شود؛ گلرشان دستکش نداشت و گاسپار از گلرهای تیم ملی دستکش گرفت و به گلر آنها داد. هدف کی‌روش از انجام این بازی‌ها همین است که گفتم. هیچ جای دنیا حتی در آسیا لیگ را به خاطر جام ملت‌های قاره‌شان یک ماه تعطیل نمی‌کند.

با این صحبت‌ها به نظر می‌رسد که دیگر امیدی برای حضور در تیم ملی نداری.

من اصلا به تیم ملی تا زمانی که کی‌روش سرمربی است فکر نمی‌کنم و دوست هم ندارم دعوت شوم. تمام فکر و ذکر من تراکتورسازی است چون در حال حاضر ارزشمندترین چیزی که در زندگی فوتبالی‌ام دارم این تیم است. ما در تراکتورسازی حمایت 40 میلیون آذری‌زبان را داریم که هویت به تیم و باشگاه ما بخشیده‌اند.

فروزان: پرسپولیسی‌ها به فحاشی معروفند

تا آنها هستند همه ما خوشحال هستیم. درباره تیم ملی هم یک نکته دیگر بگویم و آن این است که کی‌روش اصلا در ایران نیست که بازی‌های بازیکنان لیگ را ببیند. من و خیلی‌های دیگر جزو سلیقه‌ دستیاران کی‌روش نیستیم چون آنها هستند که بازیکنان را انتخاب می‌کنند.

برخی که در لیگ بد کار می‌کنند و یا حتی ذخیره هستند دعوت می‌شوند چون می‌دانند چکار کنند که جزو سلیقه دستیاران کی‌روش باشند. بنابراین من و امثال من تا زمانی که کی‌روش سرمربی تیم ملی باشد دعوت نمی‌شویم.

پس با توجه به این شرایط تراکتور همچنان با نوسان لیگ را دنبال می‌کند تا بعد جام ملت‌ها.

هر وقت لیگ را به خاطر تیم ملی تعطیل کرده‌اند ما در بازی اول خوب نتیجه نگرفته‌ایم و بعد از آن عالی کار کردیم اما قول می‌دهم که در این سه بازی با کمک بچه‌ها، کادر فنی و هواداران حداکثر امتیازات را بگیریم. مطمئن باشید تراکتور پس از جام ملت‌ها که کوران مسابقات لیگ است و امتیاز گرفتن در آن سخت می‌شود، تراکتورسازی بهترین عملکرد را از خود به نمایش می‌گذارد. همه ما به دنبال قهرمانی هستیم البته اگر بدشانسی نیاوریم.

عملکرد خودت در این فصل را چطور دیدی و فکر می‌کنی کلین‌شیت‌های بیشتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشی؟

من از عملکرد خودم راضی هستم و فکر می‌کنم تا اینجای فصل بد کار نکردم. گل‌هایی که خوردم بیشتر روی گل به خودی یا پنالتی بود و یا اینکه خوب در دفاع همدیگر را پوشش ندادیم. تنها اشتباه فاحش من همان گلی بود که مقابل پیکان خوردم که هر گلر در دنیا به طور متوسط در هر ۳۰ بازی سه اشتباه فاحش دارد.

من همان شب آن گل را فراموش کردم و دیگر به آن فکر نمی‌کنم. طی دو هفته اخیر تمرینات سختی را انجام دادم تا شرایطم بهتر شود. در حال حاضر دیگر به کلین‌شیت فکر نمی‌کنم چون در دنیا برای کارشناسان دروازه‌بانی سیو در جریان بازی مهم است نه کلین‌شیت. یک گلر در طول ۹۰ دقیقه چند سیو فوق‌العاده دارد اما روی اشتباه خط دفاع گل می‌خورد. پس خیلی به کلین‌شیت فکر نمی‌کنم.

هر زمان بازی با پرسپولیس فرا می‌رسد و تو مقابل این تیم قرار می‌گیری، همه یاد پنالتی‌ای که زدی و به دو تیر خورد و گل نشد، می‌افتند.

من آن پنالتی را فوق‌العاده زدم و فکر می‌کنم بیرانوند با خودش دعا داشت که آن پنالتی گل نشد و به دو تیر خورد. آنقدر شجاعت دارم که باز هم مقابل پرسپولیس پنالتی بزنم. اگر آن پنالتی گل می‌شد همه می‌گفتند چه گلر شجاعی و چه مربی شجاعی که پنالتی را به او داد. بعد از آن ماجرا بعضی‌ها رفتار دیگری از خود بروز دادند. باز هم می‌گویم؛ دوست دارم دوباره به پرسپولیس پنالتی بزنم چون مطمئن باشید این بار گل می‌شود.

از اینکه در آزادی مقابل هواداران پرسپولیس قرار بگیری، نگران نیستی؟

همه جای ایران هواداران پرسپولیس را با فحش و ناسزا می‌شناسند. متاسفانه کمیته انضباطی هم آنها را محروم نمی‌کند. انگار مسوولانی که برای بازی‌های پرسپولیس به آزادی می‌آیند، یا نمی‌شنوند یا خودشان را به نشنیدن می‌زنند! آنها وقتی به علی دایی که اسطوره‌شان است رحم نکردند، به محسن فروزان رحم می‌کنند؟

چرا همیشه مقابل هواداران پرسپولیس و این تیم حاشیه‌ساز می‌شوی؟

زمانی که آقای دایی سرمربی پرسپولیس بود، من از این تیم پیشنهاد داشتم اما به پرسپولیس نرفتم و تنها به احترام آقای دایی، به دفتر باشگاه‌شان رفتم. آن سال با تراکتورسازی قرارداد بستم که البته بعد به مشکل خوردیم و به استقلال رفتم. فوتبال قشنگی‌اش به همین کری‌خوانی‌هایش است اما نه اینکه در فضای مجازی و استادیوم ۹۰ دقیقه فحش ناموسی بدهند. کمیته انضباطی با آنها برخورد نمی‌کند اما اگر بازیکن یک عکس‌العمل نشان بدهد دو جلسه محروم می‌شود.

با این حساب روز یکشنبه یکی از روزهای سخت فروزان خواهد بود.

این بازی برای من یک بازی معمولی نیست بلکه جنگ است. هواداران پرسپولیس یکشنبه به آزادی بیایند تا ببینند کت تن کیست. مطمئنم یک بازی فوق‌العاده انجام خواهیم داد و پرسپولیس را در آزادی شکست می‌دهیم. در طول هفته گذشته عالی تمرین کرده‌ام و تمام فکر و ذکرم را روی این بازی گذاشته‌ام. خدا کمک کند و هواداران حمایت کنند تا در این بازی سربلند شویم. هواداران ما را در خیابان که می‌بینند می‌گویند باید در آزادی پنج گل به پرسپولیس بزنید. در طول هفته طوری تمرین کرده‌ایم که همه برای برد به تهران می‌آییم.

فکر می‌کنی هواداران تراکتور آزادی را پر کنند؟

۴۰ میلیون آذری‌زبان پشت تراکتور است و اگر قانون بیش از ۱۰درصد را اجرا کنند، مطمئن باشید ۵۰ درصد آزادی را هواداران تراکتور پر خواهند کرد. تراکتور تیمی است که در همه جای ایران میزبان است، نه مهمان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گمنام

      آخه گلابی تو مال کری خوندنی با اون خانم مانکنت تراکتور مقابل پرسپولیس عددی نیست نه خودش نه هوادارش

    • کیا

      فروزان خانم کی باشن اخه گندش نکنید لطفا

    • پارسا

      برو گمشو بابا

    • cactus

      بااااااغیررت
      ایندفعه خواستی به دوتا تیر بزنی یه جور بزن بره تو گل داداش

    • perspolisi

      زر نزن بابا اسکول پلشت
      پرسپولیس ۴۰میلیون طرفدار داره یاتیراختور
      تر تر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همیشه ادمای خوش فکرو کاربلد تعدادشون کمه.40 میلیون دلیل بر حرفه ای بودن نیست.

    • ملک نژاد ایردموسی

      وقتی میشنیدم پرسپولییس تا حالا قهرمان اسیا نشده زیاد به آن فکر نمیکردم اما از وقتی که شنیدم یک سال دیگه میشه شصت سال که پرسپولیس آرزوی جام را داره حالا همش دارم به آن فکر میکنم آخه 60 سال

    • بدون نام

      سوراختوری توهم میزنی

    • مملکت ویران

      واقعاخیلی آدم بی شخصیتی هستی بخدا.توبخاطرچندتومن پول بیشترازپیشنهادپرسپولیس وتراکتورگذشتی.خودت خرحساب کن.توهمونی هستی باپرچم پرسپولیس بایه هوادارمعلول عکس یادگاری انداختی ولی بخاطرفقط ۲۰میلیون پول رفتی استقلال.مردم آگاهن.اگه خوب بودی استقلال نگهت میداشت ولی انداختنت بیرون.دیگه زر زیادی نزن.

    • بدون نام

      خخخخخ
      هر وقت میبینمش یاد پنالتی ش جلو پرسپولیس میافتم

    • بدون نام

      اقای فروزان یادمان نرفته وقتی روبروی تیم کیسه بازی میکنی توپی را که در اختار داری انرا هر طور شده وارد داروازه میکنی که خوش خدمتی به تیم کیسه در به داغون کرده باشی پس زرت پرت نکن که اشغال ترین بازیکنی هستی که تا به حال دیده ام

    • بدون نام

      آخه شلغم تو در حدی نیستی که برای پرسپولیس کری بخونی هر دفعه که زر زدی بعد بازی قهوه‌ای شدی انتر خان

    • تیراختور عشقیم

      چوخ گوزل.هاریکا
      به امید شکست پرسپولیس یا پیروزی (2تا اسمو اسیر خودش کرده) در مقابل هوادارانش.

    • ایرانی.

      چقدرحرف مفت میزنه این عوضی؟تادیروزجونش بجون کیسه بسته بودحالاشده هوادارسولاختور.چقدرپرروه این باصطلاح دروازبان که براهمه ی مهاجمان تیمهاحلواس.اخه یکی باین ادم بگه برودرست تمرین کن وگل چیپ نخور.یعنی یادش رفته توصباوتومسابقه باسرورش پرسپولیس رامین رضاییان چطورضایعش کرد.ادم باین پررویی محشروالا.خنده داره میگه سوراختور40 میلیون هوادارداره جوک میگه این بشر.کل تورکهای اذربایجانی که بجزطرفدارای سوراختورهمه محترم وباادبن وایراندوست حدود5میلیون نفره این جوک اوناروضرب درهشت میکنه.اگه تورکها40 میلیونن وفارسهام 40 میلیون پس کوردها.لرها.بلوچهاوعربهای ایران کجای دلتن که حرف مفت میزنی.ایشالاتوبازی باپرسپولیس کیسه گلی بوقلمون صفت که هرجامیری عاشق اون تیمی. پررو.

    • بدون نام

      خفه شوسگباز

    • pa

      چرا از استقلال بیرون انداختنت ذرت
      ...

    • نوذرفخری

      برو بابا توکه کت تند چند بار تراکتور قهرمان شد به چه مینازی

    • حاج مهدی لنگ فر‌وش

      خصوصیت و ویژگی بارزشون همینه۰ اما به نظر من در اغلب اوقات باید با هر کسی مثل خودش رفتار کرد۰ فحش و بی ادبی کردن ما هم بابد بهشون بی ادبی بکنیم تا به رفتارشون پی ببرند

    • حمید رضا

      اتفاقا کلیپ خانومت که در اون با کمال تربیت راجب پرسپولیس ترانه میخونه رو همه دیدن تو دیگه چرت نگو

    • بدون نام

      من اصلا دوست ندارم در مورد دیگران نظر بدهم
      ولی این مصاحبه ات را که خوندم به نظرم آدم بسیار لجنی هستی
      واسه معروف شدن خودت چرا بد و بیراه و خزعبل به هم می بافی ؟؟؟!!!

    • بدون نام

      مٺلا اگه کیروش نبود حتما تو فیکس تیم ملی یودی!!!خفه شو شماها تا زمانیکه تو تیم ملی هستید مربی بهترین تو دنیاست اما وقتی نیستید مربی بدترینه!!!خحالت بکشید بازم خحالت بکشید

    • علی

      متاسفم برات همسن

    • بدون نام

      جانم تعصب.دمت گرم تاجی متعصب

    • بدون نام

      فروزان :هم پول گرفتیم و هم هوادارا پشتمون هستن ودلگرممون میکنن یاد نقش اکبر عبدی در اخراجی های 1 افتادم که در جبهه میگفت:ما که اخسامونو انداختیم شربت هم نوشیدم بریم خونه دیگه ..... یعنی اقای فروزان احساس دین تو وعشق علاقه ات به این تیم بستگی به پولی که گرفتی داره !!!!!بیچاره بازیکنای قدیمی که ورزشکارای واقعی اونا بودن که به خاطر تیم و هوادار از جونشون مایه میزاشتن و خدا تومنی هم پول نمیگرفتن!!!!واقعا جای تاسف داره...

    • بدون نام

      محسن جان دمت گرم که لنگیا رو بد جور میسوزونی.
      مرسی آه.

      پاسخ ها

      • Mohammadreza Paydar12

        شما دستمال نکش برا دروازه بانتونو ما به همه میگیم توام تعصبی هستی.ادا در نیار فقط یه قهرمانیه دسته یک داره تیمتون

    • بدون نام

      بیچاره بد جور سوخته در حد پرسپولیس نیستی جواب بشنوی

    • بدون نام

      خانم فروزان تو خودت فحشی.

    • بدون نام

      این فروزان خانم هرسال که با پرسپولیس روبرو میشه یه جاش میفته به خارش و خوشش هم میاد و گرنه چرا باید مصاحبه جنجالی کنه. خارش میخواد دخترمون

    • علی اکبر

      سلام، دهنتو ببند، فحش چی میخوان بدن، رو چیزی که همه تعصب دارن که تو نداری، پس از چی ناراحتی، عکسهای اینساگرامت رو یه دید بزن

    • بدون نام

      چهل میلیون آذری زبان.یا خدا .چی زدی فروزان.فازت چیه. درست کیسه کش هستی ولی نه اینقدر حقیر دیگه.مگه ایران چقد جمعیت داره که چهل میلیون آذری زبان داشته باشه. خدا شفات بده انشاله.آمین

    • mohsen

      موز بخور موز

    • بدون نام

      یاشاسین فروزان یاشاسین تراختور یاشاسین ازربایجان به امید پیروزی پیش بسوی ازادی❤

    • بدون نام

      صد در صد لایق فوش هستی که بهت فوش میدن...............

    • بدون نام

      فحشو روزمین میندازن صاحبش برمیداره

    • mohsen

      مووووووز بخور مووووووز

    • بدون نام

      جوجه راجع ب سرورت خاستی حرف بزنی دهنتو آب بکش،،تونجسی،،،

    • محمد

      آره جون عمت.!! تو خوبی! تازمانیکه به تیم ملی دعوت میشدی کی روش خوب بود ولی الان..... نان به نرخ روز خور که میگن مصداق عالیش تو هستی فروزی جون

    • بدون نام

      تونجس ک معلوم نیس پدرت کی هست میخای بهت فحش ندن،،ب تو باید فحش داد،،ازالان تاهمیشه

    • بدون نام

      تولایق فحشهایی ک میخوری هستی ،،،نوش جانت

    • بدون نام

      اون موقعا تو ورزشگاه میگفتیم،،دروازه بون نداشتن بجاش سوراخ گذاشتن،،حالا واسه فروزان خانم میگیم دروازه بون نداشتن بجاش پاره گذاشتن،،

    • مسعود

      کلا" بازیکنای مزخرفی مثل تو جذب باشگاه‌های مزخرف میشن، بهمین دلیل نتونستی بیای پرسپولیس!!!

    • بدون نام

      ت،،اینوهمه میدونن

    • سیدمحمدنجاتی

      خرشانس فقط لنگا استوکس و اروین نیستند یعنی 50 درصد تیم غایب
      داوران هستند
      شجاع هم هست
      قرعه لیگ قهرمانان آسیا اوج خرشانسی

    • بدون نام

      ببند دهنت بی خاصیت.اولا در حدی نیستی پیراهن تیم ملی بپوشی.دوما غلط میکنی در هرموردی در مورد تیم پرسپولیس و هواداراش حرف بزنی.سوما مثل شترشدی فهمیدی در حد هیچ تیمی نیستی اسمان ریسمان میکنی

    • بدون نام

      ببند دهنت بی خاصیت.اولا در حدی نیستی پیراهن تیم ملی بپوشی.دوما غلط میکنی در هرموردی در مورد تیم پرسپولیس و هواداراش حرف بزنی.سوما مثل شترشدی فهمیدی در حد هیچ تیمی نیستی اسمان ریسمان میکنی

    • احسان

      پرسپولیس بچه لوس و پرروی وزارت ورزشه. انتظار برخورد با آنها را نداشته باش محسن جان

    • بدون نام

      وقتی با سوراختور میری مسافرت ،

    • سیاوش

      خاله فروزان زرررررررررررشک
      حواست باشه کله پا نشی
      بی ترسِ بی ادب
      بعد از مدتی که از تراکتورسازی جدا شدی
      اونوقت اراجیفتون راجع به تراکتورسازی و طرفدارانش شنیدنی است
      باز هم زرررررررشک با طعم آناناس

    • بدون نام

      ی زیربته ای مثل تو باید فحش بخوره،،،ک بفهمه هیچی نیس

    • بدون نام

      دهنت را آب بکش فحاش تویی و خانواده ات.تو کی باشی که به شصت میلیون هوادار توهین کنی نفهم

    • مسعود

      کلا بازیکنای مزخرفی مثل تو جذب باشگاه‌های مزخرف میشن، بهمین دلیل باشگاه پرسپولیس با اردنگی پرتت کرد بیرون!!!

    • بدون نام

      یک شنبه خشتکتو روسرت میکشیم

    • امیرعباس عمویی

      برو گلت رو بخور پسرم ...سوراختور

    • shar joooon perspolisi

      40میلیون پس بگو ایران 60درصد ترتری هستن
      جل الخالق

    • اژدرهای سرخ

      پسرخوب مال این حرفا نیستی پرسپولیسی ها تو رو به اونجا شونم حساب نمیکنند

    • بدون نام

      زرررررشک

    • بدون نام

      ههههههههه . آرزو بر پیران عیب نیست . مواظب باش ۵ تا نخوری . کاریت بکنیم یکشنبه که تا عمر داری یادت نره

    • بدون نام

      آخه انتر کل ایران 80 میلیونه . اگه 40 میلیون تراکتوری باشن
      پس پرسپولیس و استقلال و سپاهان و...... طرفدار ندارن
      تراکتور این قدر با امثال تو منفور شده که خود آذر ی ها هم طرفدارش نیستن.

    • بدون نام

      برو بمیر خاله فروزان لیاقت توی بی لیاقت حتی فحاشی نیست بلکه چیز دیگریه .....

    • بدون نام

      خیلی کمبود عاطفی داری

    • بدون نام

      خدا شفا بده

    • ایران

      چقدر تو پستی

    • علی

      برو خروسان چرت نگو
      لابد من بودم از دقیقه 1 تا 90 تو تبریز پارسال فحش میدادم
      ببین عقده ای نه تو نه هیچ کس دیگه با این اراجیف ها نمیتونه ما رو از مسیر قهرمانی بدور کنه

    • شهریار

      این از شخصیت شماست که زشت حرف میزنی اولا خوب وبد بین طرفدار های هر تیمی هست من خودم آذری هستم هم پرسپولیس دوست دارم و هم تراکتورسازی را، حیف از امثال شماها که پول برایتان هزینه میشه ،تو خودت نشان دادی کی هستی،فردا دوباره استقلال بهت پیشنهاد بده تراکتور را تنها میزاری برات اصلا مهم نیست

    • شهریار

      این از شخصیت شماست که زشت حرف میزنی اولا خوب وبد بین طرفدار های هر تیمی هست من خودم آذری هستم هم پرسپولیس دوست دارم و هم تراکتورسازی را، حیف از امثال شماها که پول برایتان هزینه میشه ،تو خودت نشان دادی کی هستی،فردا دوباره استقلال بهت پیشنهاد بده تراکتور را تنها میزاری برات اصلا مهم نیست

    • بدون نام

      خخخخخخخ
      چی زدی

    • بدون نام

      اقای فروزان اگه برای پرسپولیس هم عین شیشتقلال بازی کنی مگه خنگیم فحشت بدیم هر وقت مقابل کیسه بازی کردی کیسه کمتر عز سه تا نزده پارسال صبا و پارس جنوبی رو یادمان نرفته جالبه تراکتور چچوری بخت اعتماد کرده

    • رادین

      چطور حساب کردی که نصف ایران رو میگی آذری زبان
      کلا مخت عیب داره و توهم داری ۴۰ میلیون ما آذری زبان داریم؟؟؟؟؟؟

    • محسن زنجان

      فروزان تولایق فوش دادن هم نیستی

    • بدون نام

      آقای فروزان،پرسپولیسی هستم...فکرنمی کردم اینقدر آدم بی ادبی باشید...پس فوش بعضی ازتماشگران را،که قطعا کاردرستی نیست،علتش درتربیت خودت دنبالش بگرد...نه اینکه باکمال بی شرمی به هواداران باشخصیت وبزرگ پرسپولیس توهین کنی...یعنی شماهمتون بایدعقده ای باشید...برو،یه کم عفت کلام یادبگیر...پنالتی زدنت پیشکش...

    • 44444444

      حرف حق رو گفته.
      عرب ها, ترکها,ترکمنها ,استقلالی ها و اصفهانی ها... این همه مواردی از آنهایی هستند که مورد فحش چرتپولیسی ها قرار گرفته اند

    • بدون نام

      یاشاسین اذربایجان

    • مصطفی

      40 میلیون آذری زبان؟؟؟ اینو از کجات درآوردی؟؟

    • مهدی

      حتما حقت بوده ..

    • ناشناس

      تو هم به اینکه آرزو داری برای خودشیرینی برای استقلالی ها خودت به پرسپولیس گل بزنی معروفی! راستی پنالتی شد برو توپ را بردار و اجازه بگیر که این پنالتی را تو بزنی! اینجوری ما هم خوشحال میشیم تو هم به آرزوت میرسی!

    • ناشناس

      راستی تو نیز به گل خوردن از پرسپولیس و راه دادن به استقلال معروفی!!

    • بدون نام

      خفه نکبت یکشنبه معلوم میشه کت تن کیه

    • بدون نام

      الان هم اینجا فحش میدن

    • بدون نام

      خب
      این فثط نشان دهنده شخصیت تیم و طرفداران هست

    • بدون نام

      نه اندازه تراکتوریا هنوز بازیاشون با استقلال وداماش و ملوان و خیلی دیگه از تیم ها رو یادمون نرفته

    • بدون نام

      اخه بی شعور چرا توهین میکنی لیاقتت همینه دم اونایی گرم که به تو و امثال تو رحم نمیکنن

    • بدون نام

      این ۴۰میلیون ازکجا آوردی

    • بدون نام

      در حدی نیستی که در مورد پرسپولیس بزرگ و هوادارانش اظهارنظر کنی اصلا در حد لیگ یک هم نیستی که الان ادعای تیم ملی داری هر سالی یک بار سر زبون می افتی آنهم به خاطر اینکه در برابر پرسپولیس بزرگ قرار می گیری. هیچ وقت در مورد پرسپولیس بزرگ اظهار نظر نکن بچه عظمت پرسپولیس و طرفدارانش تو و بزرگ از تو را هم در هم می شکند

      پاسخ ها

      • حمید

        زر زده ولش کن

      • حمید

        زر زده

    • بدون نام

      زرت اخه توکجای فوتبالی

    • بدون نام

      اوزگل شاسگول اوشگول آخه توکه هربارجلو پرسپولیس بازی کردی آبکش شدی کیسه کش یکشنبه چنان کتی ازت بکنیم تاسالها زر زیادی نزنی وحشی استفراقی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوشحالم شما لنگیای بی شرف خودتون ثابت میکنید این حرفها درسته خخخ

    • بدون نام

      اخه بی شرف توخودتوچی حساب میکنی که راجب سرورت این طور حرف میزنی دیگه هربچه دوساله هم میدونه پرسپولیس توخود تبریزهم بیشترازتراکتر هوادارداره من خود آذری زبانم فقط عشقم پرسپولیسه لال اول اشک یاشاسین پرسپولیس

      پاسخ ها

      • بهزاد

        اششک سنین دَدَندی

    • بدون نام

      زرشششششششششششششكككككككككككك

    • بدون نام

      از ادم بی ادب و بی خانواده انتظاری بیشتر از این نمیره

      پاسخ ها

      • حمید

        زرت پرت کرده ولس کن

    • میثم

      شیر همیشه شیر است چه زخمی چه خسته
      اینجا جای شغالان نیست میترکونیمتون بچه

    • گمنام

      اونوقت طرفداران تراکتور و استقلال لابد به با ادبی شون می شناسند.
      از نظر تعداد تماشگر هم معلوم میشه کی میزبانه کی میهمان.
      ببینیم به عمر ما قد میده تراکتور بالاخره تو لیگ اول بشه

    • مصطفی

      خوبه همیشه هم به پرسپولیس باختی.انگار هواداران تراکتور سازی آیه قرآن میخونند تو ورزشگاه که از پرسپولیسی ها انتقاد میکنی. حاشیه سازی نکن آقا پسر، تو و تیم محبوبیت چند ساله دارین ضایع میشین

    • فدایی سرخ

      باز خاله فروزان حرف زد
      منتظرتیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فروزان کینه ای کیسه ای لیسه ای

      • بدون نام

        فروزان کینه ای کیسه ای لیسه ای

      • بدون نام

        مردک نفهم هرموفع جلوسرورت بازی داشتی که سوراخ شدی به چیت مینازی اسکول اصلا تو به قدوقواره ات میادکه دررابطه باپرسپولیس حرف بزنی خاله فروزان

    • هوادار قدیمی

      چه اعتماد به نفسی کل جمعیت اذر بایجان با تمام احترام به اذرربایجانیهای عزیز چقدر هست. بعد مگر پرسپولیس تیم محلات است که پنج گل بزنید هر چند اتفاقات در فوتبال یک امر طبیعی است هر چند اقای فروزان حرفه‍ای شما عوامفریبانه است فقط یک عده هوادار نوجوان را تحریک میکند خودت همین الان ترسیدی که میگویی تیم بعداز هر موقیت با تعطیلی لیگ نتیجه خوب نمیگیرد دشمنیهای خودت را به اذربایجانیهای عزیز انتقال نده چونکه این فقط یک مسابقه سه امتیازی فوتبال هست نه جنگ ترک و فارس

    • علیرضازمان

      40میلیون !!!!!!!!
      شاید منطورت 4هزارنفر
      یه قرمزتوایران پرسپولبس قهرمان
      تیم جام ندیده رو چب قهرمان اسیا و پرافتخارترین تیم ایران پرهوادارترین تیم ایران
      موز هم میاریم استادیوم

    • مهدی سرخ

      آقای فروزان اینبار به جا موز انگار چیز دیگه ای زدی,شما که ادبت زبانزد خاص و عام هست

    • بدون نام

      خفه شو کثافت

      پاسخ ها

      • مینو مینای سابق

        آقای فروزان فرمودند که شما فحاش و بی ادب تشریف دارید دیگه نمیخوادبه همه اثباتش کنید

    • امید

      از یک بیسواد مثل فروزان انتظاری بیش از این نیست! طرز صحبت کردنش جوریه که همه رو تحریک میکنه! آخه بی شعور ! اکثر هواداران جوان هستند و مغرور ، اونوقت تو با این صحبتا که کردی دوست داری تشویقت بکنن! یعنی چی پرسپولیسی ها رو با فحش می شناسن! ؟ نمیدونم من باها شون جنگ دارم، بیاین ورزشگاه ببینم کت تن کیه! حالا مرتیکه احمق ! خودت خواستی ببین کت تن چه کسی است!

    • کامران

      خیلی دوست داری تو چشم باشی؟؟؟ در حد پرسپولیس نیستی حالا میای تهران به سگت بگو حواسش به همه جا باشه

    • بهزاد

      وقتی من میام میگم ۴۰میلیون ترک توو ایران وجود داره زود ناراحت میشید
      بفرمایید فروزان هم به این امر اقرار کرد.۴۰ میلیون هوادار داره تراکتور.موند ۴۰ میلیون که تقسیم میشه بین سایر تیم ها پس پرسپوخلیس غلط میکنه میگه ما ۳۰ میلیون طرفدار داریم

      پاسخ ها

      • سیاوش

        خدا وکیلی تو از خاله فروزان کم عقل تری

      • سیاوش

        از کی تا به حال حرفهای خاله فروزان مبدأ آمار و شمارش جمعیت ایران شده
        آخه نادون یه ذره به خودت بیا

    • ش.ر

      بمیر بابا دماغ عملی

    • بدون نام

      ی کلام بیشتر نمیگم: عقده ای

    • رضامشایی

      چهل ملیون که تراکتور بیشتر طرفدارداره شایداومدی بگی صدوچهل ملیون حول شدی گفتی چهل ملیون مرتیکه خالی بندخجالت نمی‌کشه بااین خالی بندی دروغ گفتن که کنتور نداره بازم بگوبذار یک خورده دیگه بخندیم خخخخخخخخ

    • بدون نام

      شما برو پنالتی تو بزن استاد

    • استقلال(قهرمان واقعی.بدون جعل)

      دمت گرم پسر آبی
      خوب آتیش میزنی لنگیارو

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        دهن توواون فروزان خانوم وکل کیسه هاروسرویس میکنیم غارنشینا.

    • میلاد

      کیروش نمی برتت تیم ملی چرا داغ تو ، تو دل پرسپولیسی ها حالی میکنی چیپ حور به قول نزدیکترین حانواده ات

    • بدون نام

      خور بابا عقده ای

    • ج

      همینکه لطف خدا شامل حالت شده ومیتونی روبروی پرسپولیس بازی کنی بروشکرگذارباش دیگه اینقدپررونشواین زرزر وغلطهابه تونمی یاد.

    • بدون نام

      فعلا برو تر مالیاتو جمع کن اس

    • رضا خنکسار با افتخار استقلالی

      چهل ملیون آذری زبان؟!!!!! حالا کاری ندارم که حرفهات درباره این لنگیای حقیر و فاسد بی ادب درسته ولی چطوری حساب کردی چهل ملیون آذری زبان های طرفدار تراکتورسازی رو نکنه کشور آذربایجان رو هم حساب کردی؟!!!!

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        فاسودحقیرخودتی وشیرخورتا....

    • علیرضا

      40 میلیون که شما طرفدار دارید
      40 میلیون هم استقلال
      بقیه تیم ها هم باید طرفدار وارد کنن
      پنالتیو زدی به تیرک
      بدجوری فشار اومده بهت ما خبر نداشتیم
      داری میای تهران خونتونو دوباره بسپار به سگت یادت نره

    • بدون نام

      موفق باشی فروزان عزیز لنگی سوز

    • ali

      فقط مردها کت میپوشن
      خانوم هایی که تو کل عمرشون فکر عمل کردن دماغ و زیر ابرو برداشتن هستن درباره دامن گل گلی صحبت کنن بهتره

    • بدون نام

      فروزان یکی از بی شخصیت ترین فوتبالیستهای دوران است و راه بزرگ شدن را اشتباهی میره و دلیل فحش خوردنش بخاطر شخصیت ضعیف و بی ادبش هست و بازیهایی که روبروی استقلال داره به تیمش خیانت میکنه مثل حقیر خیانت زاده

    • بدون نام

      زن خودت که آهنگ با کلمات زشت برای پرسپولیس میخونه رو نمیگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اب گندیده گودال را پیدا کرده . در و تخته با هم جور شدن . زنش اگر شعور داشت خودش را طبل .... چهل میلیون هوادار نمیکرد

    • بدون نام

      تو هم به فحش خوردن

    • بدون نام

      تو هم با سگ بازی معروف هستی

    • علی

      برو بابا....‌‌‌... تو که عددی نیستی مکه همه ترکا طرفدار تراکتورن من خودم ترکم ولی طرفدار پرسپولیس ما استقلال وسپاهان رو رقیب خودمون میدونیم ولی شماها هیچی نیستید

    • بدون نام

      اقای فروزان در مورد پرسپولیس و طرفدارهاش بایستی سر تعظیم فرود بیاری . یه با

    • بدون نام

      خدا وکیلی حیف فحش نیست که بخوان به تو بدن.

    • بدون نام

      بابا فروزان خانم طرفدارای پرسپولیس چیکارت که نکردن بعدش در ضمن دروغ نگو لعنتی ارزو داشتی بیایی پرسپولیس اما در همان لحضه که تو به دفتر باشگاه اومدی از اون ور با سوشا جون قرار داد بستن یعنی گولت زدن بنده مفلوک شیطان تو سوختی بدجورم سوختی منتها هر کاری میکنی پماد هم افاقه نمیکنه یک شنبه میبینیمت ایشالله به ف

    • بدون نام

      خاله فروزان کاری باهات میکنیم که تو و تیم مزخرفت راه تبریز و گم کنید

    • رضا

      میگم این بابا چیزی زده خیلی توهم داره.تیمی ک اصلا تو لیگ اعتبار نداره 40 میلیون هوادار داره ؟حساب کتابش مثل ضرب و تقسیم احمدی نژاده.خخ

    • بدون نام

      تو خودت فحاشی بی ادب که به همه توحین میکنی.دهنتو یکشنبه با توپ پر میکنیم

    • بدون نام

      نه داداش
      مشکل پرسپولیسیا نیستن
      مشکل شخصیت توعه که فقط لایق فحشه

    • بدون نام

      اگه آدم بودی این حرف رو نمیزدی!

    • الهم صل علی محمد و ال محمد

      ای ول. ان شاالله گه تیم تراکتور پنج گل به پرسپولیس میزند. تمام حرفات قبول داریم فروزان عزیز و دوست داشتنی

    • نیکبخت

      چهل میلیون

      طرفدار دارین خخخخ. پس استقلال و پرسپولیس


      دیگه هیچ

      پاسخ ها

      • حمید

        خاله فروزان زر زده ولش کن

    • بدون نام

      اقای عزیز یک زمانی هم هدایتی تیم کهکشانی ساخت آخرش به کجا کشید اینقدر به پولت افتخار نکن تیمهای استقلال وپرسپولیس اگر پول ندارند ولی هویت ملی دارند که این بیشترین چیز هست

    • ع.ج

      برو بابا کدو

    • تبریز

      A. A. A. AZARBAIJAN T. T. T. TIRAKHTOR

    • elmantores

      ازدرعقب بیابالا

    • elmantores

      ازدرعقب بیابالا

    • مسن

      ببند دهنتو اسکل تو همیشه برای ما حکم سرگرمی و گاگول رو داری فحاش هم اون هوادارای تیمه بی فرهنگت هستند ننگ بر تو و تیمت

    • علی ترک

      حقیقتو گفته

    • بدون نام

      فروزان خانم گلهای اهدایی شما به کیسه رو فراموش نکردیم ضمنا اون افتضاح خارج از کشورت هم یادمون هست پس لطفا خفه شو

    • بدون نام

      زارت

    • بدون نام

      واقعا. من طرفدار پرسپولیس نیستم به دو دلیل: اول خطاکاری به تیم دیکته میشود. دوم: تماشاگرانش بسیار بسیار بی فرهنگ هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا خیلی خطا میکنند همشون

      • بدون نام

        تو ی اشغال بیش نیستی . دهن کثیفت را ببند .

    • بدون نام

      خیلی آدم کثیفی هستی

    • احسان

      ۴۰میلیون؟
      چی پیش خودتون فکر کردین؟
      کاش ی آمار واقعی میگرفتن تا تعداد اندک این تیم بی هویت مشخص بشه
      حتی تعداد اون کیسه کشا

    • فرهنگی

      من خودم استقلالیم . ولی از وقتی تراکتور اومده لیگ برتر فحاشی ها و تفرقه افکنی ها تو فوتبال زیادتر شده

    • پرسپولیس

      آخه فروزان تو دیگه خر کی هستی؟ فحش و ناسزا به یکی مثل جنابعالی حقته،

    • رامین

      تو خفه شو

    • بدون نام

      اقای فروزان درحدباشگاه بزرگی مثل پرس پولیس نبودی که به تیم بزرگان وجمعشان دربیایی دیگرچراهمه رامثل خودتدفحاش میخوانی سعی کنی حداقل درحدواندازه نیمکت نشینان جوانان پرس پولیس باشی بعدادعای پرس پولیسی شدن کن

    • مهدی

      خفه شو.کیسه کش آفتاب پرست

    • رضا نواییان

      داداش چی میزنی از کجا جنست و میگیری ب ماهم بگو توهم میزنی بد هم توهم میزنی تراکتور چهل میلیون طرفدار داره ؟ فقط پرسپولیسیا فوش میدن استقلالیها تراکتوریها فوش نمیدن یا کری یا فوش هایی ک ب تو میدن و فقط میشنوی بعدش هم تو خودت کرم میریزی دوست داره بهت فوش بدن نکره بد قواره نچسب تو اصلن در حدی هستی ک درمورد ریس اسیا نظر بدی ببند فکت و بچه

      پاسخ ها

      • سیاوش

        خاله فروزان
        کرم داری که این حرفها رو.میزنی

    • بدون نام

      تو هم فیلم به گل خوردن از پرسپولیسیا معروفی

    • بدون نام

      قبل از اینکه اسم پرسپولیس رو بیاری ، دهنتو آب بکش واول اجازه بگیر

    • شش ♥

      گفته حمایت 40 میلیون آذری زبان! منظورش کیان؟

    • بدون نام

      چرا میخند؟

    • بدون نام

      فحاشی نشانه ضعفه

    • بدون نام

      زرشک

    • چالاک

      اشتب نکن اونی که تنت دامن پس مواظب خودت باش.

    • علی @@@

      فروزان خداوکیلی بگو ساقیت کیه ...
      معلومه که جنسش خالصه و حرف نداره ...
      چهل میلیون هوادار و .......خخخخ

    • بدون نام

      خدا کنه دروعت راست باشه برو زکنت ۹

    • حسن

      برو بابا پاچه خوار کثیف، نه که هوادارای باشعور شما همش گرفتار دعاکردن هستند که هواداران ما به فحش وناسزا معروفند،تو خودت سراپا فحشی

    • بدون نام

      زرنزن ابلح بی شاخ ودم

    • بدون نام

      غرور و تعصب کور دو صفت بارز برخی از لنگیهاست البته همه نه

    • بدون نام

      کره بچو خن بر

    • بدون نام

      متاسفانه تو اکثر موارد واقعیت داره

    • بدون نام

      جناب فروزان ، با این رفتار و حرف زدن خودت کاری میکنی که فحش بخوری !!!! يخورده اگه مؤدبانه تر و قشنگتر صحبت کنی و شمشیر رو از رو نکشی واسه هواداران پرسپولیس مطمئن باش هیچ احدی بهت توهین نميکنه ..... درضمن من منکر این این نیستم که تراکتورسازی تیم پر طرفداری هست و خیلی‌ها این تیم رو دوست دارن ولی اگه يخورده منطقی نگاه کنی فکر نمیکنم 40 میلیون آذری زبان داشته باشیم !!!!! خوبه آدم هر موقع خاست حرفی بزنه قبلش یخورده فکر کنه و بعدش حرف بزنه

    • مصطفی

      اقای فروزان احترام خودت رانگه دار

    • محمدحسین

      ایخدا این بدبخت باز حرف زد...

    • بدون نام

      جالبه که این اتهام قابلیت پیگرد قضایی دارد و توهین محسوب میشود.در حقیقت ایشان اقدام به توهین و فحاشی کرده است آن هم به چند میلیون نفر همزمان!

    • بدون نام

      خفه شو داری از العان جوسازی میکنی بیشعور اشغال پولکی هر سال برای پول میری تیم عوض میکنی فکر کردی تو کی هستی که برای ما شاخ و شانه میکشی چهار تا بازیکنه پوشالی پیر فرسوده دور ور خوت جمع کردی فکر کردی تیم هستین پرسپولیس جنازشم بهتر از تو وان تیم پوشالیت است بیا ورزشگاه همدیگر را میبینیم

    • حاج برانکو

      ببین مگه نمیگی پرسپولیسی ها فحش میدن چرا خودت این جرقه رو میزنی .چرا خودت مطالبی رو عنوان میکنی که بقال سر کوچه تون رو وا میداری بهت فحش بده ..کرم از خود درخته اقای فروزان

    • پیکاسو

      اول تا اخر مصاحبه شعر،گفت....پر از،عقده و حسرت به افتخارات پرسپولیس بزرگ.......چه

    • رضا

      خانم خوشگله تو قد این حرفها نیستی

    • رضا

      خانم خوشگله تو قد این حرفها نیستی

    • بدون نام

      بنظرتون این چیزی زده یابهش زدن

    • بدون نام

      بنظرتون این چیزی زده یابهش زدن

    • میلاد

      چهل میلیون خخخخخخخ

    • بدون نام

      اخه ماترو عددی حساب نمیکنیم که کری بخونیم یا ادم حسابت کنیم اسکل

    • بدون نام

      اخه ماترو عددی حساب نمیکنیم که کری بخونیم یا ادم حسابت کنیم اسکل

    • فجر سپاسی و عشقه

      لنگی تیم حکومتی اشغال
      منفورترین تیم ایران

    • بدون نام

      به نداشتن شعور بیشتر معروفن

    • رضا

    • داریوش پیش بین

      فروزان برنامه ورزشی نمیبینه ،چون میگه ما چهل ملیون طرفدار داریم هر موقع آمار و تلویزیون نشون داد تراکتور به هشت درصد م نرسید ،بعدشم کری برای پرسپولیس نخون حرف دهنتو بفهم تا فحش نخوری مقصر خودتی دوست داری فحش خوردنو اگر نه زیپو ببند

    • میلاد

      عزیز من تو خودت بمیخاره برا فحش

    • رضا

      آقای فروزان تماشاگران پرسپولیس بهترین هستند و واقعا برای شما متاسف هستم که این حرفا رو میزنی. آیا رفتار خود شما بعنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای قابل دفاع هستش. وقتی که شما خودت با انواع رفتارهای نامناسب و مصاحبه های توهین آمیز شرایط را برای توهین آماده میکنی پس لطف کن اول برو رفتار و گفتار خودتو اصلاح کن بعد درباره دیگران نظر بده.

    • بدون نام

      تا وقتی که علی بیرو و حسینی و مظاهری هستند کیروش به تو حتی نگاه هم نمیکنه

    • بدون نام

      کی بی فرهنگ تر از خودت فروزان!!!!اتفاقا چون اون سال نبردنت پرسپولیس داری میترکی هرچند اگر می آوردنتم ما هواداران ارتش سرخ ایر

    • بدون نام

      خخخخخ 40میلیون اذری مگه داریم کل اذری ها طرف تراکتور نیستند اکثریت پرسپولیس هستند

    • ارتش سرخ اسیا

      ابله ترین ،بی خاصیت ترین.،کودن ترین،بی فکر ترین ادم دنیا تویی که دارید از همین الان خودتو آماده میکنید برای فوش دادن.ابله همین حرفهای خودت هست که باعث میشه که طرفداران ارتش سرخ بهت حساس باشند.پس خودت دوست دارید که مورد دشنام تماشاگران قرار بگیرید چونکه ارزشهای اجتماعی وخانوادگی برایت ارزش نبستند.تو اگر نرف اضافی نزنید ویا حرکت. بدی از خود نشان ندهید کسی چکارت وارد ولی خودت دوست دارید که در مقابل طرفداران قرار گیرید تا مشهور ومعروف شید.پس خجالت بکش احمق از خود راضی.اره تو از این میسوزید که تیم پرسپولیس تو را نمی خواهد

      پاسخ ها

      • آناهیتا

        آقای فروزان مطمئنید اینا فحاش و بی ادبن؟
        من که ازین طرفدارای لنگ چیزی جز ادب و فرهیختگی تو کامنتا نمیبینم

    • رضا

      کافر همه را به کیش خود پندارد...

    • بدون نام

      فروزان جان دوتا پنبه بزار تو گوشت پس

    • بدون نام

      این یارو میخاد خودشو مطرح کنه در مورد سرورش صحبت میکنه

    • چرت پولیس

      چرت پولیسسییسسس دززززز

    • مهدی عطا

      محسن فروزان اول دهنت آب بکش بعد اسم پرسپولیس رابیار فحاش تو وامثال توهستی بی جامیکنی بیش ازحدت حرف بزنی فروزآن

    • کیسه سوراخ کن

      1:برو با اون پای کجت که باید بره صافکاری
      2:تو غلط میکنی درباره ی ما صحبت می کنی
      3:شما ها به فحاشی معروفیند
      4:حالا برو گمشو

    • ahm

      برو چرت نگو مشتری همیشگی کمیته اخلاق آخه یکی از این حرفا میزنه که کمی وجهه اخلاقی داشته باشه استاد خالکوبی .

    • بدون نام

      یکم اغراق نکردی کوچولو حتما زبونت نچرخیده خواستی بگی هواداراي کیسه به فحاشی معروفند یه توپوق زدي

    • parya

      فوتبال سر تا سر فحش چه تو خونه باشی چه نباشی
      من که هرکی باشه چه نیمار چه مسی چه ادم ایرانی اگه حرکات بد داشته باشه فحشش میدم
      :) :)

    • مملکت ویران

      انشالله اونروز بازم مقابل پرسپولیس سرافکنده میشی واونوقت طرفدارنتونم

    • بدون نام

      این چیپ خور بلدنیست دردهنشوببنده ...

    • حمید

      خاله فروزن کوتاه بیا

    • v

      ن سوراختور ن شیشتقلال ن هیچ تیم دیگه مال و مغازه کری خوندن نیستن ینی ارزششونو ندارن انرژی صرفشون کنیم
      و خداوند همه را محتاج خون سرخ گردانید 6+4

    • tractor

      پرسپولیس خیلی هوادار داشته باشه 4 نفر هس اونم بیارین بعد بازی تور دروازه پرسپولیس رو که سوراخ سوراخ شده تعمیر کنن

    • Mohammadreza Paydar12

      والا خوبه این تراکتور فقط یه جام قهرمانیه دسته یک داره.بعدشم باس به دروازه بانی که ادای تعصبیارو در میاره بگیم شما با خانومت تبلیغات نکن کری خوندن پیشکشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج