جاباما
۷۹۹۸۴۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۰۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۰۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

فال روزانه جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 2 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، با نظم و کارآمد، بسیار اجتماعی و همیشه آماده ی کمک به دیگران هستید و شخصیت بسیار جذابی دارید با این همه باید به حسادت و خودخواهی ذاتی خود غلبه کنید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال خوبی خواهد بود و در تمام طول سال با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، با این حال باید سعی کنید با ورزش و تمرین سلامت خود را حفظ کرده و از این که هست بهتر کنید. امسال از منابعی مختلفی سود و پول به دست شما خواهد رسید و از لحاظ اقتصادی برای شما سال خوبی خواهد بود. پروژه های کاری جدیدی به شما واگذار خواهند شد و همین به پیشرفت شرایط مالی شما کمک قابل توجهی خواهد نمود. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و یا بازار بورس برایتان سودآور خواهد بود، اما باید پیش از هر کاری همه ی جوانب را به دقت در نظر گرفته و تحقیقات لازم را انجام دهید. از لحاظ حرفه ای هم امسال برای شما سال خوبی خواهد بود و زحماتتان دیده می شوند و به خاطر نتیجه ی کارهایتان و دانش حرفه ای خود مورد تشویق قرار خواهید گرفت. شاید پول زیادی را صرف درگیری های حقوقی کنید اما نتیجه ای که به دست می آورید ارزش این هزینه ها را دارد. روابط عاطفیتان بهتر از سال گذشته خواهند بود و مورد حمایت عشقتان قرار خواهید داشت. آذر، بهمن، فروردین و تیر بهترین ماه ها هستند.

فال روزانه ۰۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما امروز خواهید توانست با مشکلات خود با اعتماد به نفس مواجه شوید؛ شاید دیگران شما را به داشتن اعتماد به نفس کاذب متهم کنند، ولی آنها کاملا در اشتباهند. پذیرفتن ترس ها و ضعف هایتان به شما کمک خواهد کرد تا شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته و از این دریای طوفانی نجات یافته و پیروز میدان شوید. فقط یادتان باشد که آنقدر سریع این وضعیت را فراموش نکنید که درس هایی که برایتان به همراه داشته است را به خوبی یاد نگیرید. امروز ممکن است تلاش ها و کارهایی که در رابطه عاطفیتان می کنید کمتر دیده شده و مورد توجه قرار بگیرند و شاید حتی با بی اعتمادی طرف مقابلتان روبرو شوید، اعتراض کردن فایده ای ندارد، سعی کنید ریشه این مشکل را پیدا کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز از طرفی دلتان می خواهد که به تفریح و خوشگذرانی بپردازید، از طرف دیگر هم مسائل معنوی برایتان اهمیتی تازه پیدا کرده اند و فکر می کنید نیاز شدیدی به پرداختن به آنها دارید. شما فکر می کنید که مجبور هستید یکی از این دو را انتخاب کنید و نمی توان تعادلی بین این دو رویکرد ایجاد کرد و این بحران شما را در مسیر سفری به دنیای درون و ضمیر ناخودآگاهتان قرار خواهد داد. چیزی که در این سفر به دست می آورید باعث خواهد شد که رضایت بیشتری نسبت به زندگی خود داشته باشید. امروز احساسات شما قدرت بسیاری دارند و همین موضوع می تواند به محکمتر شدن رابطه عاطفیتان و یا پیدا کردن راه حل برای مشکلاتی که مدت هاست دارند آزارتان می دهند کمک کند.

فال روزانه ۰۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

ایده آل های سطح بالایی که برای روابطتان در سر دارید خیلی وقت ها با واقعیت ارتباطتان مطابقت ندارد. امروز رسیدن به اهدافتان با توجه به این که یکی از نزدیکانتان ممکن است در راه موفقیتتان قرار بگیرد کار سختی به نظر می رسد. به جای این که تسلیم بی اعتمادی دیگران به خودتان شوید سر حرف خودتان بمانید و از استعدادهای خود استفاده کرده و در مورد هدایت وضعیت موجود تصمیم بگیرید. امروز حفظ هماهنگی و آرامش موجود در خانه و به دست آوردن تایید دوستان و نزدیکانتان به هیچ عنوان به اندازه یافتن آرامش درونی و پرداختن به نیازهایی که در اعماق وجودتان مخفی شده اند اهمیت ندارد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

آیا این اواخر به اندازه ی کافی به نظافت خانه تان اهمیت داده اید و به کارهایتان رسیدگی کرده اید؟ اگر این کارهایتان را انجام داده باشید امروز می توانید با خیال راحت و احساس سبکی و آرامش از روز تعطیلتان لذت ببرید و نگران از راه رسیدن مهمان های ناخوانده هم نباشید. در غیر این صورت مجبور خواهید بود بیشتر روز را به نظافت منزل اختصاص دهید. یک چیز دیگر هم به نظافت نیاز دارد و آن هم روابط اجتماعی شما هستند. شما توانسته اید برخی از مشکلات خود را در این زمینه حل کنید اما شاید حالا دیگر وقت آن رسیده باشد که برخی روابط را از زندگی خود حذف کرده و سر خودتان را کمی خلوت کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما چرخه ی نه چندان خوشایندی از فعالیت های اجتماعی را پشت سر گذاشته اید که سه هفته طول کشیده است اما حالا دیگر این دوره به پایان رسیده است و می توانید درس هایی که گرفته اید را به کار ببندید و خودتان را برای ی دوره ی جدید آماده کنید. در چند هفته ی آینده شما کمی با خودتان خلوت خواهید کرد و از دنیای اطرافتان فاصله خواهید گرفت تا خودتان و زندگیتان را مورد بررسی قرار دهید. امروز می تواند یک فرصت فوق العاده برای حل کردن مشکلات موجود در رابطه ی عاطفی شما باشد. دست از سکوت بردارید و درد دلتان را به زبان بیاورید. کسی که دردش را نگوید درمانش را هم نخواهد یافت.

فال روزانه ۰۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما روزهایی پر از فعالیت های اجتماعی مختلف را پشت سر هم گذاشته و با افراد زیادی آشنا شده اید. حالا دیگر وقت آن رسیده است که روابطی که به تازگی برقرار کرده اید را مورد بررسی قرار دهید و از خودتان بپرسی که آیا از افرادی که شناخته اید خوشتان می آید. شما معمولا می توانید خیلی خوب از روابطی که دارید استفاده کنید، اما شاید به دلیلی که خودتان هم نمی دانید چیست هنوز نتوانسته باشید سیاست خود را به خوبی به کار بگیرید. از این وقفه ای که به وجود آمده است استفاده کنید و در خلوت خودتان نفسی تازه کنید. امروز می توانید به درک تازه ای از موقعیت فعلی خود و اینکه فردا کجا می خواهید باشید برسید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

طی چند هفته ی گذشته شما سفری طولانی داشته اید، این سفر خواه به درون خودتان بوده باشد، خواه دنیای بیرون را گشته و دیده باشید، چیزهای زیادی را به شما آموخته است و حالا انرژی کیهانی شما را دوباره به منزلگاهی امن رسانده است. شما گنجینه های ارزشمندی را با خود به همراه آورده اید که بدون شک تا مدت ها از آنها استفاده خواهید کرد و برای همیشه این سفر را به خاطر خواهید سپرد. اگر قلبتان امروز چیزی بخواهد حتی با وجود ترس ها و نگرانی هایی که حس می کنید مغزتان به هیچ عنوان نخواهد توانست آن را محدود کند. نیازهای برآورده نشده تان سر راه احساس خوشبختی شما قرار گرفته اند، شاید وقت آن رسیده که کمی به آنها رسیدگی کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است به طور ناگهانی با بار اضافه ای مواجه شوید که توانی برای ادامه کارهایتان برای شما باقی نگذارد. شاید یک لحظه بخواهید خودتان را کنار بکشید و از زیر این همه مسئولیت شانه خالی کنید، ولی وجدانتان این اجازه را به شما نمی دهد. کمی دیگر تحمل کنید، به زودی این بار سبکتر خواهد شد و مسیر پیش رویتان نیز هموارتر خواهد گشت. امروز بیان نیازها و خواسته هایتان به نظرتان فکر خیلی خوبی می رسد تا این که یک نفر به طور کاملا غیر منتظره سعی می کند جلویتان را بگیرد. ظاهرا این صراحت بیان شم ممکن است تا حدودی آزاردهنده باشد و حتی اگر می خواهید عمق احساستان را نشان دهید هم باید احتیاط بیشتری به خرج دهید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز به شما این فرصت را خواهد داد که در آرامش اتفاقات چند هفته ی گذشته را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. این کار باعث خواهد شد نتیجه گیری های بسیار مهمی در مورد رابطه ی عاطفیتان بکنید. شاید به این نتیجه برسید که رابطه تان این اواخر به کندی پیش رفته یا شاید فکر کنید اوضاع به خوبی قبل نیست، اما یادتان باشد که همیشه اوضاع همان طوری که به نظر می رسد نیست و نباید از روی ظاهر در مورد چنین چیز مهمی قضاوت کنید. فشار برای ایجاد تغییرات به ویژه در دنیای شخصیتان دارد روز به روز بیشتر می شود. خوشبختانه اگر در تفکر خود انعطاف پذیر باشید خواهید توانست حتی در بحرانی ترین شرایط نیز آرامش درونی خود را حفظ کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

اگر احساس می کنید که اخیرا پیشرفت قابل توجه ای به سمت هدفتان نداشته اید و به هدفتان نزدیکتر نشده اید، امروز باید تغییر اساسی در کارهایی که انجام می دهید ایجاد کنید و کارهای دیگری برای رسیدن به هدفتان انجام دهید. ممکن است از زندگی عاطفیتان ناراضی باشید و اخیرا در این مورد به مشکل بر خورده باشید. اخیرا وقت و انرژی زیادی را صرف بهبود رابطه عاطفیتان با شریک زندگیتان کرده اید ولی بازخورد مناسبی دریافت نکرده اید. قبل از هر اقدام جدی چند روز صبر کنید و در مورد آن تفکر کنید. تاثیر تصمیماتتان بر روی زندگی آینده تان را بسنجید و پس از جمع کردن تمام اطلاعات اقدام به تصمیم گیری کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

ممکن است امروز کمی ناراحت باشید. این اتفاق عجیبی نیست، از آنجایی که امروز شاید مجبور شوید یک نگاه عمیق و طولانی مدت به اتفاقاتی که اخیرا در زندگیتان رخ داده بیندازید و همه چیز را مورد بررسی دقیق قرار دهید. این موضوع حساس تر هم می شود وقتی متوجه شوید که هر تصمیمی که اتخاذ کنید تاثیر زیادی بر روی آینده خود و دیگران خواهد داشت. این مسئولیت بزرگ ممکن است شما را بسیار مضطرب کند و توانایی عمل کردن را از شما بگیرد. اجازه ندهید این احساس مسئولیت عمل گرا بودن شما را تغییر دهد. ماجراجویی را فراموش نکنید و سعی کنید بیشتر عمل کنید تا در مورد هدف هایتان حرف بزنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز ذهنتان بسیار مشغول و پریشان است. امروز نگران چیزهای بسیار زیادی هستید و این موضوع آرامش را از شما گرفته است. آیا قدرت و درایت کافی را برای تقبل کردن مسئولیت های خانوادگیتان را دارید؟ آیا جذابیت لازم برای حضور در اجتماع را دارید؟ آیا برای جامعه تان مفید و مهم هستید یا یک عضو نه چندان با اهمیت هستید؟ همانطور که حدس می زنید حواس شما را از اضطراب بیش از حدتان پرت می کند و بهتر می توانید در مورد مسائل مختلف تصمیم گیری کنید. زیاد نگران موضوعات مختلف نباشید. هفته آینده کارها راحت تر پیش خواهند رفت و به طور قابل ملاحظه ای از اضطرابتان کاسته خواهد شد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۹/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج