۷۹۹۹۲۰
۱ نظر
۵۰۱۸
۱ نظر
۵۰۱۸
پ

جعفرزاده‌: هم‌چنان دانشجوی ستاره‌دار داریم

یک نماینده مجلس گفت: علیرغم اینکه مرتب اعلام می‌کنند که دانشجوی ستاره‌دار نداریم، اما کماکان دانشجوی ستاره‌دار داریم و به تازگی یک دانشجوی ستاره‌دار به بنده مراجعه کرده بود.

اعتمادآنلاین نوشت: یک نماینده مجلس گفت: علیرغم اینکه مرتب اعلام می‌کنند که دانشجوی ستاره‌دار نداریم، اما کماکان دانشجوی ستاره‌دار داریم و به تازگی یک دانشجوی ستاره‌دار به بنده مراجعه کرده بود.

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت و نایب رئیس فراکسیون مستقلین در خصوص استیضاح وزیر علوم، گفت: وزیر علوم باید تحرک بیشتری از خود بروز دهد؛ در حال حاضر اوضاع در دانشگاه‌ها خوب نیست.

او ادامه داد: کمترین رشد اعتبارات وزارتخانه‌ها، مربوط به وزارت علوم است و رشد بودجه این وزارتخانه بیش از ۷ تا ۸ درصد نبوده است. این موضوع دو دلیل می‌تواند داشته باشد. یک دلیل عدم توجه دولت و دلیل دیگر عدم دفاع قابل قبول وزارت علوم است که نتیجه آن عدم رشد امکانات فنی، آزمایشگاهی، توسعه‌ای و رفاهی دانشجویان است. انصافا دانشگاه‌ها مشکلات بسیاری دارند و غذای دانشگاه‌ها بسیار بی‌کیفیت است.

این نماینده مجلس با انتقاد از وجود دانشجوی ستاره‌دار، تاکید کرد: علیرغم اینکه مرتب اعلام می‌کنند که دانشجوی ستاره دار نداریم، اما کماکان دانشجوی ستاره دار داریم و به تازگی یک دانشجوی ستاره دار به بنده مراجعه کرده بود.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: انتظار داریم وزیر علوم جنب و جوش و تحرک بیشتری از خود بروز بدهد. یک خمودگی و خواب آلودگی بر دانشگاه‌ها حاکم است و هیچ کار تحولی انجام نمی‌شود.

او با انتقاد از عملکرد وزیر علوم، گفت: ادغام چند هزار دانشگاه و تبدیل آن به چند دانشگاه به کجا رسید؟ قرار بود وزارت علوم بر دانشگاه آزاد نظارت عالی کند اما نظارت عالی بر دانشگاه آزاد چه شد؟ ادغام رشته‌ها و تجمیع دانشگاه‌ها به کجا رسید؟ کرسی آزاداندیشی که مقام رهبری فرمودند به کجا رسید؟ در واقع هیچ اتفاقی نیفتاده است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: من احساس می‌کنم سطح فنی و رفاهی دانشجویان و اساتید کاهش یافته است. مطلعم که بسیاری از اساتید حق التدریسی، حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند.

جعفرزاده در خصوص اینکه احتمال رای آوری استیضاح وزیر علوم وجود دارد؟ گفت: من این استیضاح را امضا نکردم اما اوضاع وزیر علوم خوب نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه دانشجویان یا ستوان سه یا ستوان دو یا ستوان یک یا سروان هستند آسمان شب ما ستاره بارون شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج