جاباما
۸۰۰۰۵۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

سرمربی مصر:

لیورپول جام نگیرد، صلاح را از دست می‌دهد

سرمربی تیم ملی مصر می‌گوید محمد صلاح ابرستاره‌ی مصری لیورپول در صورتیکه سرخ‌های آنفیلد امسال در فتح جام ناکام بمانند، لیورپول را ترک خواهد کرد.

ورزش سه: خاویر آگیره سرمربی تیم ملی مصر در جدیدترین اظهارنظر درباره‌ی محمد صلاح سوپراستار مصری لیورپول می‌گوید اگر لیورپول تا یکی دو فصل دیگر نتواند در فتح جامهای قهرمانی موفق شود صلاح این باشگاه را ترک خواهد کرد.

صلاح ۲۶ساله فصل گذشته با پیراهن سرخ لیورپول فوق‌العاده درخشان ظاهر شد، در ۳۶ بازی لیورپول در لیگ برتر ۳۲ گل به ثمر رساند و شاگردان یورگن کلوپ را به فینال لیگ قهرمانان رساند. صلاح در سطح ملی هم در اولین دوره‌ی حضور فراعنه‌ی مصر در جام جهانی بعد از ۲۸ سال غیبت، در روسیه برای کشورش دو گل به ثمر رساند.

اما صلاح از شروع فصل گذشته، زمانی که از رم ایتالیا به لیورپول پیوست تا کنون موفق نشده با این باشگاه انگلیسی فاتح جامهای قهرمانی شود. این در حالی است که لیورپول از فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ که با سرمربی‌گری سر کنی داگلیش موفق شد در رقابتهای لیگ کاپ به قهرمانی برسد تا کنون دیگر جامی فتح نکرده است.

بر اساس این آمار است که خاویر آگیره سرمربی تیم ملی مصر می‌گوید اگر کلوپ نتواند به ناکامی سرخهای آنفیلد در کسب عناوین قهرمانی پایان دهد، ستاره‌ی بی چون و چرای لیورپول ممکن است برای فتح جام عطای لیورپول را به لقایش بخشیده و راهی باشگاهی دیگر شود.

آگیره در مصاحبه باONSport گفت:" اگر لیورپول نتواند جام فتح کند صلاح تا یکی دو فصل دیگر این تیم را ترک خواهد کرد. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول این را خیلی خوب می‌داند و برای همین است که لیورپولی‌ها برای فتح جام اینقدر جدی در حال تلاش هستند".

با اینکه صلاح تا کنون جوایز فردی زیادی بدست آورده، از جمله بهترین بازیکن سال لیگ برتر و جایزه‌ی پوشکاش فیفا، ولی گنجینه‌ی افتخارات تیمی او تقریباً خالی است.

صلاح به جز قهرمانی در سوپرلیگ سوئیس با بازل در سال ۲۰۱۳ تا کنون هیچ جام قهرمانی دیگری بدست نیاورده هر چند سال گذشته در کیف تا یک قدمی فتح لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن لیورپول پیش رفت ولی در مقابل رئال مادرید ناکام ماند.

لیورپول تا اینجا با حذف زودهنگام از کارابوئا کاپ با شکست در مقابل چلسی یکی از شانس‌های خود برای فتح جامهای قهرمانی در فصل جاری را از دست داده است. سرخپوشان در عین حال در مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان هم به حریفان سرسختی روبرو هستند و در هفته‌ی چهارم این رقابتها در مقابل ستاره‌ی سرخ بلگراد شکست غیرمنتظره‌ای را تجربه کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جابر

      برو ...بخور...بذار صلاح 3فصل اس بازی کنه بعد حرف از جام بزنه
      نه اینکه تا 25 سالگی فصلی 4جام میبرد...جفتتون جوگیر شدین دکل نوردی میکنین..
      زنده باد لیورپول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج