۸۰۰۰۵۹
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

منصوریان: امیدوارم اشتباه صدا و سیما سهوی باشد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن امیدوار است که رفتار صدا و سیما مبنی بر استفاده نکردن از کلمه "ایران" بعد از نام تیم ذوب آهن سهوی بوده باشد.

ایسنا: علیرضا منصوریان، سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی برابر پارس جنوبی جم، گفت: انتخاب ذوب آهن از سوی من، یک انتخاب منطقی و دو طرفه بوده است. سعی می‌کنم به نحو احسن در راستای اهداف ذوب‌آهن تلاش کنم.

او در مورد بازی هم اظهار کرد: با یک نگاه معمولی مشخص می‌شود موقعیت پارس جنوبی از ما بهتر است. بازی آسانی نخواهیم داشت. تا پایان فصل بازی آسانی نداریم. هر تیمی سعی می‌کند از بازی خانگی‌اش استفاده کند و پیروز شود. پارس جنوبی جم تیم خوبی است اما ما پتانسیل خوبی داریم. بازیکنان ما احتیاج به تحول روحی داشتند. قبل از مباحث تاکتیکی یک تیم باید بازیکنانش با هم رفیق باشند.

با اتحاد می‌توانیم مشکلات را از بین ببریم. هدف ما رسیدن به این اتحاد و همبستگی است. بازی‌های سختی را پیش روی داریم. در بهمن ماه دو بازی سخت در پلی آف لیگ قهرمانان داریم. در ابتدای کار نیاز به نتیجه گیری داریم تا اعتماد به نفس تیم برگردد. تاکتیک و روش تیم قطعا تغییر خواهد کرد.

منصوریان: امیدوارم اشتباه صدا و سیما سهوی باشد

منصوریان در مورد استفاده نکردن از کلمه ایران بعد از نام ذوب آهن در یکی از برنامه های خبری تلویزیون هم اضافه کرد: من همین الان این موضوع را فهمیدم. در لیگ قهرمانان پرچم ایران روی لباس تیم‌های ایرانی می‌خورد، پس فرقی بین آبی و قرمز و سایپا و ذوب آهن نیست همه باید برای نام ایران تلاش کنیم. من از این موضوع اطلاعی نداشتم. امیدوارم این موضوع سهوی بوده باشد.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص محرومان و مصدومان تیم هم اظهار کرد: برای این بازی فقط هادی محمدی محروم است اما مصدوم نداریم. فقط نگران وضعیت سه بازیکنم به خاطر فشار بدنی هستم. باید به نمازی خسته نباشید بگویم. او در اینجا زحمت کشیده است.

من از این موضوع که مربی جدید زحمات مربی قدیمی را فراموش می‌کند، متنفرم. نمازی در این تیم زحمت کشید و به او خسته نباشید می‌گویم. ما فشار تمرینات را زیاد کردیم. فردا بازی آسانی نداریم. امیدوارم بتوانیم در اولین حضورم در اولین بازی خانگی بتوانیم پیروز شویم.

او در مورد دستیارانش و رفتن رجب زاده و رضایی؛ دستیاران امید نمازی هم گفت: زمانی که من به اینجا آمدم، با تمام احترام، رجب زاده و رضایی داخل مجموعه نبودند و من حق انتخاب داشتم و به همین دلیل از نیروهای بومی مثل علی دهقانی که آماده رشد در مربی‌گری است، استفاده کردم.

منصوریان در مورد مظاهری هم بیان کرد: رشید بازیکن ماست و با تمام وجود برای ما بازی می‌کند. نحوه برخورد آذری با آن حواشی کاملا پدرانه بود. به مظاهری گفتم اینجا خانه اوست. با او قرار گذاشتیم تا مسیر رو به رشدش را ادامه دهد.

در ابتدای این نشست مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن از خبرنگار شبکه خبر خواست تا میکروفون این شبکه را از جلوی منصوریان بردارد تا او صحبت هایش را شروع کند.

او دلیل اینکار را اینطور بیان کرد: به درخواست سعید آذری مدیرعامل باشگاه و به علت رفتار شبکه خبر در مورد نحوه استفاده از نام تیم ذوب آهن در یکی از برنامه هایش که بعد از نام ذوب آهن از کلمه ایران استفاده نکرده بودند، لوگوی این شبکه نباید در کنفرانس خبری باشگاه ذوب‌آهن و برابر سرمربی تیم قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ

      باز این نظر داد،،،، ای خدا

    • بدون نام

      شیشعلی

    • بدون نام

      سهوی نیست دیگر تیم ها قربانی باشگاه بی افتخار لنگ میشوند

    • بدون نام

      فقط برای تیم پرسپولیس اسم ایران را اوردند حتی برای استقلال هم نوشته استقلال تهران حالا برای همه روشن شدکه چرا پرسپولیس حتی با ذخیره ها هم برنده می شودمیگن کدخدا را ببین ده را بتاز وقتی همه حامی پرسپولیس هستند بقیه تیمها باید فاتحه خودشان را بخوانند

    • بدون نام

      در اصل باید ذوب آهن لنجان باشه نه اصفهان چون تمام الودگی هایش برای منطقه لنجان است و قانونا و عرفا و شرعا باید اسمش را ذوب اهن لنجان نامید

    • کاردوک

      مورچه خودش چیه تا کله پاچش چی باشه
      اخه شیشعلی کچل ذوب اهن چه پخیه که کسی بخواد عمدی یا سهوی کاری بکنه در موردش

    • بدون نام

      دم سعید اذری گرم ،

    • سید کاظم از نرجه

      با این کچل خان پیدا شد

    • علی

      چقد تبعیض تو صدا سیما هست،خجالت بکشید.

    • بدون نام

      به.شیشعلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج