جاباما
۸۰۰۲۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

امیدوارم در MMA پرچمدار خوبی برای کشورمان باشم

قهرمان سابق تیم ملی کاراته گفت: روز چهارشنبه راهی کشور ارمنستان می‌شوم‌ تا برای نخستین بار در مسابقات MMA به صورت حرفه‌ای مبارزاتم را آغاز کنم و امیدوارم پرچم دار خوبی برای کشورم باشم.

خبرگزاری فارس: مازیار الهامی در پاسخ به این سؤال که این روزها در رشته‌های دیگر فعالیت می‌کنید، آیا برای همیشه از دنیای کاراته خداحافظی کرده‌ای یا خیر، گفت: هنوز از دنیای کاراته خداحافظی نکرده‌ام و در مسابقات سوپر لیگ حضور دارم و برای تیم تبریز مبارزه می‌کنم. امیدوارم که بتوانم برای این تیم نتیجه خوبی را در این رقابت‌ها کسب کنم و با مبارزاتم برای این تیم مثمرثمر باشم.

دارنده نشان برنز مسابقات جهانی کاراته در پاسخ به این سؤال که گویا فعالیت خود را در مسابقات MMA به صورت حرفه‌ای آغاز کرده‌ای، از چه زمانی قرار است وارد رینگ شوی، گفت: تقریبا نزدیک به سه سال است در رشته MMA به صورت حرفه‌ای تمرین می‌کنم.

این ورزش یک رشته ترکیبی از کشتی، بوکس، جوجیتسو است، به همین دلیل من تمام این رشته‌ها را پیگیری می‌کنم و تمرینات را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهم. حدود سه سال است در باشگاه‌های ایران برای رسیدن به هدفم در این رشته‌های مختلف تمرین می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانم به زودی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشم.

امیدوارم در MMA پرچمدار خوبی برای کشورمان باشم

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تقریبا یک سال است مسابقات کامبت کاراته فعال شده، چون من سال‌های زیادی به عنوان کاپیتان تیم ملی کاراته مدال‌های زیادی را در مسابقات جهانی آسیایی کسب کرده‌ام و تنها کاراته‌کایی هستم که از سال ۲۰۰۲ تا سال ۲۰۱۲ در ۶ دوره مسابقات جهانی شرکت کرده‌ام. کامبت کاراته رشته بسیار معتبری است، رشته‌ای مثل MMA است اما فقط کشتی ندارد. ورزش معتبری است و در دنیا هم از این رشته استقبال شده است. به همین دلیل در این رشته نیز فعالیت می‌کنم.

دارنده نشان برنز مسابقات جهانی در پاسخ به این سؤال که اولین مسابقه شما در رشته MMA چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: روز چهارشنبه راهی کشور ارمنستان می‌شوم‌ تا برای نخستین بار در مسابقات MMA به صورت حرفه‌ای مبارزاتم را آغاز کنم. من یک حریف ارمنی دارم که ۴ مبارزه انجام داده است، در این مبارزات او موفق شده ۲ ایرانی را شکست دهد. من می‌روم تا با شکست این حریف با موفقیت کارم را آغاز کنم.

کاپیتان سابق تیم ملی کاراته در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: می‌روم تا ان‌شاءالله بتوانم مثل دورانی که در کاراته با مدال‌آوری پرچمدار ایران بودم، در این رشته نیز پرچمدار کشورمان باشم. من سه مدال برنز بزرگسالان جهان، یک نقره امیدهای جهان، طلای قهرمانی آسیا و بیش از ۳۰ تا ۴۰ مدال بین‌المللی در کاراته دارم. امیدوارم در رشته MMA نیز بتوانم موفقیت‌های خوبی را برای کشورمان رقم بزنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج