جاباما
۸۰۰۳۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بیانیه تند راموس؛ حساب من پاک است!

سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان رئال مادرید در مورد اخبار منتشر شده توسط نشریه اشپیگل و اتهامات دوپینگ او بیانیه ای منتشر کرد.

ورزش سه: سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان رئال مادرید در مورد اخبار منتشر شده توسط نشریه اشپیگل و اتهامات دوپینگ او بیانیه ای منتشر کرد.

دیروز نشریه آلمانی اشپیگل در گزارشی مدعی شد سرخیو راموس ۲ بار طی سالهای اخیر در مواجعه با آزمایش دوپینگ تخلفاتی مرتکب شده و حالا این مدافع ۳۲ ساله پاسخی تند در این رابطه داده است.

در این بیانیه آمده است: با توجه به اخباری که در برخی رسانه ها در مورد من منتشر شده می خواهم در این رابطه موضوع را روشن کنم. من به شدت با دوپینگ مخالف بوده و نه تا به حال چنین کاری انجام داده ام و نه قرار است انجام دهم و هرگز به انجام چنین کاری راضی نبوده ام.

بیانیه تند راموس؛ حساب من پاک است!

اولین مورد در رابطه با دیدار مقابل مالاگا است که از من خواسته شد تست دوپینگ بدهم اما با توجه به فشار بازی و سفر، نماینده آژانس به من اجازه داد ابتدا دوش بگیرم و بعد از آن من تمام مدت در کنار آنها تا پایان تست دوپینگ بودم.

دومین مورد در رابطه با فینال کاردیف در ژوئن 2017 است که من یک نسخه استاندارد پزشکی توسط متخصصان باشگاه دریافت کردم و این مسئله به صورت رسمی بین طرفین حل و فصل شد.

طی دوران حرفه ای ورزشی طولانی من، تا به حال بارها تست دوپینگ داده و به راحتی آن را انجام داده ام که یوفا، آژانس ضد دوپینگ و باشگاه رئال مادرید در جریان هستند و من هرگز مقررات ضد دوپینگ را نقض نکرده ام.

تیم حقوقی من اقداماتی در مورد این شایعات دروغ که وجه من را خراب کرده و حقوقم را نقض می کند انجام خواهند داد. من تا به حال بین 250 یا 300 آزمایش تست دوپینگ در طول دوران ورزشی خود انجام داده ام و هرگز تخلفی در مورد ثابت نشده است.

ما از سبک این نوع اخبار آگاه هستیم و آنها یک ماه و نیم پیش به من خبر دادند که احتمالا آنها می خواستند از ما رشوه بگیرند اما من از هیچ کس نمی ترسم زیرا حساب من پاک است. هنگامی که شما حقیقت را می دانید و از دروغ نمی ترسید، من این اخبار را تلاشی برای از بین بردن تصویر و اعتبار حرفه ای خودم می دانم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج