جاباما
۸۰۱۱۴۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

توافق ۲۰۰ میلیون یورویی نیمار و PSG برای جدایی

شبکه تلویزیونی Beteve ادعا کرد که نیمار و پاری سن ژرمن برای جدایی به توافق رسیدند و این ستاره برزیلی در تابستان آینده با ۲۰۰ میلیون یورو می تواند به لالیگا برگردد.

ورزش سه: شبکه تلویزیونی Beteve ادعا کرد که نیمار و پاری سن ژرمن برای جدایی به توافق رسیدند و این ستاره برزیلی در تابستان آینده با ۲۰۰ میلیون یورو می تواند به لالیگا برگردد.

نیمار در تابستان ۲۰۱۷ با انتقالی جنجالی و ۲۲۲ میلیون یورویی از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. در آن زمان اعلام شد که دلیل تصمیم این ستاره برزیلی، خارج شدن از زیر سایه مسی و افزایش شانس اش برای رسیدن به توپ طلا بود اما اوضاع در پاریس برای نیمار خوب پیش نرفت و بعد از یک مصدومیت شدید در فصل گذشته، او این فصل نیز زیر سایه کیلیان امباپه، ستاره جوان فرانسوی قرار گرفته است.

ضمن اینکه ماجرای اختلاف و درگیری او با ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه ای پاری سن ژرمن، هم هر چند یک بار به تیتر رسانه ها تبدیل می شود.

توافق ۲۰۰ میلیون یورویی نیمار و PSG برای جدایی

در این بین، در چند هفته اخیر، شایعات در مورد بازگشت نیمار به بارسا قوت گرفته و اکنون شبکه تلویزیونی Beteve که در بارسلونا مستقر است، اعلام کرد که مذاکرات برای انجام این انتقال آغاز شده است. این شبکه ادعا کرده که پاریسی ها پذیرفته اند که با دریافت 200 میلیون یورو، اجازه جدایی این ستاره برزیلی را بدهند. در این صورت، آنها بعد از دو فصل، تنها 22 میلیون برای در اختیار داشتن نیمار هزینه کرده اند.

گفته می شود آندره کوری، یکی از مذاکره کنندگان باشگاه بارسلونا که رابطه نزدیکی هم با نیمار و خانواده اش دارد، هفته گذشته با پدر این بازیکن در لندن دیدار کرد و با او در مورد احتمال بازگشت به بارسلونا مذاکره کرد.

هرچند اولویت نیمار، بازگشت به بارسلونا و پوشیدن دوباره پیراهن این تیم است اما احتمال رفتن او به رئال مادرید نیز وجود دارد. جدایی نیمار، باعث ناراحتی شدید مدیران و هواداران بارسا شد و ممکن است اکنون مسئولان این باشگاه تمایلی برای پرداخت 200 میلیون یورو برای خرید او نداشته باشند.

توافق ۲۰۰ میلیون یورویی نیمار و PSG برای جدایی

اما تمایل عثمان دمبله برای جدایی از بارسا، می تواند شرایط را برای این انتقال فراهم کند و باعث شود تا باشگاه کاتالانی حداقل نیمی از مبلغ انتقال نیمار را با فروش این مهاجم فرانسوی فراهم کند.

اما اگر شرایط انتقال نیمار به بارسا فراهم نشود، احتمال اینکه او به رئال مادرید چراغ سبز نشان بدهد نیز وجود دارد. او اصلا از شرایطش در پاریس راضی نیست و با توجه به اینکه رئال اکنون سخت به دنبال خرید یک ستاره در کلاس جهانی برای پر کردن جای کریس رونالدو است، نیمار می تواند به ستاره اول برنابئو تبدیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برگرد‌بارسا‌پیشه‌عمو‌مسی‌سایش‌بالاسرت‌باشا‌انشالا

    • بدون نام

      شک نکنید به بارسا برنميگرده و اینا بازار گرميه وگرنه تا حالا اومده بود رئال .چون پی اس جي رضایت نميداد تا حالا نیومد الانم فقط داره برا رئال بازار گرمی میکنه قیمت بالا بکشه .تازه عمرا بخواد برگرده زیر سایه مسی همون دلیلی که از بارسا رفت هه آدم کور هم اینو ميبينه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج