۸۰۱۲۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

محمدی: سلطانی‌فر تمام قد از کشتی حمایت کرد

غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: در وضعیت کنونی احساس می‌شد نیاز است ما کنار تیم ملی باشیم.

خبرگزاری تسنیم: غلامرضا محمدی درباره شرایط کنونی تیم ملی کشتی آزاد و اینکه آیا نگرانی بابت حضور دوباره و آینده خود در تیم ملی ندارد، گفت: واقعیت این است که در وضعیت کنونی احساس می‌شد نیاز است ما کنار تیم قرار بگیریم. در هر صورت ما مدیون کشتی هستیم و این تصمیم را گرفتیم. شاید اگر به آینده آن فکرمی کردیم این تصمیم را نمی‌کردیم. کشتی در وضعیت کنونی نیاز به آرامش دارد و همه باید برای رسیدن به این هدف کمک کنیم.

وی افزود: تیم ما فردا (چهارشنبه) در ۶ وزن عازم مسابقات روسیه است و تیم جوانی را به این مسابقات اعزام می‌کنیم. ما نمی‌خواهیم تورنمنت روسیه را از دست بدهیم چون تمام هزینه‌ها برعهده کشور میزبان است. شرکت در این مسابقات به نفع ماست و می‌توانیم نقاط ضعف‌مان را بررسی کنیم. یک تیم هم به نمایندگی از کشورمان به تورنمنت قفقاز اعزام خواهد شد.

تیم مازندران با توجه به اینکه قهرمان لیگ ایران شده نماینده کشورمان در این مسابقات خواهد بود که تمام نفرات این تیم هم با تشخیص من مشخص شده است. پس از این مسابقات هم در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر اردوی تیم ملی را با تمام موجودیت کشور برگزار خواهیم کرد. چه کشتی گیران جوان و چه باتجربه‌ها، همه در این اردو حضور خواهند داشت چون کار بسیار سختی برای مسابقات جهانی داریم.

روند گزینشی المپیک هم تغییر کرده و در هر وزن به جای ۲۰ کشتی‌گیر ۱۶ کشتی‌گیر حضور خواهد داشت. این موضوع کار ما را برای کسب سهمیه سخت کرده است. امیدوارم در همان مرحله اول انتخابی سهمیه‌های لازم را کسب کنیم اگر هم نشد در مراحل بعد این کار را انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در خصوص دیدارش با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: فکر می‌کنم این یک اتفاق نادر ولی برای کشتی ما لازم بود. مخصوصا در این شرایط حساس سلطانی‌فر محبت کرد و حمایت تمام قد خود را از تیم ملی کشتی اعلام کرد.

این درخواست شخصی من از او بود تا حداقل تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو به لحاظ مالی تیم ملی را حمایت کنند ایشان هم قول دادند تا به لحاظ برگزاری اردوها و اعزام به مسابقات مشکلی نداشته باشیم. البته ما هم چیز زیادی نمی‌خواهیم ابزارها و لوازم پزشکی باید در اختیار کادر فنی تیم ملی باشد تا بتوانیم کار خودمان را انجام دهیم. همانطور که گفتم سلطانی‌فر قول دادند حداقل تا المپیک توکیو حمایت‌های لازم از تیم ملی صورت گیرد.

محمدی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت‌ می‌کرد، در مورد روند انتخابی کشتی‌گیران تیم ملی یادآور شد: صادقانه بگویم راه انتخاب یک ملی پوش برای تیم ملی یک فرآیند است. در تاریخ ۶ الی ۷ دی ماه مرحله نخست انتخابی تیم ملی را خواهیم داشت که این اولین فیلتر ما برای حضور در تیم ملی است.

پس از این مسابقات جام تختی، جام جهانی و مسابقات آسیایی را در پیش داریم. تمام این مسابقات با هم یک فرایند را تشکیل می‌دهد.قطعا بعد از مسابقات آسیایی در خصوص ملی پوشان به جمع بندی خواهیم رسید و تشخیص خواهیم داد در کدام اوزان مسابقات انتخابی را برگزار کنیم. به طور کلی ما به مسابقات انتخابی اعتقاد داریم چون این موضوع باعث می‌شود تا کشتی‌گیران دچار بی انگیزگی نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج