جاباما
۸۰۱۴۹۱
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

عابدی:

واگذاری داروخانه‌ها به وراث منع قانونی ندارد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که طبق بررسی کمیسیون واگذاری داروخانه‌ها به وراث هیچ منع قانونی ندارد، البته در شرایطی که مسئولان فنی داروخانه‌ها واجد شرایط باشند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که طبق بررسی کمیسیون واگذاری داروخانه‌ها به وراث هیچ منع قانونی ندارد، البته در شرایطی که مسئولان فنی داروخانه‌ها واجد شرایط باشند.

حیدرعلی عابدی در گفت‌وگویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه با حضور دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت، نوروزی نماینده بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح و نجفی‌پور مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح برای بررسی درخواست تکنسین‌های داروسازی مبنی بر واگذاری داروخانه‌ها به وراثشان برگزار شد.

وی توضیح داد: نتیجه بررسی کمیسیون این بود که واگذاری داروخانه‌ها به وراث هیچ منع قانونی ندارد و در صورتی که مسئولان فنی داروخانه‌ها واجد شرایط باشند، این واگذاری بلامانع است.

عابدی با اشاره به بررسی مشکلات سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در تامین بودجه درمانی با توجه به کسری‌های به وجود آمده گفت: نیروهای مسلح به عدم افزایش سرانه بیمه پایه نسبت به رشد تعرفه پزشکان در طرح تحول سلامت معترض بوده و همچنین معتقد بودند که باید به نسبت بیمه شدگان، نیروهای مسلح نیز از بودجه طرح تحول سلامت بهره مند شوند.

در این راستا با توجه به نیاز گسترده نیروهای مسلح به خدمات درمانی مقرر شد با در نظر گرفتن این موضوع مشکلات مطرح شده به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همینو کم داشتیم

    • بدون نام

      خیلی مسخره و بیعدالتی است. قرار بوده که مسوول فنی به علم و دانش داروسازی مجهز باشد. حالا به جای پیشرفت هر روز پسرفت میکنیم و داروخانه ها به وراث مسوولین فنی تکنیسین داروسازی میرسد. اینها ابدا سواد و دانش دکتری داروسازی را ندارند و نهایتا نسخه پیچ هستند.
      شرم آوره و ناحق

    • بدون نام

      خب پس چرا از اول برای گرفتن مجوز باید دکتر دارو ساز باشه، اگه به این صورت هست، باید برای دریافت مجوز مثلا بنده سرمایه بزارم، تکنسین هم بگیرم، مجوز صادر بشه، البته در کل وضع این قوانین به خاطر افراد خاصی انجام میشه، مثلا از ما بهترون وقتی فوت کردن، وراثشون بی نصیب نمونن،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج