۸۰۱۸۳۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

امکان تغییر عابربانک پس از ثبت نام کارت سوخت

سخنگوی ستاد ثبت نام کارت سوخت در سازمان فناوری اطلاعات ایران در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: امکان اعمال تغییرات پس از ثبت نام برای دریافت کارت سوخت در برنامه کاربردی موبایلی دولت همراه فراهم شد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی ستاد ثبت نام کارت سوخت در سازمان فناوری اطلاعات ایران در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: امکان اعمال تغییرات پس از ثبت نام برای دریافت کارت سوخت در برنامه کاربردی موبایلی دولت همراه فراهم شد.

«شهلا اصولی» مدیرکل پایش و نظارت بر پیاده سازی دولت الکترونیک که سمت سخنگویی ستاد ثبت نام کارت سوخت در سازمان فناوری اطلاعات را نیز دارد درصفحه توئیترخود نوشت: شهروندان پس از ثبت‌نام کارت سوخت بانکی با مراجعه به برنامه نرم افزاری موبایلی (اپلیکیشن )دولت همراه می‌توانند کارت بانکی دیگری را جایگزین قبلی کنند.

وی افزود: شهروندان می توانند حتی ثبت‌نام خود را حذف کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: برای تهیه کارت سوخت، انتخاب‌های متعدد برای دارندگان خودرو فراهم است.

محمد جواد آذری جهرمی افزود: شیوه سنتی دریافت کارت سوخت شامل حضور در مراکز پلیس+۱۰ و ارائه اصل سند و کپی، اصل کارت خودرو و کپی، اصل کارت ملی و کپی و پرداخت وجه و انتظار دریافت پستی است.

آذری جهرمی در ادامه نوشت: اما شیوه نوین شامل مراجعه به سایت دولت همراه و یا وارد کردن کد دستوری *۴# در گوشی های تلفن همراه بدون نیاز به مدارک، هزینه و انتظار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی چرا کارت سوخت دوره احمدی نژاد را ۵ سال پیش حذف کرد تا قاچاق سوخت زیاد شود و الآن بخواهد دوباره احیا کند؟؟!!؟؟!؟؟؟!؟؟؟?!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؛:::::::؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشخصه دیگه، در وجود هیچکدام از این مسئولین که همگی گزینشی و سفارشی هستند،تخصص،دوراندیشی و تعهد وجود نداره،هر کدوم میان یه مدت برای خودشون جمع کنن و برن، البته شایدم هیچ موقع نرن و ادامه بدن به جمع کردن به ثروت،خودشون قانونن.

      • my. A

        چونکه می خواهد مردم فلک زده را سر گرم کند این هم از نعمات برکت الله است برای بازنشستگان این دم آخر عمر بیکار نمانند این هم جزیی از کرامت انسانی است.

      • رضا

        ایول احسنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج