۸۰۱۸۷۷
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

شهرداری، نقاشی آیت‌الله طالقانی را حذف کرد

تابلو نقاشی آیت‌الله سیدمحمود طالقانی که سالهاست بر روی یکی از ساختمان‌های تهران نصب شده ، توسط شهرداری تهران حذف و به جای آن تبلیغات گذاشته‌ شد!

خبرگزاری فارس: مهدی طالقانی فرزند آیت ‌الله طالقانی ضمن تأیید حذف تابلونقاشی آیت‌الله طالقانی، اظهار داشت: خاطرم می‌آید در گذشته با من تماس گرفتند و تابلویی از پدرم بر روی یکی از ساختمان‌های تهران نقاشی کردند.

آیت الله طالقانی در زمان حیاتشان راضی به این کار نبود، اما بعد از ایشان در سال ۸۸ به مناسبت یکصدمین سالروز تولد آیت‌الله طالقانی من رضایت دادم و خلاصه یک ساختمان نزدیک خیابان بهار را برای این کار با رضایت مالکش برای این کار اختصاص یافت.

شهرداری، نقاشی آیت‌الله طالقانی را حذف کرد

وی در ادامه افزود: حدود هفت ـ هشت ماه پیش مشاهده کردیم که این تابلو حذف شده، ما هم گفتیم شاید ساخت و سازی قرار است اتفاق بیفتد و واکنشی نشان ندادیم، اما با کمال ناباوری دو ـ سه ماه پیش مشاهده کردیم که یک تابلوی تبلیغاتی به جای آن قرار داده‌اند!

فرزند آیت‌الله طالقانی عنوان کرد: به منظور پیگیری این امر با معاون شهردار تماس گرفتم و آنها هم ما را به سازمان زیباسازی ارجاع دادند. آنها گفتند که اشتباه شده و زمان مدیریت آنها این اتفاق نیفتاده، بعد هم گفتند که مالک ناراضی بوده.

شهرداری، نقاشی آیت‌الله طالقانی را حذف کرد

در حالی که تابلو آیت الله طالقانی با رضایت مالک نصب شده بود. در نهایت مشخص شد که سازمان زیباسازی شهری با دریافت پول این کار را کرده و تابلو تبلیغاتی را آنجا قرار داده‌. مسئولین این سازمان به ما قول دادند که ظرف چند روز این تابلوی تبلیغاتی را پایین بیاورند، اما این اتفاق نیفتاد، درحالیکه نزدیک به ۱۰ روز از این امر می‌گذرد.

وی در پایان گفت: دو روز پیش دوباره تماس گرفتم و رییس سازمان زیباسازی اظهار بی‌اطلاعی کرد. بنیاد شهید معتقد است که این نخستین باری است چنین اتفاقی درباره تابلو یا نقاشی یکی از بزرگان انقلاب اسلامی در سطح شهر تهران رخ داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ahm

      مرحوم طالقانی آنقدر بزرگ هستند که بااین اتفاقات ذره ای از آن کم نمیشود ولی این اتفاق در دوره ای افتاده که برای این شورای شهر ننگی بزرگ است .

    • .

      آیت الله طالقانی مرد بزرگی بوده ودرست

    • بدون نام

      واقعا که
      یعنی استاد عزیز ارزش کمتری نسبت به تبلیغات دارد؟

    • بدون نام

      چه خبر مههههمی!!!!!!!

    • بی نام

      این نخستین بار است بلاخره همیشه یک شروعی نیاز است متاسفانه شاخص ها وشننا ستامه انقلاب را کمرنگ دارن می کنند امیدوارم سهوی باشد نه عمدی

    • بدون نام

      این خبر مهمتره یا ازدواج سید احمد؟..........
      چرا دنبال فروع هستید و اصول را نمیبینید؟

    • فکور

      مورد جدیدی نیست، تصویر آقای رفسنجانی بر روی دیوار فروشگاه رفاه شعبه میدان آزادی ابتدای لشگری هم چند سال پیش مخدوش شده بود و حالا به جایش تصویر دیگری نقاشی شده!

    • بدون نام

      خدا رحمت کند آقای طالقانی را انسانهای بزرگ احتیاجی به این چاپلوسیها ندارند آقای طالقانی بزرگ مرد آزاد اندیشی بود همیشه نور به قبرش ببارد

      پاسخ ها

      • سید

        آیت الله طالقانی ابوذر زمان و شمشیر برنده مالک اشتر است و آن مجاهده خستگی ناپذیر و آن امام جمعه تهران با آن سخنرانی های تاریخی هرگز از یادمان بیرون نخواهد رفت تا تاریخ زنده است طالقانی زنده است هرقدر عکس یا اسم ایشان کمتر برده شود نزد ملت عزیزتر خواهد بود خدا رحمت کند آن مرد بزرگ و وارسته را و درود خداوند به روحش پاکش باد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج