۸۰۲۳۳۱
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

رجایی: دولت، ملک حسن روحانی نیست

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: من اسم دولت را می‌گذارم یک شرکت سهامی که مرکب از پیشتیبانی آیت‌الله هاشمی، جناب خاتمی و خود آقای روحانی بوده است. رئیس‌جمهور باید به این عناصر دقت و حضور اصلاح‌طلبان را در دولت پررنگ‌تر کند.

اعتمادآنلاین: در چند وقت اخیر انتقادهای اصلاح‌طلبان به حسن روحانی و دولت او افزایش پیدا کرده است و سوال اینجاست که اصلاح‌طلبان و دولت هر یک در قبال یکدیگر باید چه کاری انجام دهند که شکاف بین آن‌ها بیشتر نشود؟

در این باره غلامعلی رجایی فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است که جریان اصلاح‌طلبی راس دارد و رئیس جریان اصلاحات آقای خاتمی است قاعدتاً باید در سطح بالا جلسات بیشتری بین ایشان و رئیس‌جمهور باشد و در سطح پایین هم جریان‌های رسانه‌ای اصلاح‌طلب انتقادهای خود را به دولت داشته باشند.

او افزود: آقای روحانی نباید خیال کند که این دولت ملک طلق خودش است، ایشان با عقبه‌ محدودی که داشتند با کمک جریان اعتدال و اصلاح‌طلب و البته توانایی خودشان رای جمع کرده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار کرد: من اسم دولت را می‌گذارم یک شرکت سهامی، که مرکب از پیشتیبانی آیت‌الله هاشمی، جناب خاتمی و خود آقای روحانی بوده است. رئیس‌جمهور باید به این عناصر دقت و حضور اصلاح‌طلبان را در دولت پررنگ‌تر کند.

او ادامه داد: این پسندیده نیست که آقای جهانگیری اینگونه که معروف است و ظاهراً هم درست است به عنوان معاون اول نقش کلیدی و تعیین‌کننده‌ای نداشته باشد. معاون اول کسی است که در غیاب رئیس‌جمهور باید بتواند تصمیم بگیرد و اراده خود را به جریان بیاندازد.

مشاور رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اذعان کرد: آقای جهانگیری دو دوره است که در دولت حضور دارد و باید نقش او پررنگ‌ بشد. باید حضور اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در دولت از حد آقای جهانگیری فراتر برود.

رجایی با اشاره به هزینه‌های که فعالان اصلاح‌طلب در استان‌ها برای انتخاب شدن آقای روحانی پرداختند، تصریح کرد: فعالان استان‌ها ناراحت هستند زیرا بعضی از استانداران حضور نیروهای پایداری را تداوم می‌دهند و یا اینکه آنها را منصوب می‌کنند. در خیلی از استان‌ها جابه‌جایی‌ها از اصلاح‌طلبان به سوی اعضای جبهه پایداری بوده است.

این فعال سیاسی اظهار کرد: مطالبات در دو سطح هیأت دولت و دیگری در سطح استان‌هاست و توصیه من به آقای روحانی این است که در کمتر از سه سال دیگر، دولت تمام می‌شود و باید در این مدت بتواند پاسخی به جریان اصلاحات بدهد. امیدوارم که رئیس دولت به مطالبات اصلاح‌طلبان پاسخ درست بدهد.

غلامعلی رجایی در پایان گفت: من شنیدم که آقای روحانی به وزرا گفته‌اند که با مجلس هماهنگ باشید اما در عین حال باید اقتدار داشته باشید و نباید همه مسائل وزرا با نمایندگان مجلس بسته شود. بنابراین من فکر می‌کنم این تذکر ایشان به هیأت دولت باید تکرار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشان به آرزویشان رسیدند وخرشان هم ازپل گذشت..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت خدا و نفرین ملائکه بر همه بنیانگذاران اصلاح طلب ( افساد طلب ) که مردم را بدبخت ومملکت را نابود کردند، آمین یا رب العالمین، ای خدا : حق مردم مظلوم و محروم این مملکت را از توی چشمهایشان در بیار، الهی آمین.

    • بدون نام

      خجالت بکش

    • ابراهیمی

      مرگ بر همتون اصلاح طلب و اصولگرا مردم رو بدبخت و کشور رونابود کردید.

    • بدون نام

      شما کجای کار هستی سند ایران را به نام خود کرده و بخشی از دریای خزر را واگذار کرده

    • م ش

      جناب رجایی مملکت و ملت هم ملک شخصی جناههای اصول گرا واصلاخ طلب نیست از وقتی خط بندی سیاسی حاکم شده.مردم فراموش شدند و هر جناح به دنبال منافع خودش است

    • کامران

      فعلا ارث بابایی بععضی ها برادراشون وشوهر وزراشون است
      به اصطلاح روشنفکران ما هم توویلا می نشیند وتوصیه به خوردن نون خشک وپوشیدن لنگ می کنند!؟

    • بدون نام

      نگران نباشید دوره روحانی که تمام شد نه ایشان پاسخگو خواهند بود و نه کسی ازش استنطاق خواهد کرد اشتباه اصلاح طلبی بود که تخم مرغ هایش را تمام و کمال در سبد روحانی گزاشت!!!!! سوال نمی گزاشت چه میکرد ؟جواب:چاره ای نداشت ولی به شرطها و شروطها با تضمین گرفتن از روحانی!!!!! مطمعن باشید روحانی فاتحه اصلاحات رو خواند و میخ بر تابوتش زد و خودش نماز میت بر ان خواند!!!!! کلام اخر:مردم در انتخابات اتی هیچ اعتمادی و اعتقادی به اصلاحات نخواهند داشت رای 90 درصد طبقه متوسط به پایین و رای خاموش با اعمال روحانی و سکوت اصلاحطلبان پرید اگه قبول ندارین برین میان مردم و ببینین اونا چی میگن فردا دیر است !!!!!

    • بدون نام

      فعلا که هست ...شاید اینده هم ...

    • بی نام

      آقای روحانی تفکر اعتدال را زیر پا گذاشت و گرایش به سوی تجار او باعث گرانی و عدم دسترسی عده کثیری به مایحتاج ضروری شد او نه حرف اقتصاددانان را ونه حرف و نصیحت مراجع و دلسوزان نظام را توجه می کند دایم در صدد آزمون و خطاست و دودش به چشم قشر ضعیف یا وارثان اصلی انقلاب میرود

    • بدون نام

      فعلا که ملک شخصی پدرش میدونه حسن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسن روحانی کاری برا مردم نکرد گرانی به مردم هدیه داد

    • بدون نام

      خواب بودی اخوی مملکت ملک اجدادی شیخ حسن است نمی بینی که اکنون از مردم دلخور است و میخواهد ملت فلج باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج