۸۰۲۵۷۵
۶ نظر
۵۰۲۹
۶ نظر
۵۰۲۹
پ

حکم قصاص برای مرد همسرکش

سال ۹۴ مرگ مشکوک زن جوانی به‌نام مریم در پاکدشت به پلیس گزارش شد. در حالی که همسر این زن ادعا می‌کرد که او با پرت کردن خود از کامیون در حال حرکت خودکشی کرده است اما با انتقال جسد به پزشکی قانونی این ادعا رد شد چراکه براساس نظریه پزشکی مقتول از سمت چپ بدنش دچار شکستگی شده بود.

روزنامه ایران: سال ۹۴ مرگ مشکوک زن جوانی به‌نام مریم در پاکدشت به پلیس گزارش شد. در حالی که همسر این زن ادعا می‌کرد که او با پرت کردن خود از کامیون در حال حرکت خودکشی کرده است اما با انتقال جسد به پزشکی قانونی این ادعا رد شد چراکه براساس نظریه پزشکی مقتول از سمت چپ بدنش دچار شکستگی شده بود.

با این ترتیب والدین مریم با طرح شکایتی دامادشان را عامل قتل دانستند و درخواست قصاص برای او کردند. همچنین پسر ۵ ساله آنها هم که روز حادثه شاهد درگیری پدر و مادرش بود ادعای راننده کامیون را رد کرد و مدعی شد پدرش، مقتول را به بیرون انداخته است. به این ترتیب «فرید»، شوهر این زن بازداشت شد و به اتهام قتل عمد برای محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک مستشار پای میز حاضر شد.

در جریان دادرسی خانواده مقتول ادعا کردند دامادشان مرتکب قتل شده اما برای اینکه جنایتش مخفی بماند ادعای دروغ می‌کند. مریم خودکشی کرده است.

اما متهم ۳۵ سال به قاضی پرونده گفت: من روز حادثه همراه همسر و پسرم خانه مادر زنم بودم که در آنجا همسرم بشدت پسرم را کتک زد. من هم عصبانی شدم با هم جرو بحث کردیم. برای همین از خانه مادرزنم خیلی زود بیرون آمدیم. در بین راه درگیری ما بالا گرفت. ناگهان زنم از خودرو خودش را بیرون انداخت و خودکشی کرد.

این در حالی بود که براساس نظریه کارشناسان خودرو متهم مدل جدید بوده و این امکان هرگز وجود نداشت که زن بتواند در خودرو را خودش باز کند و دست به خودکشی بزند.

قاضی قربانزاده با اشاره به این نظریه به متهم گفت: گزارش پزشکی قانونی می‌گوید سمت چپ بدن همسرت بشدت شکستگی داشته که نشان دهنده ضربه‌های تو است و بعد او را بیرون انداخته‌ای.

به این ترتیب با وجود اظهارات متهم و انکارهای او، سرانجام قضات دادگاه پس‌ از مشورت و بررسی گزارش کارشناسان پزشکی قانونی متهم را به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دروغ شناس

      کسی که روی زن دست بلند کند مرد نیست بهتر است این آشغال را جلوی سگ های هار بیندازید.

    • بدون نام

      بمیره که هم قتل انجام داده هم دروغ میگه

    • بدون نام

      چقدر وحشی وبیرحم.اعدام واسش کمه خوک کثیف

    • زهرا

      خاک توسرت روانی که بچتوبی مادرکردی حالاخودتم بروبالای چوبه داره

    • ستایش

      ارززشو داشت ک اینکار انجام بشه چقد ی عده دل سنگن

    • بدون نام

      این قاضی بسیار با شرف بوده دستش درد نکنه اون خانواده هم هر طوری که هست باید تفاضل دیه را بدهند تا او اعدام بشه گذشت نکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج