جاباما
۸۰۲۷۶۰
۴ نظر
۵۰۲۲
۴ نظر
۵۰۲۲
پ

آغاز پخش فصل دوم «بی قرار» از دوشنبه

با پایان یافتن پخش خلاصه ای از فصل اول مجموعه «بی قرار»؛ از دوشنبه ۱۲ آذر ماه فصل دوم و جدید این مجموعه تلویزیونی روانه آنتن می شود.

خبرگزاری صبا: با پایان یافتن پخش خلاصه ای از فصل اول مجموعه «بی قرار»؛ از دوشنبه ۱۲ آذر ماه فصل دوم و جدید این مجموعه تلویزیونی در شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.

آغاز پخش فصل دوم «بی قرار» از دوشنبه

پخش خلاصه ای از مجموعه تلویزیونی «بی‌قرار» به تهیه کنندگی مجید اوجی و کارگردانی فلورا سام که از دوشنبه؛ پنجم آذرماه آغاز شده بود؛ یکشنبه (۱۱ آذر ماه) پایان می یابد و علاقمندان به دیدن مجموعه های تلویزیونی اولین قسمت از فصل دوم این مجموعه را از دوشنبه (۱۲ آذر) می توانند پیگیری کنند.

این سریال پربازیگر که در تهران، مشهد و پاریس مقابل دوربین رفته است؛ از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می شود و بازپخش آن نیز ساعت ۱:۴۵ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵ خواهد بود.

«بی قرار» زندگی زنی به نام رعنا را روایت می‌کند که پس از پنج سال از زندان آزاد و متوجه می‌شود همه زندگی خود را از دست داده است. او که می‌خواهد زندگی‌اش را از نو بسازد دنبال کودک خود که هنگام دستگیری یک ماهه بوده، می‌رود. رعنا در نتیجه جستجوهای فراوانش سرانجام به مشهد می‏‌رسد و دنبال نشانه‌ای از کودکی که اینک پنج ساله شده، می‌گردد؛ جستجویی که اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند... .

لاله اسکندری، سارا خویینی‌ها، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی، محمد صادقی، کامران تفتی، امیرحسین صدیق، کمند امیرسلیمانی، داریوش کاردان، مریم امیرجلالی، مریم بوبانی، زهرا سعیدی، اسماعیل خلج، آتش تقی‌پور، سولماز آقمقانی، رضا اخلاقی‌راد، سعید محیط، هادی فراهانی، همراه با هنرمندان خردسال فاطمه دقاقی و حامی فراهانی بازیگرانی هستند که در این مجموعه ۲۸ قسمتی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ساير عوامل اصلي «بي‌قرار» عبارتند از: تهیه‌کننده: مجید اوجی، مدير تصويربرداري: محسن فلاحي، مدير صدابرداري: محمد عليزاده، مدير برنامه‌ريزي و دستيار اول کارگردان: مسعود حقي، مدير توليد: عباس دقاقي، تدوين: روزبه کلباسي، آهنگساز: اميد کرامتي، طراحان گريم: احسان روناسي، شيوا پاک‌نيت، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، منشي صحنه: مهين شهبازي، مدير تدارکات: حسين لنجابي، عکاس: زهرا محمدزاده.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بوعلی بهبهانی

      خب چراننوشته ایدکدوم شبکه؟.البته عذرمیخوام امااین نقصی درخبررسانی ست.لطفا اصلاح کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شبکه دو

    • بوعلی بهبهانی

      حدودنیم ساعت پیش چندتا نظرنوشتم ومنتشرنشد.
      دیگه نظردادن بیهوده ست.
      احتمالا نرم افزار راحذف می کنم.

    • بدون نام

      ارسال نظرباانتشارگزینشی،کاربیهوده ای ست.نه عادت به توهین داریم ونه بی احترامی.امانظراتمون منتشرنمیشه،این کارتون خیلی ناپسنده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج