۸۰۳۳۳۷
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

سن قانونی عقد نکاح تغییر می‌کند؟

نایب‌رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اصلاح ماده ١٠٤١ قانون مدنی که در خصوص "سن عقد نکاح" است در دست بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس قرار دارد، اظهار کرد: قرار شد برای بررسی پخته‌تر و دقیق‌تر این موضوع از نظرات کارشناسان دیگری همچون روانشناسان و فعالان حوزه اجتماعی استفاده شود تا پس از این مراحل، بررسی آن در دستور کار هفته آینده کمیسیون حقوقی و قضایی قرار گیرد.

خبرگزاری ایسنا: نایب‌رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اصلاح ماده ١٠٤١ قانون مدنی که در خصوص "سن عقد نکاح" است در دست بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس قرار دارد، اظهار کرد:

قرار شد برای بررسی پخته‌تر و دقیق‌تر این موضوع از نظرات کارشناسان دیگری همچون روانشناسان و فعالان حوزه اجتماعی استفاده شود تا پس از این مراحل، بررسی آن در دستور کار هفته آینده کمیسیون حقوقی و قضایی قرار گیرد.

یحیی کمالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جلسه امروز(یکشنبه) کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون اصلاح ماده ٢٤٢ قانون آیین دادرسی کیفری که در خصوص موضوع قرار بازداشت موقت است و اصلاح موادی از این قانون که باهم ادغام شده بود، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به این‌که ما در این خصوص به نظر قوه قضاییه نیاز داشتیم و کارگروه تخصصی با قوه قضاییه به جمع‌بندی نرسیده بود، قرار بر این شد که مجددا نشست مشترکی بین مسئولین قوه قضاییه و اعضای کمیسیون برگزار شود و نظر اعضای قوه قضاییه اخذ شود و موضوع مجددا در کمیسیون مطرح شود.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عنوان کرد: موضوع بعدی که در جلسه امروز کمیسیون بررسی شد، اصلاح ماده ١٠٤١ قانون مدنی درخصوص سن ازدواج بود که در این زمینه هم بحث‌های زیادی انجام و قرار شد برای بررسی پخته‌تر و دقیق‌تر این موضوع از نظر کارشناسان دیگری همچون روانشناسان و فعالان حوزه اجتماعی استفاده شود تا پس از این مراحل، بررسی آن در دستور کار هفته آینده کمیسیون حقوقی و قضایی قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدحسین

      بجای این مزخرف بازیا بفکر فراهم کردن شرایط زندگی و ازدواج جوونا باشید...بی مصرفا

    • ناجی

      گل هرچه نازکتدخوشبوتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج