جاباما
۸۰۳۹۸۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

خریداران مجازی بلای جان استقلال نشوند

با طرح مجدد خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، کم نیستند جریان‌ها و گروه‌هایی که بخواهند از نمد خصوصی‌سازی برای خود کلاهی بدوزند.

خبرگزاری مهر: سوژه خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بار دیگر داغ شده و افراد، موسسات، شرکت‌ها، گروه های تجاری و بعضا جریانات حقیقی و مجازی که خود را کاندیدای مالکیت این دو باشگاه می‌دانند هم، کم نیستند.

در حالی که از بعضی از اپراتورهای تلفن همراه و بعضی از شرکت های خودرو ساز بعنوان اصلی ترین گزینه های واگذاری این دو باشگاه یاد می شود، برخی از جریانات در فضای مجازی خود را مدعی مالکیت باشگاه استقلال معرفی کرده اند.

این خریداران مجازی که حتی بعضی از آنها به فعالیت‌های نه چندان مجاز اشتغال دارند، با طرح ادعا های بزرگ و واهی از جمله ساخت ورزشگاه اختصاصی و خرید بازیکنان و مربیان گران قیمت خارجی و ارائه دورنماهای رویایی در آینده‌ای نزدیک، خود را محق مالکیت باشگاه استقلال می‌دانند.

شاید هیچکس بهتر از خود این خریداران مجازی نداند که حتی اگر توان مالی این کار را هم داشتند، امکان واگذاری باشگاهی مثل استقلال به آنها میسر نبود. در وهله اول مسئولان باشگاه استقلال و تصمیم سازان در این زمینه هوشیار باشند و اجازه سوء استفاده این افراد در شبکه های اجتماعی را گرفته و اجازه ندهند بستر سوء استفاده برای آنها فراهم شود. بعد از مسئولان، نقش هواداران باشگاه استقلال هم در این زمینه بسیار مهم است.

هواداران استقلال هم در همین راستا باید نقش خود را به درستی ایفا کنند. شاید یکی از اصلی ترین هدف این افراد از طرح خرید باشگاه استقلال در فضای مجازی کسب شهرت در شبکه‌های اجتماعی باشد. بی اعتنایی هواداران استقلال به این دسته از مدعیان حداقل کاری است که می‌توانند برای حمایت از باشگاهی که حامی آن هستند، انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کنه جباروف زود
      بیاد

      پاسخ ها

      • علی

        میاد داداش میاد

    • محمد ابی دل اهوازی

      اقا اینا رو ننویسید خواهشن شاید واقعا پول دارن میخوان بخرن دیگه شما چرا سنگ میندازین جلو پاشون بخدا خستمون کردید بسه دیگه اقا هرکی میتونه بخره چه مجازی چه غیر مجازی مگه فقط ایرانسل و همراه اول که خطاشون 5تومنه و جدیدا رایگان شده میتونن بخرن یا خودرو سازان که خودشون ماشینشون کم مردم رو به کشتن داده که الان ما هوادارا رو هم میخوان بکشن بسه انقدر سنگ نندازین لطفا ...

    • بدون نام

      میبینین بعضی ها نمیفهمند بابا خدا وکیلی اینها یه مشت دلال ... فقط برای تبلیغ کارهای خودشون میخوانش برا سوءاستفاده کدوم ورزشگاه اینها کمپ حجازی رو دارن ولی یه عده از جمله حاج فتل بساز بفروش البته از نوع مرغ عشقش افتادن وسط .... حالا هی بگو باباتورو خدا چشمهاتون رو باز کنید اینها رو بشناسید فقط عشق میماند و دل آبی داغون ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج