۸۰۴۰۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بنگر: بازی با پرسپولیس برایم حساسیت ویژه ندارد

مدافع باتجربه تیم پارس جنوبی جم می گوید بدبینی های اول فصل نسبت به خودش را از بین برده است.

ورزش‌سه: محسن بنگر به عنوان مسن ترین بازیکن لیگ برتر امسال توانسته عملکرد خوبی در پارس جنوبی جم داشته باشد. او در قلب دفاع تیم مهدی تارتار در بازی های گذشته به طور ثابت به میدان رفته و یکی از بازیکنان مقتدر تیمش بوده است. بنگر با قدرت سرزنی و دفع توپ بالا در دفاع مهره ای تاثیرگذار برای پارس است و توانسته جواب انتقادهای اول فصل را بدهد.

بنگر درباره شرایط تیمش و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

کمترین حقمان مقابل تراکتور تساوی بود

بازی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام دادیم؛ ما در این مسابقه مقابل تیمی قرار گرفتیم که همه از شرایط و امکاناتش باخبر هستند. آنها بازیکنان ارزشمندی دارند که نیاز نیست تعریف و تمجیدشان را کنم. با این شرایط ما توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و اصلا مستحق شکست در این مسابقه نبودیم. متاسفانه روی یک اتفاق و بدشانسی دروازه مان باز شد و کمترین حق ما در این بازی تساوی بود. با این حال فوتبال همین است؛ برد و باخت وجود دارد و تلاش می کنیم این باخت را در آینده جبران کنیم.

پارس به اندازه یک تیم دسته سومی هزینه کرده و ششم جدول است!

تیم خیلی خوبی داریم. ما تلفیقی از جوانان و باتجربه ها را در اختیار گرفتیم و واقعا این تیم می تواند روزهای بزرگی را تجربه کند. منتهی مسئولان باید به فکر این تیم باشند تا نابود نشود. پارس جنوبی تا الان به اندازه یک تیم لیگ دسته سومی هزینه کرده و ششم جدول است. این نشان می دهد که چقدر بچه ها تیم شان را دوست دارند و برای آن کم نمی گذارند.

پول نرسد، نصف بازیکنان می روند

تمام دلخوشی مردم جم این تیم است و امیدوارم طبق قول هایی که داده شده این هفته پول برسد و مشکلات حل شود. اگر این اتفاق نیفتد، نیمی از بازیکنان پارس در نیم فصل جدا می شوند و این برای تیم ما خوب نیست.پارس جنوبی حق مردم جم است و امیدوارم مسئولان به فکر پارس جنوبی باشند.

خوشحالم بدبینی های اول فصل را از بین بردم

وقتی جابه جایی صورت می گیرد طبیعی است که یک بازیکن در اوایل حضور در تیم جدید شرایط خیلی خوبی نداشته باشد. اوایل که به پارس آمدم خیلی ها نسبت به من بدبین بودند اما خوشحالم که رفته رفته شرایط خوبی پیدا کردم و باعث شدم همه رویم حساب کنند. امیدوارم در اینده نیز برای تیمم مفید باشم و هواداران از من راضی باشند.

از تارتار بپرسید، یک روز هم غیبت نکردم

من همیشه گفته ام که فوتبال به سن و سال نیست. وقتی خوب زندگی کنی، خوب تمرین کنی می توانی شرایط بدنی خوبی داشته باشی. شما از آقای تارتار بپرسید، من یک جلسه هم در تمرینات غیبت نداشتم. همیشه سعی کردم به موقع سر تمرین باشم و همه مسائل زندگی ام روی اصول باشد تا موفق باشم.

مقابل پرسپولیس در آزادی باید هوشیار باشیم

بازی کردن در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و استقلال برای بازیکنان جوان تیم ما قطعا حساس است. شما می بینید که بازیکنان در چنین مسابقاتی چقدر با انگیزه حضور پیدا می کنند. قطعا کار سختی در بازی با پرسپولیس داریم. این تیم نایب قهرمان آسیا شده و با وجود مشکلاتی که در امر کمبود بازیکن دارد اماهمه می دانند که این تیم چقدر قدرتمند است. باید هوشیار باشیم تا بتوانیم در ورزشگاه ازادی یک بازی خوب انجام دهیم و نتیجه لازم را بگیریم.

بازی با پرسپولیس حساسیت ویژه ای ندارد

من دوران خیلی خوبی در پرسپولیس داشتم و افتخار می کنم که بازیکن و کاپیتان این تیم بودم. الان هم خوشحالم که در بازی آینده مان دوستان و هم تیمی های سابق مان را می بینم. با این حال نهایت تلاشم را خواهم کرد تا بهترین بازی را انجام دهم و روز خوبی را پشت سر بگذارم. بازی با پرسپولیس برای من حساسیت خاصی ندارد و این مسابقه هم مثل سایر دیدار ها است و تلاش می کنم برای تیمم مثمرثمر باشم.

سعی می کنیم در بین 6 تیم اول لیگ بمانیم

امسال نهایت تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم در جمع ۶ تیم بالایی جدول رده بندی باشیم. ما پتانسیل رسیدن به این عنوان را داریم، اما باید مشکلات مان حل شود. امیدوارم روز به روز شرایط بهتری پیدا کنیم و همه چیز خوب پیش برود تا در پایان فصل مردم جم و هواداران عزیزمان را خوشحال کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج