۸۰۴۶۳۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

توصیه اورژانس به شهروندان برای روزهای آلوده

رئیس اورژانس تهران درمورد آلودگی هوا در این روزها و خطرات آن گفت: در هنگام بروز آلودگی هوا گروه‌های حساس از قبیل سالمندان، کودکان، مادران باردار و افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند، از حضور در مناطق پرتردد و مرکزی شهر که آلودگی هوای بیشتری وجود دارد اجتناب کنند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اورژانس تهران درمورد آلودگی هوا در این روزها و خطرات آن گفت: در هنگام بروز آلودگی هوا گروه‌های حساس از قبیل سالمندان، کودکان، مادران باردار و افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند، از حضور در مناطق پرتردد و مرکزی شهر که آلودگی هوای بیشتری وجود دارد اجتناب کنند.

پیمان صابریان اظهار کرد: شهروندان حتماً از ماسک‌های مخصوص جهت جلوگیری از استنشاق هوای آلوده استفاده کنند.

رئیس اورژانس تهران گفت: شهروندان در این روزها از انجام فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی مثل پیاده‌روی در فضای آزاد خودداری و همچنین، مایعات مخصوصاً شیر بیشتر مصرف کنند.

وی با اشاره به این‌که بخش عمده‌ای از آلاینده‌های هوا اکسیدان‌ها هستند و با ورود به بدن، رادیکال‌های آزاد تولید می‌کنند، افزود: پیشنهاد می‌شود افراد از مواد غذایی با خاصیت آنتی‌اکسیدانی استفاده کنند.

رئیس اورژانس تهران گفت: استفاده از انواع میوه‌ها و سبزی‌ها بویژه میوه‌هایی که ویتامین A و E ،C ‌هایدارند، می‌تواند بخشی از اثرات سوء آلاینده‌ها را خنثی کند.

صابریان افزود: آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس ١١٥ تهران در میدان‌های پایتخت برای خدمات‌رسانی به صورت آماده‌باش هستند و شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل به اکیپ‌های اورژانس مستقر جهت رفع مشکل مراجعه کنند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ‏با این آلودگی هوا باید نماد تهران رو به قلیون تغییر بدن...

    • بدون نام

      پس این مقامها‌ ومسولان چند وقت زمان میخواهند الودگی گرانی ساماندهی توزیع افلام را به سر انجام برسانند عمر سه نسل تمام شد باز هم حواله به اینده جنایت کارید حقوقها حرامتان باد بمردم مدیونید بخدا مدیونید در اتش مخلدید هوا را از ما سالمندان گرفتید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج