۸۰۵۶۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

اتحادیه اروپا تحریم مجدد ایران را بررسی می‌کند

روزنامه فایننشال تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داد وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا احتمال دارد اعمال تحریم جدید علیه ایران را بررسی کنند.

خبرگزاری ایسنا: روزنامه فایننشال تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داد وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا احتمال دارد اعمال تحریم جدید علیه ایران را بررسی کنند.

به نوشته روزنامه فایننشال تایمز، انتظار می‌رود وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا در نشست روز دوشنبه (۲۰ آذرماه) خود در بروکسل بحث درباره وضع تحریم‌های جدید علیه افراد مرتبط با بحران اوکراین را به نتیجه برسانند و به‌علاوه ممکن است بر سر اعمال اقدامی جدید علیه ایران بحث و رایزنی کنند.

مسئله اعمال تحریم علیه ایران در حالی قرار است در این نشست مورد بررسی قرار گیرد که اتحادیه اروپا برای حفظ توافق هسته‌ای با ایران تلاش می‌کند اما برخی گروه‌ها در اتحادیه اروپا خواهان اقدامی سخت علیه ایران به دلیل برنامه موشکی‌اش و آنچه دخالت تهران در مسائل منطقه‌ای همچون سوریه و یمن می‌خوانند، هستند.

دیپلمات‌ها می‌گویند که وزیران اتحادیه اروپا همچنین ممکن است درباره تحریم‌های احتمالی دیگری علیه ایران به بهانه ادعای دانمارک مبنی بر طرح شکست خورده جمهوری اسلامی برای انجام سوءقصد در این کشور رایزنی کنند. این موضوع در شرایطی بررسی می‌شود که یک بحث بزرگتر بر سر این وجود دارد که آیا اتحادیه اروپا فشار بر ایران را به دلیل برنامه موشکی و نقش آن در منطقه افزایش دهد یا نه.

به نوشته فایننشال تایمز، اتحادیه اروپا تلاش می‌کند نارضایتی خود درباره رفتار ایران را با تلاش‌هایش برای حفظ توافق هسته‌ای پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ماه مه از آن خارج شد، متوازن کند.

یک دیپلمات اروپایی در این باره گفت: این وضعیت نشان می‌دهد که بحث درباره ایران تنها بر سر برجام نیست و عناصر دیگری نیز مطرح است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از اروپا آبی گرم نمیشه وقتی که آمریکا از برجام خارج شده دیگه ایرانم باید فاتحه ی برجامو بخونه چون اروپا بدون اجازه ی آمریکا نمیتونه حتی یه قدم برداره .ایران الکی خودشو معطل اروپا کرده اصل کار آمریکاست

    • بدون نام

      اروپا قراره به حرف آمریکا عمل کنه ایران تحریم کنه مردم برای فروش دست نگه دارن گول این حقه بازان پیر را نخورید

    • بدون نام

      هرکه طلا وسکه دلار داره نگه داره این ها مخواین دزدی کنن ازمردم

      پاسخ ها

      • hassan.h

        گیرم که چنین قصدی وجود دارد این توصیه شما به نفع ملت است یا به ضرر؟؟!! شما توصیه کردید قیمت ایندو بالا برود

    • بدون نام

      بله دیگه وقتی طبق حرف رهبر به اینا نباید رو داد اما دولت حرف گوش نمیکنه الان اینا طلبکار هم شدن ول معطلیم پررو تر از اروپا ندیدیم

    • بدون نام

      بیخیال بابا از اروپا آبی برای ایران گرم نمیشه اروپا بدون اجازه آمریکا آب هم نمی خوره فقط بد بخت ملت ایران که دلشان را به حسن کلید واروپا خوش کردن ما که همه چی مون رو از دست دادیم با این دولت تدبیر وامید آمریکا به هر چی که میخاست رسید بنده خدا رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت به آمریکا اعتمادی نیست ولی دولت تدبیر وامید دو دستی چسبید به مذاکره قشنگ همه چی رو از ما گرفتن اخرش هم زدن زیرش از برجام بی جام خارج شدن قشنگ آون یه ذره جاهایی که بلد نبودن ونمیدونستن کجاست مثلا با نظارت همه رمز وراز ما رو فهمیدن وگذاشتن رفتن هی رهبر عزیز گفت ما گوش نکردیم حالا داریم چوبش رو میخوریم هنوز هم دیر نشده آگه گوش به حرف رهبر معظم انقلاب کنیم پاینده سید علی خامنه‌ای رهبر خستگی ناپذیر

    • بدون نام

      وقتی اونابه پوشک رحم نکردن میخوای به موشک رحم کنن.نه بابابه گفته رهبرعزیزمون هرچی بیشتربدهی بیشترمیخواهندوچیزی هم درقبالش نمیدهند.جلوی ضررراازهرجابگیری منفعته

    • بدون نام

      علی برکت اله زنون چیشدپس برجام رفتین به اروپاگفتین اگه امصانکنیدمادیگه رای نمیاریم مستعمراروپاانگلیس کردین استعفابدبه قول پدرشهیداحمدی روشن بودن روحانی به صررایران وایرانی ودانشجوهابه اندازجنگ جهانی ضرررزده

    • محمدمهدی عسکری

      اینو به اون پزشکیان و مطهری بگید.

    • بدون نام

      همچنانکه انها بخودشان این حق میدهند درخصوص یک کشور مستقل هرآن وی راتحریم کند،ایران هم تهدید کند بخاطر تعلل درحفظ برجام وتهدید تحریهای جدید ایران نیز از برجام خارج خواهد شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج