جاباما
۸۰۶۳۵۲
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش حمید درخشان به تساوی پرسپولیس

سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید دیدار این تیم برابر سپاهان بسیار جذاب و تماشایی بود.

ایسنا: حمید درخشان درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: فکر می‌کنم از هر دو تیم بازی قابل قبولی را شاهد بودیم. با توجه به حساسیت‌هایی که پیش از این مسابقه ایجاد شده بود و رقابتی که همیشه میان دو تیم وجود دارد انتظار می‌رفت که بازی جذاب و نفس‌گیری را از هر دو تیم ببینیم که همین اتفاق هم رخ داد. فکر می‌کنم هواداران واقعا بازی جذابی را تماشا کردند.

وی درباره عملکرد فنی سپاهان گفت: در طول نیمه نخست بازی شاگردان آقای قلعه‌نویی تلاش داشتند با توجه به شرایط میزبانی بر حریف مسلط بشوند که روی این امر هم تقریبا موفق بودند و با ارسال‌های متنوع فشار زیادی را به دروازه پرسپولیس آوردند که البته با عملکرد خوب مدافعان پرسپولیس حملاتشان دفع شد.

اما در نیمه دوم پرسپولیس کمی به خودش آمد و توانست پاسخ حملات سپاهان را بدهد. البته آنقدر بازی جذاب بود که سپاهانی‌ها عقب ننشستند و باز هم روی دروازه پرسپولیس حمله کردند که روی یکی از همین حمله‌ها و روی شوت زیبای پورقاز توانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند.

درخشان تصریح کرد: زمانی که پرسپولیس گل را دریافت کرد یکپارچه حمله شد تا گل خورده را جبران کند آن هم به این دلیل است که پرسپولیس دیگر به باختن عادت ندارد و هر وقت از حریف عقب باشد یکپارچه حمله می‌شود. حملات بی‌وقفه پرسپولیس باعث شد مدافعان حریف دچار اشتباه شوند و داور پنالتی اعلام کند.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا حواشی پیش از مسابقه روی نتیجه تاثیر گذاشته بود یا خیر، گفت: همیشه حواشی تاثیرگذار است.

مطمئناً حواشی قبل از مسابقه و بحث کناره‌گیری آقای گرشاسبی روی عملکرد بازیکنان نقش داشت اما من معتقدم این پرسپولیس با سیستمی که در پیش گرفته می‌تواند روز به روز پیشرفت کند و موفق‌تر باشد. پرسپولیس اگر می‌خواهد باز هم در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد باید تیمش را برای فصل آینده تقویت کند تا با قدرت به مصاف حریفان آسیایی برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقا شما مطمئنی بازی پرسپولیس سپاهانو دیدی؟؟؟؟ دیگه متعصب تر از گزارشگر بازی نیست مثال بزنیم خودش گفت سپاهان بدون موقعیت گل زد بعد تو میگی نیمه اول سوار بازی بود نیمه دوم هم عقب ننشست؟؟؟؟؟ ای خدا بری بالاتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دفاع سپاهان باتمام وجود جلوی شوت های پرپولیس می ایستاد از ترس قلعه نویی با ان چهره که تیم حریف را به تمسخر می بیند و فکر میکند ازدماغ فیل افتاده متاسفانه

      • بدون نام

        درخشان هم پیاله قلعه نوییه.سپاهان یه موقعیت هم نداشت از هرجا توپ دستشون می‌رسید فقط سانتر میکردند

    • شهرام

      کدوم پنالتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پنالتی در کار نبود . اون پنالتی رو فغانی اعلام کرد وگرنه کسی خطا نکرده بود .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این داور دنباله موقعیت بود که اخر وقت بلاخره الکی پنالتی گرفت .از جهت داوری خدایی صفر بود .

    • بدون نام

      خدایی از فیفا باید برای تست دوپینگ ایران بیان تا از لنگیها ازمایش بگیرن وگرنه این فدراسیون داره ماست مالی میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج