جاباما
۸۰۶۴۶۲
۱۹ نظر
۵۰۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
پ

خلیل‌زاده: خالد شفیعی کدام بازی را دیده است؟

مدافع تیم پرسپولیس پس از دیدار با سپاهان پاسخی به مصاحبه بازیکن این تیم داد.

ورزش سه: دیدار روز گذشته سپاهان و پرسپولیس که با تساوی خاتمه یافت، جنجال های زیادی داشت و به خاطر پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس در دقایق پایانی، بازیکنان سپاهان اعتراض های زیادی انجام دادند.

یکی از این اعتراض ها از سوی خالد شفیعی صورت گرفت. این مدافع سپاهان پس از بازی گفت که ابر و باد و مه و خورشید همه تلاش می کنند که پرسپولیس در لیگ قهرمان بشود و جام ببرد.

در همین راستا رسانه باشگاه پرسپولیس گفت و گویی با برخی از بازیکنان این تیم انجام داد. در این بین صحبت های شجاع خلیل زاده به نوعی پاسخ به بازیکن حریف بود. این بازیکن پرسپولیس خطاب به خالد شفیعی گفت: دوست خوبم، شما از خط نیمه نتوانستید نزدیک تر شوید. کدام بازی را دیده ای که می گویی پرسپولیس فقط یک موقعیت داشت؟ شما سمت دروازه ما نیامدید. احتمالا یک بازی دیگر را دیده اید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد

      خوشم میاد میسوزونی

    • حجت

      آقا شجاع باش نه تنها در مربع سبز مهمتر از اون در گفتار و کردارت ، برای شما زوده اینگونه موضوعات ابر و مه و خورشید رو بفهمی .

    • بدون نام

      چرا وقتی نمیتونید حریف تیمی حتی با پنجره بسته بشید همه چیزو ربط میدید به مسائل غیر فوتبالی و حمایت واز این جور چیزها! هیچ تیمی بدون تلاش خودش و انگیزه همه ارکان تیم قاددر به موفقیت نیست و واقعا تو فوتبال ما حرفهایی زده میشه که سطح پایین مربیان و مدیران عامل تیمهارو نشون میده ! ایا به نظر شما این دو سال که پرسپولیس تا نیمه نهایی و فینال اسیا رفت با کمکهای داوری و حمایتهای کنفدراسیون آسیا بوده؟! اگر موفقیتهای پرسپولیس فقط معطوف به لیگ داخلی بود تا حدودی توهمات حریفان پرسپولیس قابل تامل بود ولی وقتی در عرصه داخلی و خارجی این تیم تونسته موفق باشه پس یعنی حرفهای رقبا از سر ضعف و برای پوشش توجیه عدم موفقیتشون در مقابله با تیم پرسپولیسه که از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بوده و حتی برای این تیم در روز فیفادی هم بازی میذارن ، اونوقت بعضی اقایون که در زمین بازی قادر به شکست پرسپولیس نیستن کیان و موفقیتهای پرسپولیس رو به عواملی خارج از زمین فوتبال و حتی زیر سوال بردن اعتبار داوری مثل فغانی ربط میدن و دریغ ازاینکه یکبار بگن کاری که پرسپولیس انجام داده و داره میده بی سابقه بوده و تا بحال تیمی چنین کار بزرگی رو انجام نداده ولی بعضیا فکر میکنن با نادیده گرفتن این موفقیتها میتونن کار بزرگ پرسپولیس رو کوچک کنن در حالیکه اونیکه که کوچک بودنه خودشو نشون میده آقایونی هستن که حتی جرات نداشتن بازیشون با پرسپولیس رو بندازن بعد از لغو محرومیت از یارگیری و میخواستن باصطلاح پرسپولیس ضعیف شده رو شکست بدن در حللیکه ورزش یعنی جوانمردی و مواجهه با حریف در شرایط برابر ولی نه تنها چیزی از جوانمردی تو این قضیه دیده نمیشه که حتی بعد از عدم موفقیت در مواجهه با همین تیم محروم و خسته و بدون بازیکن به کارهای ناجوانمرده هم روی میارن وضعف خودشون در مقابل این تیمو به مسائلی واهی مربوط میکنن غافل از اینکه یک ملت دارن این رویدادهارو میبینن و یه عده ادم نمیتونن با یه مشت حرفهایی که فقط یکجانبه و در جهت منافع خودشون هست مردم رو که دارن همخ چیز رومیبینن فریب بدن ! هر وقت ضعف خودتون رو به حساب عوامل واهی و غیرواهی ربط ندادین و قدرت خودتون رو حاصل تلاش و تاکتیک خودتون ندونستین و درک کردین که اگه موفق نمیشین علتش قدرت حریفه اونوقته که قدمی به جلو در ورزش برداشته شده وگرنه اینکه دیگرانو متهم کنیم و خودمون رو خوب و پاک بدونیم ادعایی است پوچ و تو خالی که فقط باعث در جا زدن سطح فوتبال ما خواهد شد ۱

      پاسخ ها

      • #ایل_بزرگ_بختیاری_خوزستان_استقلال_دو_ستاره⭐⭐

        خسته نباشی احمق

      • ...

        بهترین نظری که توی این چند وقته خوندم. هم منطق داشت، هم استدلال.
        از همه مهمتر ادب و متانت و احترام از کل متن میبارید.
        موفق باشی دوست عزیز

    • ج

      جدا از حواشیهاوداوری سپاهان اصفهان واسه بردن تیم پرسپولیس خیلی برنامه ریزی کرده بودباتوجه به سروصداهای سرمربی وبازیکنان ومسئولین باشگاه سپاهان اصفهان میتوان نتیجه گرفت که حواشی شکستن شیشه اتوبوس وسروصدنزدیک محل استراحت تیم پرسپولیس وغیره هماهنگ شده با باشگاه سپاهان اصفهان بوده امابه نطرتمام کارشناسان پرسپولیس بهتر بازی کردوحقش بردبودقلعه نوی میخوادصورت مسئله راپاک کنه داره شلوغش میکنه

      پاسخ ها

      • جلال گلی محسنی

        شما که هجومی بازی میکنید جلوی تراکتور نود دقیقه دفاع کردید منتظرم بازی برگشت برید تبریز اونجا مثل شهرهای دیگه نیست طرفدار داشته باشید وای به حالتون تو اصفهان شیشه شکستند اونجا ....

    • بدون نام

      خخخخ خودشون از خودشون مصاحبه میگیرن خ بدبختا با خودتونم بازی کنید به خودتونم جام بدید

    • پرسپولیسیم

      خخخخخ اخ چندتا تیم داره میسوزه
      خب اقاجون ابو بریز اونجات که میسوزه ما میتوانیم

    • امید

      لال شو جوجو اردک زشت
      بدجور پررو شدین
      البته حق هم دارید
      وزارت ورزش وقتی پششتتون باشه
      تیم دولت باهاتون باشه
      بایدم تو دم در بیاری

    • محمد پرسپولیسی

      عشقی شجاع خوب میسوزنی دمتگررررررم

    • ناشناس

      شجاع راست میگه چون آمار میگه پرسپولیس برتری داشته از طرفی خود بازیکنان سپاهان مثل رحمان احمدی میگن ما ضعیف بازی کردیم. دیگه چه میشه گفت!

    • حمید

      ایول آقا شجاع گل گفتی .اصلا این خالدی غیر از زدن تل و کش مو و کلیپس چه یاد گرفته بلا به نسبت هر چی مرد

    • حمید

      اینا عادشون هست هر جا کم آوردن جلو سرورشون گیر میدن به داوری و غیره

    • محسن

      احسنت برشجاع عجب جواب خوبی داده خالدبره موهاش رو اصلاح کنه بعد اراجیف بگه

    • پرسپولیسیم

      خخخخخخ کیسه کش انشا نوشتی
      یا وصیت شله زرده

    • بدون نام

      ایول دمت گرم شجاع همبشه شجاع عجب تودهنی زدی به خالای شفته شده خخخخخخ

    • پرسپولیسیم

      به سیرک ایران خوش امدی
      با بازی کیسه کش
      شله زرد شل مغز
      سوراختور چرا میخند

    • پرسپولیسیم

      به سیرک ایران خوش امدی
      با بازی کیسه کش
      شله زرد شل مغز
      سوراختور چرا میخند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج