۸۰۶۵۵۷
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

راهبرد دانمارک برای اروپا در برابر ایران

نمایندگی دانمارک در سازمان ملل متحد بر اهمیت اتخاذ اقدامی قاطع اما معقول در مواجه با ایران تاکید می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: نمایندگی دانمارک در سازمان ملل متحد بر اهمیت اتخاذ اقدامی قاطع اما معقول در مواجه با ایران تاکید می‌کند.

نمایندگی دانمارک در سازمان ملل در صفحه توییتر رسمی خود با اشاره به حضور آندرس ساموئلسن وزیر امور خارجه دانمارک در نشست شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا، نوشت: مسائل مهمی در این نشست مطرح می‌شوند که یکی از آن‌ها اقدام اتحادیه اروپا در مواجهه با ایران است. دانمارک بر اهمیت اتخاذ اقدامی قاطع اما معقول تاکید می‌کند درحالی که اتحادیه اروپا با تلاش برای حفظ توافق هسته‌ای، نگرانی‌های خود را ابراز می‌کند.

فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از آغاز نشست روز دوشنبه شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل در جمع خبرنگاران گفت که در این نشست درباره موضوعات متعدد، شامل ایران، ونزوئلا، روابط با اتحادیه آفریقا و اوکراین گفت وگو خواهند کرد.

بنابر گزارش پایگاه اینترنتی اتحادیه اروپا، این اتحادیه پیش از آغاز نشست امروز بیانیه‌ای را درباره دستور کار این جلسه منتشر و در آن اعلام کرد که ایران از موضوعات مورد بحث خواهد بود و وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا روی اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و تلاش اروپا برای حفظ موثر کانال‌های پرداخت به ایران به منظور ادامه تجارت قانونی با ایران پس از خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌های واشنگتن علیه تهران متمرکز خواهند بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: اتحادیه اروپا همچنان نسبت به بازگشت تحریم‌ها علیه ایران متاسف است. برجام توافقی است که به‌طور یک‌پارچه در قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید. این توافق یک عنصر کلیدی در معماری عدم اشاعه در جهان و برای امنیت اروپا، منطقه و جهان ضروری است. اتحادیه اروپا بارها تاکید کرده است که برجام به اهداف خود دست یافته و موثر است.

اتحادیه اروپا همچنین تصریح کرده است که در نشست امروز درباره برنامه موشکی ایران و ادعاهای اخیر چند کشور اروپایی درباره رفتار ایران در خاک اروپا رایزنی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دانمارک بز چران هم آدم شدن ؟!؟!؟!.!

    • بدون نام

      دلار میره بالا به مولا

    • بدون نام

      تمام دنیا دنبال اقدام مشترک علیه ایرانند خدایا خودت به مردم کمک کن

    • بدون نام

      اینها از یک گروه تروریستی که در اهواز تعدادی از همطنان مارا به خاک و خون کشیدند حمایت میکنند و آزادانه در آنجا بر علیه ایران برنامه ریزی میکنند آنوقت بجای پاسخگوئی به چرائی حضور این گروه تروریستی برعکس یکی از سفرای ایران را بازداشت میکنند و به بهانه واهی که میخواسته رئیس این گروه را ترور کند.آنها اصل موضوع را رها کرده و برای فرار از پاسخگوئی این تهمت بزرگ و تبلیغات هدفدار رسانه ای به راه انداختند که البته همه این مسایل علت عدم اقدام قاطع پس از خروج آمریکا از برجام و در جواب تعلل اروپائیان هست که به اینگونه بهانه ها ذهن ملت ایران را از عدم اقدام به تعهداتشان منصرف کنند

    • بدون نام

      .علی برکت الله.

    • بدون نام

      امان از این کشورهای زیر پونزی مثه دانمارک ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج