جاباما
۸۰۶۷۲۲
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

محسن یگانه در سالن میلاد تهران کنسرت می‌دهد

خواننده موسیقی پاپ در تازه‌ترین دور فعالیت‌های خود در عرصه اجراهای زنده، دی ماه امسال کنسرت‌هایی را در تهران و چند شهر دیگر کشورمان برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: خواننده موسیقی پاپ در تازه‌ترین دور فعالیت‌های خود در عرصه اجراهای زنده، دی ماه امسال کنسرت‌هایی را در تهران و چند شهر دیگر کشورمان برگزار خواهد کرد.

محسن یگانه در سالن میلاد تهران کنسرت می‌دهد

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تازه‌ترین دور فعالیت‌های خود ابتدا در بندرعباس و پس از آن در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و چند شهر دیگر به اجرای برنامه می‌پردازد.

این خواننده موسیقی پاپ ابتدا ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۲ روز پنجشنبه ۱۳ دی ماه در تالار شهید آوینی بندرعباس و سپس روز پنجشنبه بیستم دی‌ماه امسال در ساعت‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۴۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می‌رود. این در حالی است که برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری کنسرت در چند شهرستان انجام گرفته که جزییات آن طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

این خواننده نام آشنای موسیقی پاپ، پاییز امسال نیز در شهرهای دوسلدورف، اشتوتگارت، وین و بروکسل، به اجرای کنسرت‌های پاییزی خود پرداخت.

یگانه که طی سال‌های گذشته آلبوم هایی را منتشر کرده در کنسرت پیش رو علاوه بر اجرای آثار منتخب آلبوم‌هایش از تک آهنگ‌های که تاکنون از او منتشر شده نیز استفاده خواهد کرد. «بهت قول میدم» یکی از تک آهنگ‌های پرطرفدار این خواننده پاپ در ماه‌های گذشته بوده است.

«نفس‌های بی‌هدف- ۱۳۸۷»، «رگ خواب - ۱۳۸۹»، «حباب - ۱۳۹۰» و «نگاه - ۱۳۹۴» از جمله آلبوم‌های محسن یگانه است که با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلی خوشی برای مردم مانده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش ما تلویزیونم نگاه نمیکنیم از بست گرفتاریم شما میگی کنسرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج