جاباما
۸۰۶۸۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازگشت جهانبخش به ترکیب برایتون

رسانه های انگلیسی از بازگشت قطعی خرید ۱۷ میلیون پوندی برایتون به ترکیب این تیم بعد از پنج هفته غیبت و مصدومیت خبر دادند.

ورزش سه: در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز جام ملت های آسیا یکی از کلیدی ترین در عین حال سرشناس ترین لژیونرهای فوتبال ایران در اروپا از بند مصدومیت رهایی یافت. رسانه های انگلیسی با اشاره به این که علیرضا جهانبخش دوران نقاهت و ریکاوری بعد از آسیب دیدگی همسترینگ را پشت سر گذاشته از بازگشت او و دیگر غایبان سرشناس برایتون مقابل چلسی خبر داد.

مرغ های دریایی بعد از شکست ۱-۰ مقابل برنلی در این هفته باید یکشنبه آینده در آمکس استادیوم میزبان چلسی باشند. کریس هیتن در این بازی علاوه علیرضا جهانبخش می تواند از گلن مورای مهاجم اول خود به همراه خوزه اکسیردو نیز در ترکیب بهره ببرد، بازیکنانی که در مقابل برنلی مصدوم بودند و حالا شرایط بازی مقابل شیرهای لندن را به دست آورده اند.

مسلما بازگشت جهانبخش ۱۷ میلیون پوندی نه تنها برای برایتونی ها بلکه برای کارلوس کی روش و طرفداران تیم ملی می تواند بهترین خبر ممکن باشد چون این بازیکن کلیدی نقشی مهم در برنامه های تاکتیکی ایران برای قهرمانی آسیا در امارات ۲۰۱۹ خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج