۸۰۷۳۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

توکلی: باید با افزودن چند شرط FATF را بپذیریم

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عدم الحاق به اف.ای.تی.اف یا گروه بین المللی ویژه اقدام مالی، هزینه های کشور را زیاد می کند بنابراین باید با افزودن چند شرط آن را بپذیریم.

خبرگزاری ایرنا: احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عدم الحاق به اف.ای.تی.اف یا گروه بین المللی ویژه اقدام مالی، هزینه های کشور را زیاد می کند بنابراین باید با افزودن چند شرط آن را بپذیریم.

احمد توکلی روز چهارشنبه در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد افزود: سازمانهای جهانی بوسیله قدرتهای بزرگ تاسیس شده و بگونه ای کار می کنند که سهم و قدرت آنها همیشه محفوظ باشد. با این وجود نمی شود جدای از دیگر کشورها زندگی کرد.

وی به عضویت ۳۹ کشور جهان در گروه بین المللی ویژه اقدام مالی اشاره و بیان کرد: اختلاف درمورد اف.ای.تی.اف بر سر این است که آیا شرط و شروط ایران پذیرفته می شود، یا مورد قبول آنها قرار نمی گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آمریکا یک کشور ظالم و زورگو است و همه کشورها از او حساب می برند. اگر به اف.ای.تی.اف ملحق نشویم ضربه های بیشتری به کشور وارد می شود و با چند تهدید و تلفن آمریکا نسبت به شرکتهای خارجی، آنها را از ادامه کار با ایران منع می کنند.

وی گفت: شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز همینگونه است. پنج کشور داری حق وتو هستند و در حق بقیه ظلم می شود اما بخاطر این کار ایران از آن کناره گیری نکرده و در مجامع بین المللی حضور دارد و حرف خود را می زند. پیامبر(ص) هم در صلح حدیبیه شرط و شروط مشرکان قریش را پذیرفت.

توکلی به موضوع شفافیت مالی در کشور نیز اشاره و بیان کرد: شفافیت مانع فساد است. ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه نیز از همه مقامات و مدیران می خواهد تمامی دریافتیهای خود را اعلام کنند. قرار بود از اسفند پارسال اینکار عملی شود اما برخی مسئولان نمی خواهند مردم در جریان دریافتی آنها باشند و مخالفت می کنند.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد قانون بازنشستگی نیز گفت: در این خصوص افراط و تفریط شده است. برخی افراد بازنشسته لایق ادامه کار هستند اما فشار بیکاری در جامعه باعث شد نمایندگان یک تصمیم مطلق بگیرند و تصمیمات مطلق نیز همیشه در یک جاهایی استثنادار می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      ماشالا همه فقط خوب او قشنگ بلدن حرف بزنن اما هنر عمل کردن هیشکی بلد نیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران نمیتونه شرط بزاره یا کلش رو قبول میکنه یا نمیکنه.مثل قوانین مملکت خودمون نیست که سلیقه ای اجرا بشه

      • سعید

        همه اعضا میتونن شرط بزارن دوست عزیز

    • بدون نام

      فقط حرف
      فکر مردم باشین نون شب ندارن خبر نداری چندتا کارخونه تعطیل شدن

    • بدون نام

      پیامبر خیلی چیزهای دیگر هم فرمودند که شما اجرانمکنید چون به نفعتون نیست

      پاسخ ها

      • حسنی بلا

        جناب اقای توکلی به خاطر محبوبیت زیاد دستشان ازمجلس وشغل های ابدار کوتاه شده است بهخاطر اینکه اسم ورسمشان بیشتر خاک نخورد وفراموش نشود اینجا وانجا افاضاتی میفر مایند انهم حساب شده
        مًلا.میفرمایند تا یک هفته اسامی رانت خواران وبدهکاران بانکی را اعلام میکنم وموقع وفای به عهد فراموش میکنند ویا اسامی انها را طوری ابلاغ میکنند که خطاطان هیروگلیف و هخامنشی هم نمیتوانند بخوانند!!!!!!!!

    • بدون نام

      ماشالله خودتون رییس دیده بان شفافیت هستین و به قانون بازنشستگی ایراد میگیرین!!!! قانون قانونه هم بر ضعفا هم بر اغنیا قانون استثنا نداره که برا عده ای اجرا بشه برا عده ای نه!!!!!!انگار بگن رییس اداره ساعت 9 بیاد اداره کارمندا ساعت 6 صبح!!!!!!از اونجایی که میز و صندلی برا عده کثیری از مدیرا مثل عسل میمونه و معلومه دل کندن ازش سخته!!!!!این بیانات از شما بعید بود اقای رییس دیده بان شفافیت اول یه سوزن به خودتون بزنین بعد یه جوالدوز به مردم!!!!!

    • بدون نام

      ازدین وپیامبر ص مایه نزارید وتبدیل به صلح مصلحتی با حدیث دینی !!! از زورگو هست کجا مبارزه کردید ؟ برید بجنگید باهاشون گروه های جهادی ببرید وبعنوان پیشکسوت خودت سلاح دست بگیر در قلب امریکا با کفار معاویه مبارزه کن اگر نمیتونی شعار نده اقای توکلی شما دست به هرنوع جعلیات زدید !! ناسلامتی دیده بان بودی و با زیبا کلام وصلت کردی؟ حتما میگی کسی را تو گور کسی نمیخوابونن

    • بدون نام

      شرط و شروطی در کار نیست آقای توکلی. عین متنی که اونا میدن باید تصویب بشه و تا الان در 200 کشور دنیا هم تصویب شده. اگه فکر میکنین تافته جدا بافته این فقط دارین رنج ملت ایران رو ادامه میین

    • بدون نام

      خدایا چرا مسولان هیچ توجه به حق معلولین شدید بهزیستی ندارند ؟ آ یا در کشورهای همسایه وکشور های اروپا و امریکا مثل معلولین ایران تبعیض های ظالمانه انجام میشود؟!!! کدام مسول با ماهیانه 100 وهشت تومن میتواند زند گانی کند؟ درحکومت اسلامی وشیعی!!!

    • بدون نام

      هیچ شرطی پذیرفته نیست .اونایی کهدشرط گذاشتن از همه مزایای گروه مالی بهرمند نمیشوند حالا شرط گذاشتی اونا هم خدمات کمتر و محدود میدن

    • بدون نام

      اگه شرط مورد نظر ایران قبول میشد تا حالا عضو شده بودن .چند ساله که ایران مونده چکار کنه حالا هم مجبوره قبول کنه همه شزایطش رو

    • بدون نام

      وقتی اونها شروط را قبول نمیکنند پس شما میخواهید خودتان را گول بزنید!!!!!

    • بدون نام

      اقابا اصلاح باسواداها fatfشرط نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج