۸۰۷۶۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنتونی استوکس بازهم در مرکز جنجال!

روزنامه اسکاتیش سان گزارش داد آنتونی استوکس بازیکن سابق تراکتورسازی که به نامزد خود خیانت کرده بوده حالا از کرده خود پشیمان است و قصد دارد رابطه‌ی خود با نامزدش را از سر بگیرد.

ورزش سه: روزنامه‌ی اسکاتلندی اسکاتیش سان گزارش داد آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی سابق تراکتورسازی که سابقه‌ی بازی در سلتیک اسکاتلند را هم دارد بعد از مدتها همراهی با نامزدش به او خیانت کرده بوده ولی حالا از کرده‌ی خود پشیمان بوده و با قطع رابطه‌‌ی دوم خود قصد دارد به نامزد سابقش که از او صاحب فرزند است برگردد.

به گزارش اسکاتیش سان، استوکس و نامزدش که در سال گذشته صاحب فرزنده شده بودند و هم اکنون هم در انتظار تولد فرزند دوم‌شان هستند به دلیل اینکه استوکس چندی پیش با دختر دیگری رابطه برقرار کرده بوده از هم جدا شده بودند. اسکاتیش سان می‌گوید استوکس حالا رابطه‌ی دومش را قطع کرده و قصد دارد در آستانه‌ی تولد دومین فرزندش با نامزد خود آشتی کند.

منبعی که نخواسته نامش فاش شود به روزنامه‌ی اسکاتیش سان گفته:" استوکس و نامزدش در آغاز رابطه‌ی عاشقانه‌ی پرشوری داشتند ولی زمانی که استوکس بریتانیا را ترک کرد و برای بازی در تیم یونانی آپولون اسمیرنی و سپس تراکتورسازی راهی یونان و ایران شد، رابطه‌ی این دو عملاً قطع شده بود. ولی این روزها نوا پسر استوکس به اولویت اول او تبدیل شده و استوکس قصد دارد رابطه‌ی خود با نامزدش را دوباره از سر بگیرد".

آنتونی استوکس بازهم در مرکز جنجال!

بعضی از نزدیکان این بازیکن در زمان جدایی استوکس از تراکتورسازی مساله ارتباطات پیچیده خانوادگی و روابط وی را از عوامل جدایی او و پشت کردن به قراردادش با تراکتورسازی می دانستند که این خبر منتشرشده در روزنامه اسکاتلندی اسکاتیش سان این شایعات را تایید می کند.

تراکتورسازی از این بازیکن دردسرساز به فیفا شکایت کرده و قصد دارد خسارت ترک قرارداد را از این بازیکن دریافت کند. بازیکنی که اگر چه از نظر فنی در سطح بسیار بالایی قرار داشت با رفتارها و بدقولی های خود مالک، کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی را به ستوه آورده بود.

از آنتونی استوکز بعد از جدایی از تراکتور هیچ خبر خاصی درباره فعالیت های فوتبالی در دست نیست و تنها یک توئیت درباره حضور او در تمرینات تیم فالکرک به عنوان بازیکن تستی وجود دارد که آن هم تایید نشده است. شاید استوکس با سر و سامان دادن به مسائل خانوادگی دوباره تبدیل به همان بازیکنی شود که همه از او انتظار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج