جاباما
۸۰۷۷۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بیمه رازی و نماینده ترکیه فینالیست جهان شدند

تیم کشتی آزاد بیمه رازی در فینالی زودرس با برتری مقابل ستارگان ساری به عنوان سرگروه راهی دیدار فینال جام باشگاه های جهان شد.

ایسنا: در ادامه رقابت های پنجمین دوره کشتی آزاد جام باشگاه های جهان که به میزبانی دانشگاه آزاد بابل در حال برگزاری است، بیمه رازی بابل و ستارگان ساری که هر دو تیم از چهره های شاخص کشتی ایران بهره می بردند، در میان تشویق شدید طرفداران خود در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی در گروه A برابر هم به میدان رفتند که این دیدار حساس با برتری ۹ بر یک بیمه رازی و صعود این تیم به فینال این رقابت ها همراه بود. ترکیه حریف نماینده بابل در مسابقه فینال خواهد بود که جمعه برگزار می شود.

در جریان این دیدار و در ۱۰ وزن برگزار شده، رضا اطری نخستین برد بیمه رازی را با شکست یازده بر صفر امیر پرسته بدست آورد. سپس بهنام احسان پور دارنده مدال طلای آسیا و جوانان جهان در دیداری زیبا که همراه با حاشیه و درگیری بود برابر مهران شیخی از ستارگان ساری ۷ بر ۲ پیروز شد تا صاحب دومین پیروزی برای بیمه شود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم ، میثم نصیری آزادکار با سابقه تیم ملی که مدال طلای آسیا را در کارنامه خود دارد برابر فرزاد عموزاد از ستارگان ساری در یک کشتی سخت ۳ بر ۲ پیروز شد تا ستارگان ساری در مجموع ۳ بر صفر عقب بیفتد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم ، ماگومد قربان علی یف دارنده مدال طلای جهان از روسیه قاطعانه و با نتیجه ۱۲ بر یک مقابل فرهاد نوری از ستارگان ساری به برتری رسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم ، مصطفی حسین خانی نفر سوم سال ۲۰۱۶ جهان ۵ بر ۳ حسین الیاسی را شکست داد و احمد گاژی ماگومدوف دارنده مدال برنز ۲۰۱۸ جهان از روسیه به سختی با نتیجه ۳ بر ۲ بهمن تیموری از ستارگان را برد تا بیمه در مجموع ۶ بر صفر پیش بیفتد و به عنوان فینالیست معرفی شود.

در ادامه این دیدار و در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی دارنده دو مدال برنز جهان قاطعانه و با نتیجه ۱۲ بر ۲ علی موجرلو از ستارگان را برد.

اما در وزن ۹۲ کیلوگرم محمد جواد ابراهیمی دارنده مدال طلای جوانان جهان و طلای بزرگسالان آسیا برابر ارشک محبی ۸ بر ۲ پیروز شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ، حامد طالبی زرین کمر نهمین برد بیمه رازی را رقم زد و ۷ بر یک امیر محمدی ملی پوش ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ فرانسه را شکست داد.

تنها برد ستارگان ساری در ۱۲۵ کیلوگرم رقم خورد که کادر فنی بیمه رازی تشخیص داد عباس فروتن مقابل یدالله محبی از تیم ستارگان به میدان نرود.

نتایج مبارزه های برگزار شده دو تیم بیمه رازی و ستارگان ساری به شرح زیر است:

بیمه رازی بابل - پاس ستارگان ساری (اسامی تیم بیمه رازی در ابتدا آمده)

۵۷ کیلوگرم: رضا اطری ۱۱ - امیر پرسته صفر

۶۱ کیلوگرم: بهنام احسان پور ۷ - مهران شیخی یک

۶۵ کیلوگرم: میثم نصیری ۳ - فرزاد عموزاد ۲

۷۰ کیلوگرم: ماگمد قربان علی اف ۱۲ - فرهاد نوری یک

۷۴ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی ۵ - حسین الیاسی ۳

۷۹ کیلوگرم: احمد گادژی ماگمدوف ۳ (برنده) - بهمن تیموری ۳

۸۶ کیلوگرم: علیرضا کریمی ۱۲ - علی موجرلو ۲

۹۲ کیلوگرم: محمد جواد ابراهیمی ۸ - ارشک محبی ۲

۹۷ کیلوگرم: حامد طالبی زرین کمر ۷ - امیر محمدی ۱

۱۲۵ کیلوگرم: عباس فروتن حاضر نشد - یدالله محبی برنده

پیش از این دیدار بیمه رازی ۹ بر یک مقابل مجارستان پیروز شد و ستارگان ساری ۷ بر ۳ اوکراین را برد. در دیدارهای صبح نیز بیمه ۹ بر یک اوکراین را برد و ستارگان نیز ۱۰ بر صفر مجارستان را برد.

در گروه دیگر نیز تیم های هند، ترکیه، گرجستان و قرقیزستان برابر یکدیگر به میدان رفتند که در پایان دیدارهای گروهی، ترکیه موفق شد با کسب ۳ پیروزی به عنوان سرگروه راهی فینال شود و ظهر فردا(جمعه) از ساعت ۱۴ به مصاف بیمه رازی خواهد رفت.دیدار رده بندی نیز پیش از فینال بین ستارگان ساری و گرجستان برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج