۸۰۸۲۴۱
۱۶ نظر
۵۰۱۰
۱۶ نظر
۵۰۱۰
پ

آغاز کاهش قیمت برند‌های لوازم خانگی

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: برخی برندها به خصوص برندهای خارجی در مدت بالارفتن غیرطبیعی نرخ ارز قیمت خود را افزایش دادند و اکنون با توجه به رکود حاکم در بازار به دنبال کاهش قیمت خود هستند. برخی برندها که بیشتر تولید داخل هستند نیز برای این که کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد و از رکود تورمی به سمت تحریک تقاضا بروند و دچار رکود ساختاری نشوند اقدام به پایین آوردن قیمت محصولات تولیدی خود کرده‌اند.

خبرگزاری ایلنا: علیرضا غزنوی سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی در خصوص کاهش قیمت لوازم خانگی از امروز گفت: برخی از شرکت‌ها و تولید کنندگان داخلی تصمیم گرفته‌اند که در هفته جاری قیمت برخی از محصولات خود را کاهش دهند.

وی ادامه داد: برخی از آنها این کاهش قیمت را برای مصرف کننده و برخی دیگر برای فروشندگان اجرا خواهند کرد اما هدف هر دوی آنها تحریک تقاضا است.

علیرضا غزنوی تصریح کرد: برخی برندها به خصوص برندهای خارجی در مدت بالارفتن غیرطبیعی نرخ ارز قیمت خود را افزایش دادند و اکنون با توجه به رکود حاکم در بازار به دنبال کاهش قیمت خود هستند. برخی برندها که بیشتر تولید داخل هستند نیز برای این که کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد و از رکود تورمی به سمت تحریک تقاضا بروند و دچار رکود ساختاری نشوند اقدام به پایین آوردن قیمت محصولات تولیدی خود کرده‌اند.

وی اظهار داشت: به نظرم این کاهش قیمت پایدار نیست و مقطعی خواهد بود، زیرا ما ارز را براساس قیمت سامانه نیما تهیه می‌کنیم، قیمت دلار در این سامانه ماه گذشته ۷۵۰۰ تومان بود در حالی که امروز با ۱۰ درصد افزایش به ۸۵۰۰ تومان رسیده است.

وی گفت: قیمت استیل ، شیشه ، فولاد نسبت به هفته گذشته گرانتر شده است و به طور کلی شرایط تولید امروز نسبت به ده روز گذشته بسیار سخت‌تر است اما تولید کنندگان برای ادامه فعالیت، چاره‌ای به جز اعمال تخفیف و کاهش قیمت برای تحریک تقاضا ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس در بازار فروششون رکود احساس کردن که قصدکاهش قیمت دارند!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تازه داره میگه کاهش مقطعی خواهد بود تا مثلا به قول خودش باعث تحریک تقاضا بشه

    • بدون نام

      خر خودتونی 4میلیون شد ه 10 ملیون. 200 کم می کنند میگن اومده پایین. خو دتو نید

    • بدون نام

      تازه تصمیم گرفته اند
      ایشالا از شنبه های بعدی

    • mj

      اگر باز هم مردم کمی مقاومت کنند شاید قیمتها درست شود.

    • بدون نام

      مردم نبايد بخرن تا رو دستشون باد كنه ضرر كنن چه خبره نامسلمونا انصاف نداريد يه ذره حاضر نيستن از سودهاي نجوميشون به نفع مردم كم كنن

    • حمید

      قیمت ها ۳۰۰ و ۴۰۰ درصد رشد داشته حالا ۱۰ یا پونزده درصد ارزون میکنند واقعا عالیه

    • شهروند1

      قیمتها دربازار الان براساس نرخ 19 هزارتومان است که براساس نرخ نیمایی باید 60 درصد ارزان شود

    • بدون نام

      ماشین لباسشویی یک میلیون صدوپنجاه هزارتومنی شده حدود ده میلیون حتمآ پونصد هزار تومن کم کردید میگید ارزون شده بابا.ر.ر.ر.ر.ر.ر............د.د.د.د.د.د چقدر دروغ چقدر مزخرف چزروزر چرا به متانت شعور این ملت توهین میکنید .

    • ارمین

      میشه لطف کنین ادرس اون مغازه که جنسشو ۱۰۰۰تومن ارزون کرده به ماهم بدین.بخدا همین الان دربست میگیرم میرم اونجا. حکایت قصه های احمدی نژاد بود که میگفت کی میگه میوه گرون شده مغازه دار محل ما هروقت میرم بهم میوه مجانی میده

    • بدون نام

      همه اراجیف هست! توی این مملکت وقتی چیزی قیمتش رفت بالا دیگه برگشتی نداره! مگه قیمت بنزین. رو وقتی دولت بالا می بره، تا حالا شده که پایین بیاد؟؟

    • علیرضا

      چرنده. من پنج شنبه رفتم برا خرید یه تلوزیون 32 اینچ. قیمتش 1980 بود. امروز یعنی شنبه که قول کاهش قیمتارو دادن رفتم برا خرید همون کالا شده 2050

    • بدون نام

      مردم نخرید تا ادب بشوند

    • mfe

      وقتی قیمت لوازم خانگی ایرانی با خارجی هم قیمت حتی شاید هم خارجی ارزون تر باشه مگه آدم پول اضافه داره بده ایرانی بی کیفیت بخره که هر روز هم خراب باشه.یه مارک خارجی میخره تا چندین سال دیگه آدم رو اذیت نمی کنه

    • اکبر

      تا می تونید گرون کنید خدا خیرتون بده باعث شدید ما یخچال وگاز گوشه گاراژ را درست کنیموجهیزیه دخترمون را باهزینه کمتر از زمان قبل تهیه کنیم تا ۷ الی ۸ سال کار میکنن تا اون موقع شما هم انشائ الله ورشکست شده اید وواردات جنس های خوب خارجی ازاد میشه

    • ندا مجد

      اخه اوضاع ملت با ۱۰۰ تومن ۲۰۰ تومن پایین اومدن حل میشه خر خودتونین عوضیا خودتون‌جیبتون از پول همین‌ملت پره خیالتون راحته مهم نیست براتون‌کی چی به سرش میاد اما دنیا داره مکافاته‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج