۸۰۸۹۷۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

وضعیت سخت حسین حسینی در استقلال

سیدحسین حسینی بی‌میل نیست که درنیم فصل به تیم دیگری برود اما باشگاه استقلال این دروازه‌بان را به هیچ تیمی نمی‌دهد و حتی به او اعلام کرده به جای این کارها تلاش کند به ترکیب اصلی برگردد.

خبرآنلاین: مهدی رحمتی در نیم فصل لیگ هجدهم هم بازی‌های بیشتری درقیاس با سید حسین حسینی انجام داد و بیش ازاین دروازه بان درچارچوب دروازه استقلال قرار گرفت. بازگشت رحمتی به جایگاه سابق درشرایطی رخ داد که فصل پیش حسینی با کلین شیت های پردامنه نگاه ها را به سمت و سوی خود جلب کرد و بسیاری براین باورد بودند که رحمتی دیگر به دروازه بان اول استقلال بدل نخواهد شد.

پیش بینی غلطی که حالا باعث شده چالش دروازه بانی دراستقلال از جهاتی فزونی بگیرد. گرچه هیچ تیمی از داشتن دو دروازه بان مدعی لطمه نمی‌بیند اما بدون شک یکی از این دروازه بان ها قربانی خواهد شد وحتی سیستم چرخشی هم نمی‌تواند مدعیان بازی درقفس توری را راضی کند.

ماجرای حسینی حالا به این نقطه رسیده که دوست دارد استقلال را به مقصد یکی دیگر از تیم های لیگ برتری ترک کند اما باشگاه استقلال با جدایی این دروازه بان عمیقا مخالف است و حتی به حسینی پیغام داده که فکر جدایی را از سرش بیرون کند.

گرچه درروزهای اخیر حرف وحدیث هایی به وجود آمده و حتی امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در نطقی معنی دارد به حسینی پیغام داده که اگر می‌خواهی فیکس شوی تلاش کن و جایگاهت را پس بگیرد اما این اظهارات به جای آنکه روابط دو طرف را متعادل کند موجب بی انگیزگی بیشتر حسینی برای ادامه حضور در استقلال شده است.

حسینی تمایل دارد استقلال را ترک کند تا دردیگر تیم ها شانس بیشتری برای حضور درترکیب اصلی داشته باشد اما باشگاه استقلال حرف آخر را به این دروازه زده و مجوزجدایی صادر نمی‌کند تا حسینی مشکل بزرگ تری را علاوه بر بازگشت به ترکیب اصلی استقلال، پیش روی خود ببیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممدتاجی

      اینجا استقلال است و کوهی از اعتبار و اباهت خونه خاله نیست ک کسی بخاد واس پوشیدن پیراهن این تیم خط و نشون بکشد هرکی میخاد بره هررررری بذارید بره پوشیدن پیراهن این تیم لیاقت و غیرت میخاد ن جوسازی و احساساتی بودن

      پاسخ ها

      • تنها

        ممد کشوری هستی؟؟

    • بدون نام

      ادمین لنگی حاشیه درست نکن،حسینی یا هر بازیکنی دیکه از نام استقلال بزرگتر نیست میخواد بره بسلامت اکه میخواد استقلال بمونه باید بجنگه و فوتبالی درون دروازه وایسته

    • بدون نام

      دیگه بش حق بدیم بره بیچاره بهترین دروازبان ایرانه ولی چند ساله رو نیمکته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج