۸۰۹۱۴۳
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

ایران ایر: اروپا از اوفک مجوز فروش ایرباس‌ را بگیرد

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از اتحادیه اروپا خواست که همان طور که در رابطه با هواپیماهای ATR مجوزهای لازم صادر شد، برای ورود ایرباس های ایران ایر به کشور نیز پیگیری کند تا وزارت خزانه داری آمریکا مجوزهای لازم را صادر کند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از اتحادیه اروپا خواست که همان طور که در رابطه با هواپیماهای ATR مجوزهای لازم صادر شد، برای ورود ایرباس های ایران ایر به کشور نیز پیگیری کند تا وزارت خزانه داری آمریکا مجوزهای لازم را صادر کند.

فرزانه شرف بافی در نشست خبری اظهار کرد: یکی از اصلی ترین دغدغه‌های ما در طول ماه‌های گذشته تلاش برای استفاده حداکثری از توان ایران ایر برای خدمت رسانی به مسافران بوده است که قطعا در این مسیر هواپیماهای برجامی کمک جدی به ما کرده است. در آینده نیز امیدوار هستیم که امکان ورود هواپیماهایی که قراردادشان نهایی شده است، فراهم شود. هر چند که با امکانات فعلی نیز تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مسافران و مردم ایران به کار خواهیم بست و ایران ایر به عنوان شرکت حامل پرچم ایرا ن در جهان هرگز از مسیر حرکت خود متوقف نخواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که که چرا برخی افراد نسبت به قراردادهای خرید هواپیما از سوی ایران ایر انتقاداتی را مطرح می‌کند، اظهار کرد: آن چه که در جریان قراردادهای اخیر اتفاق افتاد، ایجاد یک شفافیت در فرایند ورود هواپیما به ایران بود. همین مساله باعث شد تا منافع برخی از افراد به خطر بیافتد و نسبت به این قراردادها انتقاداتی را مطرح کنند.

مدیرعامل ایران‌ایر در ادامه‌ با اشاره به این که ما هما را در شرایطی تحویل گرفتیم که اوضاع بسیار سختی را تجربه می‌کرد، با اشاره به نقش هواپیماهای جدید تصریح کرد: آن چه که هواپیماهای بر جامی برای ما داشته است، این است که توانسته‌ایم بیش از ۲۰ مسیر هوایی جدید را که برای سال‌های طولانی متوقف شده فعال کنیم و در طول ماه‌های گذشته هرگز در هزینه‌های جاری مانند پرداخت حقوق مشکلی نداشته ایم. ایران ایر در سال گذشته برای امور جاری خود مجبور شد از سازمان بنادر استقراض کند، اما ما این قرض را همان سال تسویه کرده و پس از آن نیز دیگر نیازی به قرض نداشتیم. همچنین بخشی از عملیات حج امسال با استفاده از هواپیماهای برجامی انجام شد.

شرف بافی درباره آخرین وضعیت تاخیر های پروازی ایران ایر نیز، گفت‌: طبق آمارهای جدید ما در پروازهای داخلی هفت درصد و در پروازهای خارجی ۱۳ درصد کاهش تاخیر داشته ایم. البته مسائلی مانند شرایط بد جوی و یا مسائلی که خارج از دست ایر لاین است، می‌تواند در تاخیرها تاثیرگذار باشد، اما با این حال ایران ایر توانسته است عملکرد مثبتی را در این بخش به ثبت برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هه

    • بدون نام

      خدا به داد ملت برسه با مدیرانی چون شما

    • خوشدل

      البته خانم مدیر عامل نفرمودند که تمام مزایای شغلی کارمندان هما را اعم از شاغل وبازنشسته قطع کردن وحقوق انها حتی از معلمین عزیز هم کمتر است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج