۸۰۹۱۷۴
۷۲ نظر
۵۰۷۷
۷۲ نظر
۵۰۷۷
پ

جوان فوتبالیست: تعرض به دختر جوان را قبول دارم

دو سال قبل دختر نوجوانی به همراه مادرش نزد پلیس رفت و شکایت کرد و گفت جوان فوتبالیستی به همراه دوستش به او تعرض کرده است.

روزنامه شرق: دو سال قبل دختر نوجوانی به همراه مادرش نزد پلیس رفت و شکایت کرد و گفت جوان فوتبالیستی به همراه دوستش به او تعرض کرده است.

این دختر که باردار بود، به مأموران گفت قصد نداشت موضوع را علنی کند اما وقتی زندگی خانوادگی او تحت تأثیر این موضوع قرار گرفت، تصمیم به شکایت گرفت.

او در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت: من با جوان فوتبالیستی دوست بودم و با هم بیرون می‌رفتیم؛ حدود سه سال بود که با هم رابطه داشتیم. روز حادثه او به همراه دوستش مقابل دبیرستان آمد و من و دوستم را سوار ماشین کرد، بعد از اینکه دوستم را به خانه‌اش رساندیم، قرار شد که من را به خانه‌ام برسانند اما آنها مرا مورد تعرض قرار دادند. پسر جوان که دوستم بود و دوستش هر دو من را مورد تعرض قرار دادند. وقتی به خانه برگشتم خیلی حالم بد بود و اصلا وضعیت خوبی نداشتم. ترسیدم موضوع را به مادرم بگویم. مدتی بعد متوجه شدم باردار هستم و همان موقع بود که همه چیز را به مادرم گفتم؛ هردوی ما گیج بودیم و نمی‌دانستیم باید چه کنیم. هفت ماه از این ماجرا گذشته ‌بود که پدرم موضوع را فهمید و آن‌قدر از دست من و مادرم عصبانی شد که مادرم را طلاق داد و زندگی ما تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفت؛ به همین خاطر هم شکایت کردم؛ ضمن اینکه من واقعا نمی‌دانم با این بچه چه کنم.
تحقیقات پلیس نشان داد پسر جوان و دوستش بعد از این حادثه فرار کرده‌اند. مدت‌ها بعد و درحالی‌که کودک به دنیا آمده‌ و به بهزیستی تحویل داده ‌شده ‌بود، پلیس موفق به شناسایی یکی از متهمان شد.

فوتبالیست جوان بعد ازبازداشت‌شدن، ادعای دختر نوجوان درخصوص تجاوز را رد کرد و گفت: من به او تجاوز نکردم؛ ما سه سال بود که با هم دوست بودیم و من واقعا عاشق این دختر شدم و در این مدت خیلی با هم رابطه داشتیم اما هیچ‌کدام به زور نبود. روز حادثه هم من نمی‌دانم که دوستم هم به او تعرض کرد یا نه اما وقتی دختر نوجوان ما را تهدید به شکایت کرد، ترسیدیم و فرار کردیم؛ ضمن اینکه من مسئولیت کودک را درصورتی‌که ثابت شود فرزند من است، قبول می‌کنم.

زمانی که دادگاه از بهزیستی خواست درباره کودک اطلاعاتی را به دادگاه بفرستد، آنها گفتند چند ماه قبل از نامه دادگاه کودک را به زوجی سپرده‌اند و کنترل‌های انجام‌شده نشان می‌دهد این کودک وضعیت بسیار خوبی دارد و خانواده جدیدش خیلی با او مهربان هستند.

با شناسایی خانواده جدید کودک مشخص شد زوجی که این کودک را به‌عنوان فرزند قبول کردند، از خانواده‌ای با سطح اقتصادی متوسط به بالا و هر دو بسیار خوش‌سابقه هستند.

در ادامه پدرخوانده کودک برای ادای توضیحات به دادگاه رفت. او گفت: من زمانی این کودک را به‌عنوان فرزندم قبول کردم که بسیار بیمار بود. پزشکان گفته ‌بودند زنده نمی‌ماند اما آن‌قدر با همسرم تلاش کردیم و او را نزد پزشکان مختلف بردیم و مشورت گرفتیم و از بچه مراقبت کردیم که حالش خوب شد و حالا بچه‌ای شیرین و تپل شده‌ که با ما هم بسیار اخت شده‌ایم و مادرش را خیلی دوست دارد. من درخواست می‌کنم بچه را از ما نگیرید و آرامش ما و کودک را به هم نزنید. بااین‌حال با توجه به درخواست فوتبالیست جوان آزمایشات دی‌ان‌ای روی این کودک انجام شد.

روز گذشته بعد از پایان تحقیقات مقدماتی پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت. در ابتدای جلسه رسیدگی دختر شکایت خود را مطرح کرد و مصرانه بر تجاوز به خود تأکید کرد. سپس پدر و مادر او در جایگاه حاضر شدند و درخواست کردند به تجاوزی که به دخترشان شده، رسیدگی کنند. پدر دختر درباره اینکه چرا همسرش را طلاق داد، گفت: همسرم واقعیت را به من نگفت؛ او هفت ماه می‌دانست دخترمان حامله است اما هیچ‌چیز نگفت درحالی‌که اگر همان ابتدا واقعیت را به من می‌گفت، کاری می‌کردیم که زندگی دخترمان این‌طور تحت تأثیر قرار نگیرد. زنی را که به شوهرش دروغ به این بزرگی بگوید،باید طلاق داد.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت؛ او گفت: من این دختر را دوست داشتم و هنوز هم دوستش دارم و حتی گفتم حاضرم با او ازدواج کنم اما خانواده‌اش قبول نمی‌کنند و خود دختر هم قبول نمی‌کند؛ من به او تجاوز نکردم و رابطه ما به خاطر علاقه‌ای بود که به او داشتم.البته متهم نگفت چرا دوستش را هم همراه خودش برده بود.

این در حالی بود که آزمایشات پزشکی قانونی نشان داد پدر کودک فوتبالیست جوان است و زمانی که این موضوع مشخص شد؛ او گفت: من مسئولیت کودک را قبول می‌کنم و درصورتی‌که دختر جوان قبول کند، با او ازدواج می‌کنم تا بچه را با هم بزرگ کنیم.

او در آخرین دفاعیاتش هم دوباره تأکید کرد که تجاوزی در کار نبوده‌ و او از ترس شکایت متواری شده ‌است.

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رأی در شعبه ۱۲ وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسول ۱۰ ساله

      من کم کم دارم گیج میشم.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        تو واقعا ده ساله ای؟ ...

      • بدون نام

        اگه ده ساله ای با نظارت مادرت بشین پای اینترنت

      • مردجنوبی

        رسول تو هنوز زنده ای ؟

    • داودیوری

      من یوری هستم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش باور کنیم دختر سیزده ساله میتونه ازدواج کنه و زندگی تشکیل بده.

    • لنگ سوخته

      امسال سال استقلاله و با گرفتن ۳ بازیکن دیگه بازم قهرمان میشیم.

      پاسخ ها

      • یزدان

        تو فازت چیه موضوع یه چیز دیگس نه استقلال و پرسپولیس
        مثل اینکه حالت خوب نیست

      • کیسه کش

        خخخ....چی زدی دادا

      • بينام

        اين يارو فوتباليست فراريه هم مال تيم شماست ؟يكى از سه تا بازيكن همينه ؟ بچه اش رو هم بيارين تو تيم نو جوان استقلال !!!!!!!

      • اسرا

        کلاتوتوهم هستی

    • ناشناس

      آزمایش میگه بچه مال توئه تو میگی تجاوزی در کار نبوده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختره خودش خوشش امده هیچکس به اجبارمزاحم کسی نمیشه

      • بدون نام

        یعنی دختره سه سال با میل خودش با پسرا رابطه داشته ناخواسته باردار شده

      • عسل

        گفته رابطه داشتیم. با علاقه نه تجاوز

      • بدون نام

        خوب وقتی دختر خودش خواسته باشه نمیشه تجاوز الان که مشکل براش پیش امده دختره میگه تجاوز بوده

      • بی نام

        واااای گاگولا، اگه تجاوز نبوده چرا دوستشو با خودش برده؟؟؟؟

      • مردجنوبی

        تجاوز نبوده کرم از خود درخته یعنی خود دختره اگر نمی خواست که از همان اول سوار ماشین این پسر نمیشد !! لطفا بفهم نفهم

      • بدون نام

        فوتبالیسته از اون آدم های عقب مونده بوده داره دروغ هم میگه، اولا حتماً لازم بود که اون عضو بی عقل و منطق را بهش اختیار بدی که هرکجا میخواد بره!!! میشد لای پا و هم به این دختر صدمه نزد جوانان را باید جوانان سی سال پیش ارشاد کنند چون شاعر گفته است زنی خٌفت چون گل به دامان دشت، قضا را یکی مار ز آن سو گذشت، به سوراخ گنج ره یافت نابرده رنج، به نرمی فرو شد به سوراخ گنج، فراخ آشیانی چو گل نرم دید، بیاسود چون بسترش گرم دید، زن از جنبش مار در غار خویش، بپا جست و حیران شد از کار خویش، هراسان و حیران و اندیشناک، از این افعی خفته اندر مغاک، چنان کرد چندان که برنا و پیر، شدند آگه از مار و از مار گیر، طبیب آمد جهد بسیار کرد، به سعی و عمل چاره کار کرد، به فرمان راننده چیره دست، زن از مار و مار از بن غار رست، عجب بین زن رخت از ورطه برد، ولی افعی بخت برگشته مرد، جوان تا توانی مشو یار زن، منه مار خود بر در غار زن، به زن هرکه خود را گرفتار دید، همان بیند آخر که آن مار دید، لذا بایستی از زن بر حذر بود که

    • بدون نام

      مبارکه دختره ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر گرامی 14/06دخترم، خاله قربونت همه زن ها اول دختر هستن بعد زن میشن، عجله نکن خاله جون سرکار هم زن میشوی و مثل ماها پیر و فرتوت که دیگه بهت میگن پیرزن، خاله جون من نخواستم شعر را خراب کنم یا زیاد دستکاری ش کنم الهی پیر شی، خداوکیلی در فکرم بود که دختره، و با قافیه دختر بنویسم یه کم خوشم نيومد تا ما جوان بودیم فوتبال و فوتبالیست نبود حالا که گذشته سر هر کوچه ده فوتبالیست هست،

    • بانوی دی

      خخخخ شبیه فیلم های شبکه جم بود داستان.
      ولی واقعا آدم دیونه میشه ازشنیدن این ماجرا ، یه دخترنوجوان که سه سال بااین پسررابطه داشته
      آخه مگه چندسالت بودکه ۳سال هم رابطه داشتین بعدحامله شدی چطورمادرت نگفت بریم بچه رو سقط کنیم

    • بدون نام

      طفلک اون خانواده ای که بچه رو به فرزندی قبول کردن !!!اینجوریه که خیلی از زن وشوهرها که بچه دارنمیشن خیلی تمایل به اوردن بچه از پرورشگاه نیستن

      پاسخ ها

      • بی نام

        باید یه قانونی برای اینجور مواقع بذارن

    • بدون نام

      این واقعی بود یا فیلم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر عزیز 14/21راست یا دروغ اکثر جوانانی که خواندند نصف و نیمه عیش خود را بردند، از قدیم مثل اینکه گفته اند، وصف العیش، نصف العیش،!!!

      • بدون نام

        کاربر عزیز 14/21راست یا دروغ اکثر جوانانی که خواندند نصف و نیمه عیش خود را بردند، از قدیم مثل اینکه گفته اند، وصف العیش، نصف العیش،!!!

    • بدون نام

      اینجا دیگه واقعا کرم از خود خود درخته مو لا درزش نمیره:

    • بدون نام

      البته این مرد الانم از ترسش میخواد با دختر ازدواج کنه.وگرنه چرا با تهدید به شکایت فرار کردی خب از اول میامدی خواستگاری دیگه .حکم تجاوز اعدامه

      پاسخ ها

      • م۴

        دختره با مادرش هردومقسرهستند و این نامردی است که میگه تجاوز نکرده پس بچه مال کی است چرانامرددروغ می گویی بچه رانبایدبه پدرش بدهنداینده بچه دیگه خراب کنند

    • بدون نام

      احمق اگر تجاوز نکردی کودک چگونه در آزمایش متعلق به تو میشه تف به ذات کثیفت امیدوارم آن بچه همانند تو نباشه : در ضمن( رُز )کجائی ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی دختره با میل خودش با پسره ارتباط داشته

    • لیلی

      بچه ی نامشروع بدنیا آوردی زبونتم درازه؟؟چه رویی داری!!!برو خودته بکش بدبخت لکه ی ننگ خانوادت هستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید صیغه بودند

      • بی نام

        بچه نامشروع حاصل ارتباط نامشروع زن و مرد می باشد. کشتنی هم باشه دوتاییشون باید خودشونو بکشن

      • بدون نام

        کاربر لیلی چرا خودم را بکشم، دوستش دارم و صبر میکنم سر عقل بیاد شما بی دست و پا هستین با ما چکار داری،

    • بدون نام

      قصد شکایت نداشتی فقط خواستی ابروی پدر بدبخت بره و از هم جدا بشن و دختر دبیرستانی سه سال دنبال دوستی و شهوت بودی ...مسئولان که میگن خانواده مراقب باشن کلاه و عمامه ها را بالاتر بگذارید و از دین فقط برای قدرت استفاده نکنید محصول تربیت جامعه شماها هستید جمع کنید حالا ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای همه ميگم بچه مشروع یا نا مشروع پاک متولد میشه اون چه گناهی داره یا گناهی مرتکب شده مگه به اختیار خودش میخواد دنیا بیاد یا درست شده،

      • بدون نام

        برای همه ميگم بچه مشروع یا نا مشروع پاک متولد میشه اون چه گناهی داره یا گناهی مرتکب شده مگه به اختیار خودش میخواد دنیا بیاد یا درست شده،

    • بدون نام

      درست ان پسر ودختر خطا کردند، اما پنهان کردن خطای انان توسط مادر دخترخصوصا زمانیکه متوجه باردار شدن دخترش شده بود اوضاع را بدتر و پیچیده تر کرد،چون الان یک خانواده دیگر با هزاران ارزو وطی کردن مراحل سخت ولی ان بچه شده اند،پدر خانواده بعلت دروغ وپنهان کاری همسرش سرشکسته وسرافکنده شده،اگرمادر دختر همان روز اول موضوع را به شوهر خود اعلام میکرد شاید کار به اینجاها هم کشیده نمی شد واحتمال ازدواج انان با توجه به علاقه ای که بهم داشتند زیاد بود،اما امان از این مادرهای نادان نادان که فکرمیکنندبا سرپوش گذاشتن و پنهانکاری مشکلات خصوصا اینگونه مشکل خودبخودحل می شود اگه ان بچه بیمار وخیلی ضعیف بوده احتمالا مادر دختره در صدد سقطش بوده که موفق نشده.

    • بدون نام

      دختر دبیرستانی سه سال رابطه پنهانی ..حتما پسر فوتبالیست هم فوروارد بوده که....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین در تقصیر اون پسره فوتبالییت که شکی نیست اما دختره هم خیلی گرگ تشریف داشته سه سال با پسره دوست بوده لابد به امید شوهر فوتبالیست کردن تو این ماجرا از خود دختره تا پسره فوتبالیست تا مادر دختره همه مقصرن پسره باید مجازات بشه اما اون دختر و مادرشم باید مجازات بشن گناه اونام کم نبوده

    • بدون نام

      اون کسانی که بچه رو قبول کردند مگه میتونن تحویل ندن ؟ چکار به سن ازدواج دارید بوی گند شهوت زدگی را از غرب نمیاد از ایران و نبود سرگرمی وفرهنگ سازی میخواد و دنیا همین وسایل را دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنده خدا اینجور چیزا تو غرب عادیه اگه چند ساله تو ایران مد شده چند دهه است تو غرب عادی شده

    • بدون نام

      اخرش چی شد بلاخره دادگاه چی گفت این چ نوع نوشتنیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر محترم 15/08فقط و فقط پدر بیچاره را سکته داده،!!! اما در خصوص نتیجه، هیچی که هیچ، دقیقاً مثل فیلمی بود که اسم اون فیلم یادم نیست، مرحوم ایرج قادری وکیل بود و زنش هم دکتر بود که یک دختر داشت با یک پسر افغان دوست شد و بردش برای یکی که باشگاه و رقص و از این حرفها داشت، که یادم افتاد اسم فیلم محاکمه بود ببینید، دقیقاً این داستان اون بود،

    • بدون نام

      چقدر زرنگ پسره از اعدام چ خوب در رفت!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه اینکار اعدام داره،؟

      • بدون نام

        دختره اعدام کنید.

      • بدون نام

        کرم از درخته

    • فریبا

      این دختر آشغال همه باید سنگسار بشه تا عبرتی بشه برای بقیه دخترا!! مثل اندونزی که در ملأ عام سنگسار میکنن!! با چه وقاحتی از ارتباطات کثیفش تعریف میکنه و تازه طلبکارم هست!! نباید فقط پسرها مجازات شن! باید باعث اصلی که خود دخترا هستن هم توبیخ بشن!! پناه بر خدا! الله اکبر.....داریم کجا میریم؟!!

      پاسخ ها

      • بی نام

        از شماست که بر ماست

      • بی نام

        حیف که با متحجرهایی مثل تو می شیم 80 میلیون. صد حیف

      • مردجنوبی

        با اینکه با بعضی از نظرات مخالف هستم ولی این نظرتو کاملا موافقم خانم فریبا

    • بدون نام

      خوب بد همه جا هست یکی غلبه میکنه به شیطان یکی تسلیم . مدام گفتید دکتر نما، کارمند نما ، مامور نما... برا اینکه تهمت یا فحاشیان در گروه خفه بشن خودم رفتم تو اتاق.....دیدم کارمند زن با کارمند مرد .....؛ فقط دادگاه میگن زن م یا شوهرم با همکارش .. افغانستان جلو میزنه چون در فدراسیون تجاوز شده به فوتبالیست زن و فوری رسانه یی کردن که لاپوشانی نشود، اینجا ازار و اذیت و رابطه غیر اخلاقی را جایگزین تجاوز جنسی و رابطه جنسی دونفره مگرطرف وابسته نباشه

    • بدون نام

      عجب !!!!!!!!!!!!!!!!! :/

    • زهرا

      عجب ادمای کثیفی تواگه میخواستی بااون ازدواج کنی چرادوستتوباخودت بردی .. بعدشم مقصرمادردخترهم هست بایدهم اول شکایت میکردی حق داشت شوهرش طلاقش داد

      پاسخ ها

      • راز

        زهرا توچرا حرص میخوری جانم.دوست داشته.همین دو یاسه نفرباشه.

    • مهدی

      خوب شدشماقاضی نشدین

    • بدون نام

      چجوری پدر دختره تا ۷ ماهگی نفهمیده دخترش حاملست!!!

    • بدون نام

      یکی به این دختر بگه شرم بر تو باد که جواب محبت و زحمات پدر ومادرت را به نهو احسن دادی چطور میتونی توی روی آنها نگاه کنی که براشون بجای افتخار ننگ وسرشکستگی آوردی مرگ بر تو ودخترهای مانند تو شماها را باید زنده زنده سوزاند لعنت خدا بر شما

    • بدون نام

      آخه این چه داستانیه که می نویسید.دختر با این سن با این کار داغونش برای چی باید بچه یه رابطه غیر اخلاقی رو به دنیا بیاره و مادرش هم در جریان کارش بوده هدفش چی بوده پسره چطور دوستش داشته که دوستش هم همراش بوده الان هم موافق ازدواج و قبول کردن بچه شده بیشتر شبیه فیلماست تا واقعیت

    • بدون نام

      دم بابایه گرم ایول ...

    • نالنتت

      اگر پیراهن از پشت پاره شده پسر مقصر است و اگر جلو دختر و اگر هم پیراهن پاره نشده دوستش

    • بی نام

      اینم آخر و عاقبت کار خیر. آدم دیگه چه جوری اعتماد کنه بره بچه از پرورشگاه بگیره؟ باید یه قانونی بذارن که پدر و مادر جدید مگر در صورت عدم صلاحیت بچه رو به پدر و مادر قبلی پس ندن

    • حمید

      همه میدونیم که دو طرف مقصر بودند ولی مقصر اصلی این ماجرا پدر ومادر دختره هستند که نظارتی روی رفت وآمد دخترشون ندارند به نظر من پدر هم مقصره چون نتونسته فرزند خوبی تربیت کنه

    • مردجنوبی

      قبلا تو نظراتم به خانواده ها حذر میدادم که دختر را نباید به دبیرستان بفرستید و نباید گوشی پیشرفته بدید دستش و نباید ازادی بهش داد چون متاسفانه خودشو خرب میکنه ولی هیچکس حرفمو قبول نکرد و منفی دادن اما امروز همه میبینید همون حرفهایی که گفتم داره اتفاق میوفته

      پاسخ ها

      • khlfvni

        تو حرف نزنی بهتره به نظرم

      • بدون نام

        مگه میشه دخترای این دوره رو از آزادی منع کرد مگه خانواده ها حریف بچه هاشون میشن .تربیتها غلط شده یا پدر حامی بچه میشه یا مادر بچه هم از این حمایت سواستفاده میکنه و خود سر میشه.حرف شما درست ولی شدنی نیست.

    • گـنـدم مجیدي*'* پـونـڪ قـزویـن

      مقصر دختره بود ڪه وقتي بهش تجاوز شد هیچ عکس العملي نشون نداد .

    • بدون نام

      بازیکن چرک ... یه مدت فرار کرد رفت ترکیه

    • اژدر

      بازی رده امیدها کیسه هس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج