۸۰۹۲۶۸
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

کی‌روش فکر می‌کند به تیم ملی بی‌احترامی شده

ملی پوشان فوتبال ایران عصر امروز تهران را به سوی دوحه ترک کردند تا آخرین اردوی خود پیش از جام ملت‌ها را برگزار کنند. اردویی که برگزاری آن باز هم با نارضایتی اتفاق افتاد.

ورزش سه: حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا به آخرین اردوی تدارکاتی این تیم رسید. اردویی که سرمربی تیم ملی، انتظار برگزاری آن با کیفیتی متفاوت را داشت اما در نهایت اتفاقی متفاوت با نظر کی روش افتاد و در حالی که او و تیمش انتظار برپایی آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی در امارات را داشتند این اردو در قطر تشکیل شد تا همچنان حرف و حدیث درباره نوع برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی، متفاوت با آنچه سرمربی تیم ملی می خواست داغ باشد.

کارلوس کی روش در برنامه مدون و طولانی خود که پیش از این تحویل فدراسیون فوتبال داده بود پیش بینی چند دیدار تدارکاتی با تیم های بزرگ آسیایی را کرده بود و برای حضور موفق در جام ملت های آسیا به دنبال خط زدن سیاه مشق های مربوط به رویارویی با تیم های آسیایی بود تا با حضور برابر تیم هایی همچون ژاپن و کره و استرالیا و ... به نتایج مورد نظر خود برسد و طبیعتا آخرین استفاده ها از پشتیبانی تیم ملی را ببرد و راه قهرمانی در جام ملت ها را کم دردسرتر کند.

درباره رقبای تدارکاتی که تیم ملی می توانست با آنها روبرو شود اولین گزینه هایی که به ذهن می آید همین سه چهار نام بزرگ آسیاست و حتما انتظارها هم همین بود که ملی پوشان ما در عرصه ای به میدان بروند تا بهترین قیاس بین آنها و بزرگان فوتبال آسیا انجام شود اما هرگز اینچنین نشد و مطابق با گفته سرمربی تیم ملی، ما پول بازی با تیم های بزرگ آسیا را نداشتیم.

همین موضوع در نهایت منجر به رقابت های تدارکاتی تیم ملی ایران با تیم های درجه دو آمریکایی شد و در میان آسیایی ها نیز در نهایت توانستیم دو بازی برابر تیم ملی ازبکستان داشته باشیم تا دل مان خوش کنیم به دو پیروزی یک بر صفر برابر این تیم و در نهایت بدون رقابت دل خوش کنیم به رنکینگ فیفا و ادعا کنیم در برابر دیگر تیم های آسیایی موفق تر هستیم.

در این باره البته می توان نکته دیگری نیز در نظر داشت و آن هم دقیقا مکان برگزاری آخرین اردوی تیم ملی پیش از جام ملت های آسیاست. اینکه کی روش و برنامه هایش پیش بینی برگزاری آخرین اردوی تیم ملی را در امارات داشتند و آن را به عنوان پایان بندی آماده سازی تیم ملی برای حضور موفق در جام ملت ها محسوب می کردند نیز در نهایت دچار تغییراتی شد و کشور قطر برای این کار در نظر گرفته شد!

کی‌روش فکر می‌کند به تیم ملی بی‌احترامی شده

اینکه چرا قطر جایگزین امارات شد را هم باید در عدم تامین منابع مالی بدانیم. به جز مشکلاتی که کشور امارات برای برگزاری بازی های دوستانه تیم ملی دارد ، به دلیل تامین مالی اردوی قطر از سوی مسئولان فوتبال آن کشور، راه ملی پوشان کج شد و ملی پوشان به جای باشگاه ایرانیان به مرکز اسپایر می روند، جایی که به گفته کی روش قطری ها از تمرینات تیم ملی فیلمبرداری می کنند.

اینکه سرمربی تیم ملی قطر می گوید ایران در آماده سازی برای جام ملت ها به ما کمک می کند نیز به همین موضوع بر می گردد و اینکه حضور تیم ملی ایران در این کشور بیشتر از آنکه طبق برنامه های خودمان باشد به دلیل احترام قطری ها به ما صورت گرفته است.

سرمربی تیم ملی در آخرین مصاحبه خود که صبح امروز اتفاق افتاد نیز همین مطلب را بیان کرد و وزیر ورزش را نیز به عنوان اولین مقصر بی توجهی ها به تیم ملی می دانست چرا که او برای بدرقه تیم ملی هم حضور نیافت (اگرچه مراسمی هم برای بدرقه پیش بینی نشده بود).

کی روش از اینکه مسئولان ورزشی با نوع رفتار خود نوعی بی احترامی به تیم ملی روا داشتند در حالی که مسئولان قطری با نهایت احترام ایران را پذیرفتند با دلخوری کامل از ایران خارج شد و شاید بتوان گفت او پس از هشت سال حضور در ایران همچنان نتوانست به آن چیزی که در ذهن خود بود برسد و طبق معمول مجبور به قبول گزینه شماره دو به جای گزینه اصلی شد.

اتفاقی که امیدواریم تاثیر چندانی در نتایج آینده تیم ملی نداشته باشد و همانطور که مسعود شجاعی گفته بازیکنان با به دست آوردن نتایج خوب پاسخ همه کمبودها را بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehrdad

      یعنی وزیر ورزش و فدزاسیون...برن سزشونو بزارن بمیرن.این جور حرکتا اتفاقا بچه های تیم ملی رو متحد تر میکنه و مطمین باشید نتیجه بهتری کسب میکنن.اونموقعست که این بی وجودا میان واس تبریک و....

    • بدون نام

      این بنده خدا هم تو عالم هپروت سیر میکنه هر روز به یه نفر حمله میکنه

    • شهرام

      این ورزش ۳ کلا تخیلی مینویسه . همچین نوشته که انگار اگه وزیر میرفت بدرقه و همشونو ماچ میکرد و از زیر قرآن رد میکرد انگار قهرمان میشدن . همچین نوشته که انگار کیروش تازه اومده و ملت شناختی ازش ندارن . بنده خداها ، کیروش داره رنگتون میکنه . آدم های ساده ، الان کیروش صدتا بهانه داره که حذف رو بندازه گردنشون و دلار بگیره و بره . تورو خدا اینقدر ساده نباشین . یه کم دو دوتا چهارتا یاد بگیرین .

    • تاج کبیر

      وزیر لجن سرش گرم لنگه کثیفه.

    • بدون نام

      این حرکات نشون میده که مسولان دوست ندارن تیم ملی نتیجه بگیره تا کیروش محبوبیت ومقبولیت خودش رو توی کشور ازدست بده وبعد از جام ملت ها خودش روش نده برگرده ایران تا بوده همین بوده مسولان از هرکی خوششون نمی اومد زیر پاشو خالی میکردن تیم ملی مملکت هم اصلا براشون مهم نبوده مهم این بوده که اونا به خواسته شون برسن امسال هم روی اون چهل ودوسال انشالله چهار سال دیگه با مربیان امتحان پس داده ودوست ورفقای اقای وزیر جام قهرمانی دوم رو از آسیا بدست میارن خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      این را هر کودکی میدونه که کیروش هرگز مایل به مسابقه با تیم های مطرح دنیا نبود و اون هم پر واضح هست که بخاطر رنکینگ مسخره بوده .

    • بدون نام

      چقد مظلومه این کیروش خخخخ و چقد بی رسانه ؟؟؟ مثلا

    • بدون نام

      انشا الله مفتضح بشه و گورشو گم کنه این لمپن

    • بدون نام

      کلا پرتغالی ها مردمی با جنس خراب و مشکل روانی هستند از مورینیو که بزرگشونه بگیر که آبروی هر مربی رو برده تا ژوزه کفتار و این کیروش روانی و پولکی

    • ایران

      داره فرار رو به جلو میکنه تا وقتی نتیجه نکرد توجیه کنه.کیروش نامتعادل است

    • مرتضی

      از دم فیل افتاده، مغرور!!!!!

    • بدون نام

      اینم از فیلمشه چون میدونه کاری از پیش نمیبرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج