۸۰۹۳۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۳۲ روز طاقت فرسای منچستریونایتد؛ پایان ژوزه؟

با قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، شیاطین سرخ حریف خود را در مرحله یک هشتم نهایی شناخت.

وبسایت نود: قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز در نیون سوئیس برگزار شد و منچستریونایتد، تیم دوم گروه H در یکی از سخت ترین قرعه های ممکن در مقابل پاریسن‌ژرمن قرار گرفت.

پاریسن ژرمن یکی از آماده ترین تیم های این فصل لیگ های اروپایی بوده است. مردان توماس توخل که به دلیل مشکلات ایجاد شده در کشور فرانسه مسابقه خود در هفته هجدهم را برگزار نکرده است، بعد از گذشت ۱۶ مسابقه با ۱۴ پیروزی و دو تساوی صدرنشین بلامنازع لیگ یک فرانسه محسوب می‌شود. نزدیک ترین تعقیب کننده پاریسن‌ژرمن در جدول لیل است که علیرغم انجام دو بازی بیشتر، ۱۰ امتیاز از پاریسی ها کمتر دارد. بعید به نظر می‌رسد مشکلی در سر راه قهرمانی برای قهرمان ۵ دوره از ۶ دوره اخیر به وجود بیاید.

پی‌اس‌جی که به عنوان صدرنشین گروه C پا به این مرحله گذاشته، ماموریت خود را هرچند سخت، اما با موفقیت به پایان رساند و در گروهی که ناپولی و لیورپول نیز در آن حضور داشتند، با ۱۱ امتیاز صدرنشین شدند.

اما با گنجانده شدن این مسابقه در تقویم رقابت های منچستریونایتد، درخواهیم یافت که از روز ۱۲ فوریه تا ۱۶ مارچ ۲۰۱۹، منچستریونایتد برهه ای سخت و نفسگیر را در پیش رو خواهد داشت.

منچستریونایتد در روز سه شنبه ۱۲ فوریه در ورزشگاه اولدترافورد دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی را میزبانی خواهد کرد. مسابقه مقابل پاریسن‌ژرمن، ۳ روز بعد از دیدار خارج از خانه مقابل فولام برگزار خواهد شد. ۱۱ روز بعد از دیدار رفت، منچستریونایتد روز شنبه ۲۳ فوریه در تئاتر رویاها میزبان لیورپول خواهد بود و تلاش خواهد داشت تا در این نبرد حیثیتی، شکست ۳-۱ روز یکشنبه مقابل قرمزها را جبران کند.

سه روز بعد از نبرد حساس لیورپول، منچستریونایتد در یک مسابقه میان هفته مهمان کریستال پالاس می‌شود و در روز شنبه، ۲ مارچ، شاگردان مورینیو در اولدترافورد میزبان ساوتهمپتون خواهد بود و خود را برای دیدار سخت بعدی آماده خواهد کرد.

۴ روز بعد، چهارشنبه ۶ مارچ، منچستریونایتد در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی در پارک دو پرنس مهمان پاریسن‌ژرمن خواهد بود و ۳ روز بعد از تعیین تکلیف منچستر در لیگ قهرمانان، منچستریونایتد به لندن و ورزشگاه امارات خواهد رفت تا بازی هفته سی‌ام لیگ برتر را در مقابل آرسنال برگزار کند.

یک هفته بعد از این مسابقه، در روز شنبه ۱۶ مارچ، منچستریونایتد در دربی شهر منچستر میزبان سیتی خواهد بود و به این ترتیب ۳۲ روز سخت منچستر به پایان می‌رسد. باید دید آیا ژوزه مورینیو بعد از این تاریخ هم روی نیمکت منچستریونایتد حضور خواهد داشت یا خیر؟ البته اگر مورینیو تا ماه فوریه بر روی نیمکت شیاطین سرخ دوام بیاورد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج