۸۰۹۵۵۶
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

جزئیات تیراندازی در بزرگراه امام علی (ع)

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه در خصوص جزئیات تیراندازی مأموران این کلانتری در بزرگراه امام علی(ع) و دستگیری موبایل قاپان شرق تهران خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه در خصوص جزئیات تیراندازی مأموران این کلانتری در بزرگراه امام علی(ع) و دستگیری موبایل قاپان شرق تهران خبر داد.

در پی شکایت شهروندان شرق تهران مبنی بر وقوع چند فقره موبایل قاپی، طرح برخورد با موبایل قاپان در دستور کار کلانتری ۱۹۰ مجیدیه قرار گرفت.

برپایه این گزارش، در جریان گشت زنی ماموران این کلانتری در محدوده خیابان رسالت به غرب، ماموران به یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا با دو سرنشین مشکوک شده و به آنها دستور ایست دادند اما موتورسواران بدون توجه به دستور ایست پلیس از محدوده متواری شدند.

در ادامه تعقیب و گریز پلیس و موتورسواران، متهمان وارد محدوده بزرگراه امام علی(ع) شدند که پلیس برای توقف آنها با رعایت قانون بکارگیری سلاح مجبور به تیراندازی شد.

در این حین ۴ تیر هوایی و ۴ تیر به موتورسیکلت شلیک شد که بدنبال آن، موتورسیکلت به علت اصابت گلوله در محدوده خیابان دماوند متوقف و موتورسواران دستگیر شدند.

سرهنگ علی نعمتی رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه با اعلام خبرفوق اظهار داشت:‌ دستگیرشدگان دو جوان ۲۰ و ۲۴ ساله و ساکن اسلام‌شهر بودند؛ این دو متهم دارای سوابق موبایل قاپی، زورگیری و شرارت بوده و حتی یکی از آنها به جرم سرقت خودرو در زندان حضور داشت که سه ماه پیش آزاد شده بود.

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه با اعلام این مطلب که این سارقان با نام باند «تپل» دربین مالخران مشهور بودند، خاطرنشان کرد:‌ سارقان تا این لحظه به ۳۰ فقره موبایل قاپی به ویژه درمقابل مجتمع‌های تجاری شرق تهران اعتراف کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خریداران آن موبایل را دستگیر کنید و این عمل شدنی است

    • بدون نام

      همشون همینن آزادیشون با تجربه حرفه ای تر میشن

    • زهرا

      خداروشکرکه دستگیرشدن دزدای کثیف

    • امیرحسین (...)

      احسنت

    • بدون نام

      قوه قضایه باید باشدت برخورد کند با افراد سابقه دار زندان شده هتل این اراذل!

    • بازرگان

      فهای منو همه مسخره می‌کنند. تنها راهش همونی که چند بار گفتم. . به پلیس احتیاجی نیست بگیم. به گروه خونخوار و دلسوز میخواد . پوست این افراد را بکنند سلاخی کنند و کنسرو گوشت بدند برای اروپا برای غذای سگ و گربه. ارز وارد مملکت کنند با پولش جاده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم موافقم یکی معتادا رو که قصدترک کردن ندارن(معتادای متجاهر) ویکی هم این دزدا

    • بدون نام

      خودم دیدم گوشی فروشی دوتا خلافکارای محل با پلاستیک مشکی اومدن تو و عجله هم داشتند و یه نگاه انداخت و چهارصد داد وگفت باشه بعدا حساب و مثلا مشتری که من بودم وانمود کردم بچه گربه فروختن ! برای اطمینان از بچه های محل پرسیدم تا اومدم ادرس بدم ( چهار تامغازه کنار هم هستند ) گفتن شما خودشو ناراحت نکن اون مغازه و .......شبا م میرن گاراژ پشتی پولا را دود میکنن . مگه ردیابی نیست ؟از تکنولوژی استفاده کنید فوقش فرداش دستگیر میشن .

    • هموطن

      قوانین باید برای موتور سوارای جوان بسیار شدید و سخت شود
      براحتی جرائم مرتکب میشن و براحتی فرار میکنن و متواری میشن و طبیعتا دستگیری و متوقف کردنشون برای پلیس بسیار دشوار و سخت میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج