جاباما
۸۰۹۶۶۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تعقیب و گریز برانکو و شفر؛ جنگ کلین‌شیت

استقلال و پرسپولیس در جدول کلی لیگ برتر رقابت تنگاتنگی بر سر تعداد کلین‌شیت‌های ثبت شده دارند.

وب‌سایت نود: پرسپولیس و استقلال در دو فصل اخیر شاید از نظر رتبه در جدول در مقاطع زیادی از رقابت با همدیگر دور شدند و تفاوت شرایط دو تیم، آنها را برای هفته‌های زیادی در جدول با فاصله از هم قرار داده بود اما آنها در یک فاکتور رقابت سنگینی با هم دارند.

آمار دفاعی و کمترین گل‌خورده و کلین‌شیت یکی از عوامل رقابت میان سرخابی‌های پایتخت بوده است. رقابتی که با حضور مهدی رحمتی و حسینی جوان در یک سو و بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی در سوی دیگر تنور این رقابت و کری‌خوانی را حسابی داغ کرده بود.

تعقیب و گریز برانکو و شفر؛ جنگ کلین‌شیت

این رقابت در این فصل و تا پایان هفته پانزدهم به شدت در حال پیگیری است و هر دو تیم با 6 گل خورده استحکام دفاعی خود را به رخ همدیگر می‌کشند. گویا هیچ کدام از آنها قصد کوتاه آمدن نداشته و می‌خواهند با اتکا به استحکام خط دفاعی خود،ضعف‌های هجومی را جبران کرده و با سرعت بیشتری راه صدر را در پیش بگیرند.

این رقابت در جدول کلی تاریخ لیگ برتر هم جریان دارد. تا هفته پانزدهم لیگ هجدهم استقلال با 209 کلین‌شیت در رده اول قرار دارد و پرسپولیس با 205 کلین‌شیت تعقیب‌کننده جدی آبی‌هاست.

استقلال مدت‌ها صدرنشین بلامنازع جدول کلین‌شیت‌های تاریخ لیگ برتر بود. این تیم آنقدر با تیم‌های پایین‌تر فاصله داشت که شاید کمتر دغدغه‌ای برای بهبود رکورد داشت. با آمدن برانکو و تغییر و تحولات دفاعی و دروازه اما روزهای آرامش استقلالی‌ها در صدر تمام شد و آبی‌ها یک رقیب سرسخت پیدا کردند که گل زدن به آنها یکی از سخت‌ترین کارهای حریفان است.

پرسپولیس توانست به تدریج اختلاف را کم کند و در زمان منصوریان نزدیک بود به این صدرنشینی پایان بدهد. این بار اما حضور مربی خارجی این نبرد را از دوئل یک طرفه به نفع یکی از دو تیم به یک جنگ دونفره تبدیل کرده است.

استقلال با شفر توانست صدر را حفظ کند و در تلاش برای بیشتر کردن اختلاف با پرسپولیس باشد. در حال حاضر 4 کلین‌شیت اختلاف تیم شفر و برانکو در رده اول و دوم جدول است. اختلافی که با توجه به وضعیت دفاعی دو تیم اصلا نتیجه آن در پایان فصل قابل پیش‌بینی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه جالب البته من به عنوان یه هوادار بیشتر قهرمانی و جام برام اهمیت داره تا این جور آمارها

    • بدون نام

      آقا کلین شیت چیه نتیجه مهمه آخه کی تیم ما درست میشه فقط باید امیدوارباشیم میگن عطار هفت شهرعشق را گشت ولی ما هنوز اندر خم یک گوچه ایم بابا تیم رقیب ماسه سال قهرمان شده رفته نیم نهائی آسیا ولی ما تازه میخوام یه نیم فصل رویائی ببینیم بخدا همینم دروغه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج