۸۰۹۸۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فن‌دایک: آلیسون کلین شیت یازدهم را خراب کرد!

ویرژیل فن‌دایک مدافع لیورپول با طعنه‌ زدن به آلیسون دروازه‌بان این تیم به خاطر اشتباهش در بازی مقابل یونایتد مدعی شد دروازه‌بان برزیلی مانع از ثبت یازدهمین کلین‌شیت فصل به نام لیورپول شده.

ورزش سه: ویرژیل فن‌دایک مدافع هلندی و ستاره‌ی لیورپول با حالتی کنایی گفت آلیسون دروازه‌بان برزیلی این تیم در بازی مقابل یونایتد با اشتباه خود نگذاشته یازدهمین کلین شیت فصل به نام خط دفاعی لیورپول ثبت شود.

با اینکه لیورپول در آن بازی با نتیجه ۳-۱ به پیروزی رسید و با این پیروزی نقش مهمی در اخراج مورینیو سرمربی یونایتد داشت ولی به نظر می‌رسد اشتباه آلیسون در دریافت یک گل از منچستریونایتد همچنان در ذهن بازیکنان لیورپول و به خصوص خط دفاع این تیم باقی مانده است.

فن‌دایک در این باره به خبرنگاران گفت:" به آلیسون گفتم به خاطر تو یک کلین‌شیت دیگر را از دست دادیم. نه، راستش را بخواهید با او شوخی کردم. آلیسون برای ما عالی کار کرده. بعضی وقتها از این اشتباهات پیش می‌آید. او در نیمه‌ی دوم فوق‌العاده کار کرد. بعد از آن اشتباه به آلیسون گفتم سرت را بالا بگیر، ما این بازی را می‌بریم".

فن‌دایک در ادامه‌ی صحبت‌هایش درباره‌ی بازی با منچستریونایتد گفت:" پیروزی در آن بازی برای ما خیلی مهم بود. خیلی‌ها می‌گویند آن بازی هم مثل بازی‌های دیگر بوده و سه امتیاز داشته ولی نه، آن بازی برای ما مهم بود چون مقابل یونایتد بازی می‌کردیم و مدتها بود آنها را در خانه‌ی خودمان شکست نداده بودیم. و در پایان با شایستگی به پیروزی رسیدیم".

فن‌دایک در ادامه درباره‌ی شرایط لیورپول گفت:" ما در اواسط دسامبر هستیم و هنوز زمان زیادی از فصل باقی مانده. ما از موقعیت فعلی‌مان خیلی راضی هستیم ولی می‌دانیم که این موقعیت ممکن است ظرف دو سه هفته تغییر کند و به همین خاطر است که مغرور نمی‌شویم و خودمان را گم نمی‌کنیم. ما کار خودمان را خواهیم کرد و سعی می‌کنیم اعتماد به نفس‌‌مان را حفظ کنیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج