۸۰۹۹۳۴
۱۸ نظر
۵۰۰۵
۱۸ نظر
۵۰۰۵
پ

تعزیزات: همچنان شاهد گرانی کالا‌ها هستیم

معاون توسعه و مدیریت سازمان تعزیزات کشور گفت: در حال حاضر در بسیاری از کالاها شاهد گرانی هستیم که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی اساسی دغدغه مردم در حوزه اقتصادی برطرف شود.

خبرگزاری تسنیم: مهدی صابری صبح امروز در جلسه تودیع معارف تعزیرات حکومتی اردبیل اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر نظارت بر حوزه بهداشت در کشور مناسب نیست و آن طور که باید به بحث بهداشتی نظارت شود اقدام مناسبی انجام نیافته است.

وی بیان کرد: انتظارات مردم در این حوزه بالا است و سازمان بهداشت اقدامات خود را مبنای کار قرار داده تا بتواند با همکاری‌های همه‌جانبه نظارت‌های خوبی داشته باشد.

معاون توسعه و مدیریت سازمان تعزیزات کشور با اشاره به تودیع معارفه تعزیزات حکومتی استان گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که مدیرانی را که بالای پنج سال مدیریت می‌کنند را تغییر و در پست‌های مدیریتی سایر استان‌ها به کار بگیریم.

صابری اظهار کرد: تا اوسط سال آینده بیش از ۹۵ درصد مدیرانی که بالای ۵ سال در پست های استان دیگر به کارگیری می‌شود افزود: هدف ما استفاده از تجریبات مدیران در استان‌های دیگر است.

معاون توسعه مدیریت سازمان تعزیرات حکومتی کشور با اشاره به امکانات ضعیف تعزیرات حکومتی در کشور گفت: علی‌رغم این امکات کم توانسته‌ایم اقدامات خوبی در پست‌های نظارتی کشور انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۳۰ شهر کشور فاقد ساختمان تعزیرات هستند که در برخی استان‌ها و شهرها با حمایت استاندار و مسئولان قضای ساختمان تعزیرات این ساختمان‌ها راه‌اندازی شده است.

وظیفه سازمان تعزیرات رسیدگی به گرانفروشی است

صابری با اشاره به این که مردم انتظار دارند سازمان تعزیرات گرانفروشی را در کشور کاهش دهد افزود: وظیفه سازمان تعزیرات رسیدگی به پرونده‌های گرانفروشی در حوزه بازار است که در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بگیرد و کاهش قیمت‌های کالا مربوط به دستگاههای دیگر و وضعیت اقتصادی کشور است.

صابری تصریح کرد: در حال حاضر در بسیاری از کالاها شاهد گرانی هستیم که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی اساسی دغدغه مردم در حوزه اقتصادی برطرف شود.

وی از تهیه و تدوین آیین دسترسی مستقل تعزیرات حکومتی خبر داد و افزود: این مهم بسیار مهم است که می‌تواند عملکرد تاثیرگذار و مثبتی داشته باشد.

صابری یکی از اقدامات سازمان تعزیرات را ساماندهی نیروهای سازمان تعزیرات حکومتی بر شمرد و افزود: در این راستا ۸۰۰ نیروی سازمان تعزیرات حکومتی سازماندهی شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      تعزیرات منهاے صفر!!!!بازرسے منهاے صفرصفر صفر

    • بدون نام

      بیایین همه با هم شاهد باشیم

    • بدون نام

      برین به جهنم نمیخواد شاهد باشین ملت هم شاهد هستن وقیمتهارو میبینن چیزی تو سفره مردم تغیر نمیکنه

    • بدون نام

      افرین

    • مرتضی

      بابا شما دیگه کی هستید . میگه شاهد گرانی هستیم از خواب غفلت بلند بشید یک کم هم برای رضای خدا کار کنید جون اون بچه هاتون نظارت کنید . بخداوندی خدا اگه بخواهید همه چیز تحت کنترل میشه

    • احمد

      ما مردم به نوبه خود از تعزیرات عذرخواهی می کنیم

    • بدون نام

      آقا اصلاً وظیفه این تعزیرت و اصناف چیه تو این مملکت

    • بدون نام

      اگه گرانیه پی تو چیکاره ای با اون دستگاه عریض و طویلت! !!!! بهداشت پایینه و توقع مردم بالا !!!!چرا ضد ونقیض حرف میزنی شما که عرضه مقابله با گرانفروش رو ندارین چرا انتظار دارین مردم توقع شون رو کم کنن !!!!زورتان به گرانفروش نمیرسه ولی به مردم میرسه!!!!نشستن پشت میز و صندلی و کاسب هم هرکاری میخواهد میکنه و اینا هم فقط تماشا میکنن!!!!!لابد دارن مثل برره ای ها نخود میکارند! !!!!اون حقوقی که از بیت المال میگیرین گیر کنه تو گلوتون....

    • بدون نام

      به نظر من از تعزیرات بجای تماشاچی های دربی پرسپولیس و استقلال استفاده کنید هیچ حاشیه ای ندارن صندلی ها و اتوبوس ها هم تخریب نمیشن به بازیکنان هم توهین نمیشه هر کدوم از طرفها هم گل بزنن هورا نمیکشن مبادا کسی خواب باشه از خواب بپره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توشیراز شیر یارانه ایی ۲۰۰۰تومان بود بااین حرفتون شد ۲۶۰۰

    • بدون نام

      بالا غیرتا اگر بناست مثل لبنیات به اسم ارزان کردن همه اش را گران کنید که ما نفهمیدیم جریان چیه دست روی چیز دیگری نذارید که ارزانش کنید

    • بدون نام

      علنا داره میگه تعزیرات = پشمک !

    • بدون نام

      علنا داره میگه تعزیرات = پشمک !

    • م

      تعزیرات و صنف دیگه کیلویی چنده همشون دزد هستند رشوه می‌گیرند کاسب کار هم هر قیمتی که دلشون بخواد به مردم میدن

    • بدون نام

      تعز. یر ات گل بگیرید درشو

    • کامران

      شما هم حقوق مفت می گیرید نقش شلغم رابازی می کنید!؟
      ومغازه دار اینجاتوکرمان هوای تان رادارندوموقع خرید به اتان تخفیف خوب می دهند؟
      به قول همان چاه کنی که زمان قاجار برای میرزای آقاسی چاه می کند برای هرکی آبی نداشته باشه برای شما نون که داره باصنعت معدن نتون که هرروز مثل مشهد گندیکی اش در میاد.

    • بدون نام

      تعزیرات را تعطیل و کارکنان انرا اخراج کنید.

    • بدون نام

      آفرین، آفرین،آفرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج