۸۰۹۹۳۸
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

سردار صفوی: عده‌ای دنبال کاشتن بذر ناامیدی‌اند

دستیار و‌ مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: من با اطمینان عرض می‌کنم که کسانی در داخل و‌ خارج می‌خواهند بذر ناامیدی در بین جوانان ما پخش کنند.

خبرگزاری تسنیم: سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و‌ مشاور عالی فرمانده کل قوا، صبح امروز در همایش تجلیل از راویان نهضت خاطره‌گویی دفاع مقدس، طی سخنانی اظهار داشت: این نهضت با شرفیابی این جانب خدمت رهبر انقلاب و ماموریت جدیدی که ایشان علاوه بر ۲۵ ماموریتی که در حوزه دستیاری در خدمت ایشان دارم، بر دوش بنده گذاشتند.

وی افزود: ما برای این ماموریت جدید ساز و کار لازم را تهیه کردیم. ابتدا کتابچه‌ای به عنوان منشور خاطره‌گویی برای راهنمایی عزیزان تدوین کردیم و برای اجرای این مهم از ۲۵ نفر از فرماندهان نیروهای مسلح دعوت کردیم. امسال بیش از ۵۰ یا۷۰ مراسم مختلف را برگزار کردند و با انصاف و بیان دلچسب، خاطرات دفاع مقدس را برای جوانان بازگو‌ کردند.

سرلشکر صفوی ادامه داد: رهبر انقلاب تاکید داشتند اولویت اجرای این نهضت برای نیروهای مسلح است. بر همین اساس، جامعه هدف این طرح را در نیروهای مسلح تعریف کردیم. این حرکت جدید اختصاص به این موضوع دارد که صرفا خاطره‌گویی در آن صورت بگیرد تا واقعیت جنگ بدون غلو بازگو‌ شود. هدف ما این است تا صادقانه قدرت ایمان و فرماندهان جوان جنگ را برای نسل جوان بازگو کند.

دستیار و‌مشاور عالی فرمانده کل قوا تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس فرماندهان ما زیر ۲۵ سال سن داشتند و‌ فرماندهان دشمن بالای ۴۰ سال سن داشتند اما فرماندهان ما در طرح ریزی عملیات برتری داشتند. اوایل جنگ ما دچار غافلگیری استراتژیک شدیم و کسی باور نمی‌کرد این جنگ هشت سال طول بکشد. اما پیروی از مکتب مقاومت موجب پیروزی ما در جنگ شد.

وی اظهار داشت: مردم عمق دفاع مقدس ما بودند و همه در جنگ مشارکت داشتند. ما می‌خواهیم‌ به جوانان بگوییم همانطور که در دفاع مقدس با وحدت زیر پرچم رهبری و با استقامت توانستیم به پیروزی برسیم با همان الگو‌ می‌توانیم در جنگ اقتصادی و مبارزه با تحریم‌ها پیروز شویم. دشمنان ما راهبردشان این است که در اندیشه جوانان ما تاثیرگذار باشند تا رفتار آنها و نوع انتخاب آنها را تغییر دهند. ما می‌توانیم از علم و فناوری به نفع آرمان‌ها و ارزش‌های خودمان استفاده کنیم.

سرلشکر صفوی عنوان کرد: چهل سال پیش کسی فکر نمی‌کرد رژیم‌صهیونیستی به این درماندگی بیفتد و مکتب مقاومت ملت ایران به منطقه منتقل شود و روح مقاومت ملت ایران به دولت و‌ ملت سوریه و‌ عراق و یمن برای مقابله با تروریست‌ها منتقل شود. من با اطمینان عرض می‌کنم که کسانی در داخل و‌ خارج می‌خواهند بذر ناامیدی در بین جوانان ما پخش کنند.

وی ادامه داد: ما قدرت و صلابت حضرت امام و قدرت تمدن ساز ایران اسلامی را باور کردیم و امروز ملت ایران دارای قدرت اول نظامی و امنیتی منطقه است. رییس جمهو‌ر جدید آمریکا این با تحریکات برخی عوامل حقوق بگیر‌ منافقین مانند جان بولتن از برجام خارج شد و اشتباه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جلو رانت و ژنهای خوب دزد را بگیرید مردم امیدوار می شوند.

    • بدون نام

      مردم نا امید شده اند ولی برای کسی مهم نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این بذ کاشته شد سبز شد درو شد جز علف حز چیزی نبود

    • و

      راه وروش حکومت فعلاً نا امیدی دارد برای امید وار شدن دولت باید سریع کارهارا مردمی وواگذار کند که آتش به اختیار باشند من مخواهم در روستا کار وتولید داشته باشم ولی 50 لیتر سوخت به من نمی دهند که جای گوسفندان را گرم کنم مملکتی که روی نفت خوابیده فقط باید پارتی داشته باشی جناب شما از وضع مردم خبر نداری مملکت شد ه بی توجه به ضعفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نفت ودرامد ایران مال منو شمانیست برادر ثروت ایران مال اعراب منطقه مثل سوریه لبنان فلسطین عراق یمن و....،است دیگه ازاین حرفا نزنی مسئولین ناراحت میشن ایرانی باید زنده بماند نه زندگی کند

      • بدون نام

        خودروحانی واطرافیانش کلا ناامیدی میاربودنش ازامریکابدترن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج