۸۱۰۱۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمدید قرارداد گلر استقلال در گرو جام ملت‌ها

وینفرد شفر، سرمربی استقلال روز گذشته با یکی از خبرگزاری‌ها مصاحبه‌ کرده و در آن به نکته جالبی اشاره کرده است.

فرهیختگان: وینفرد شفر، سرمربی استقلال روز گذشته با یکی از خبرگزاری‌ها مصاحبه‌ کرده و در آن به نکته جالبی اشاره کرده است. وی اعلام کرد به‌دنبال دروازه‌بانی در تیمش است که بتواند در زمین با مدافعانش صحبت کند و رحمتی در این کار بسیار خوب و پخته عمل می‌کند.

وی در این مصاحبه اعلام کرده رحمتی دروازه‌بانی است که می‌تواند بازی را به‌خوبی بخواند و دروازه‌بانان جوان ما باید به‌خوبی این کار را انجام دهند. این صحبت نشان‌دهنده این است که شفر این روزها بیشتر از گذشته برای دروازه‌بانی تیمش روی رحمتی حساب باز کرده؛ این یعنی اینکه احتمالا حسینی باید بازهم روی نیمکت ذخیره‌ها بنشیند.

از اردوی استقلال خبر می‌رسد که قرار بوده در بازی با پدیده هم حسینی (که در بازی قبلی کلین‌شیت کرده بود) درون دروازه قرار بگیرد اما در دقایق آخر تصمیم شفر تغییر یافت و بار دیگر رحمتی را در ترکیب اصلی قرار داد.

دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال در آخر فصل بازیکن آزاد محسوب می‌شود. این روزها هم روابط وی با مدیرعامل استقلال آنقدر سرد شده که تمدید قرارداد حسینی با اما و اگر روبه‌رو شده است.

به‌نظر می‌رسد حسینی منتظر لیست نهایی تیم‌ملی در جام‌ ملت‌هاست. اگر وی در لیست نهایی شفر قرار بگیرد که داستان مشخص است اما اگر این اتفاق رخ ندهد و این بازیکن دوباره همانند جام‌جهانی از فهرست تیم‌ملی خط بخورد، شاید قید پوشیدن پیراهن استقلال را بزند.

از سوی دیگر فتحی هم نشان داده که رفتارهای حسینی ازجمله در منگنه قرار دادن تیم به بهانه بازی کردن را برنمی‌تابد و تمایلی به نشستن پای میز مذاکره با این دروازه‌بان ندارد. دلیل این ادعا را هم می‌توان در مصاحبه اخیر فتحی در مراسم ختم مرحوم دانایی‌فرد پیدا کرد که وی در پاسخ به این سوال که حسینی با این شرایط به‌دنبال جدایی است، اعلام کرد حسینی برای فیکس‌شدن باید تلاش خودش را دوچندان کند و هیچ صحبتی درمورد تمدید قرارداد مطرح نشده است؛ این صحبت‌های سرپرست باشگاه استقلال باعث شد بلافاصله حسینی در یک پست اینستاگرامی پاسخ مدیرعامل استقلال را بدهد.

با این شرایط به‌نظر می‌رسد خواسته یا ناخواسته دروازه‌بان جوان استقلال با اینکه مصاحبه‌ای نمی‌کند دوباره وارد حاشیه شده و همزمان با آغاز فصل نقل و انتقالات دوباره بحث ماندن یا رفتن او مطرح شده است.

حسینی حدود دو هفته وقت دارد که در تمرینات تیم‌ملی و در آستانه جام ملت‌های آسیا خودش را به کارلوس کی‌روش تحمیل کند تا بتواند جزء سه دروازه‌بان اول فوتبال ایران قرار بگیرد. اگر این اتفاق برای حسینی بیفتد شاید بازهم قراردادش را با استقلال برای سال‌های آینده تمدید کند در غیر این صورت بعید نیست که فصل آینده پیراهن تیمی دیگر را بر تن کند خصوصا آنکه رحمتی فصل بعد هم با استقلال قرارداد دارد و همچنان هم توانسته آمادگی خود را حفظ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج