جاباما
۸۱۰۶۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

راموس: هنوز هم از مورینیو صحبت می‌کنید؟

سرخیو راموس در نشست خبری بازی فینال جام جهانی باشگاه ها به شایعات بازگشت مورینیو به رئال مادرید واکنش نشان داد.

ورزش سه: سرخیو راموس در نشست خبری بازی فینال جام جهانی باشگاه ها به شایعات بازگشت مورینیو به رئال مادرید واکنش نشان داد.

مورینیو سه شنبه گذشته از منچستریونایتد اخراج شد تا دوران دو سال و نیمه او در این باشگاه تمام شود. خیلی زود گمانه زنی ها در مورد بازگشت او به رئال شروع شد و اخبار ضد و نقیضی هم در این مورد به گوش می رسد. امروز مارکا طی گزارشی مدعی شد که سران رئال نه در کوتاه مدت و نه در بلند مدت به مورینیو فکر نمی کنند ولی ال پائیس خبر از مذاکرات ابتدایی طرفین داده است.

راموس: هنوز هم از مورینیو صحبت می‌کنید؟

راموس در نشست خبری امروز خود در مورد مصاف با العین گفت: « فردا این شانس را داریم تا یک بار دیگر از عنوان قهرمانی خودمان در جام جهانی باشگاه ها دفاع کنیم. عملکرد و رزومه بازیکنان رئال کاملا مشخص است. ما می توانیم تنها باشگاهی در دنیا شویم که سه بار متوالی این عنوان را کسب کرده است. انگیزه و شور بالایی داریم و می خواهیم با جام به خانه برگردیم. این می تواند از لحاظ روحی کمک بزرگی به ما باشد.»

اولین جام بدون رونالدو: « حرف های رونالدو در مورد رئال را نشنیدم. در هر صورت او زمانی که عضو رئال بود، بخش مهمی از رختکن بود و نقش مهمی هم در موفقیت های ما داشت. همیشه برای رونالدو و تمام کسانی که برای رئال زحمت کشیده اند ارزش و احترام قائلیم و تلاش مان بر این بود که در باشگاه احساس خوشحالی کند.»

راموس: هنوز هم از مورینیو صحبت می‌کنید؟

ایسکو: « او همچنان یکی از بازیکنان مهم رئال است. بخش خوب فوتبال، رقابتی است که درش جریان دارد. مثلا سبایوس فصل گذشته بیشتر نیمکت نشین بود ولی امسال فرصت بیشتری برای بازی پیدا می کند. ایسکو بازیکنی بزرگ و سطح بالاست. برای هر فوتبالیستی پیش می آید که در مقطعی نیمکت نشین شود. در نهایت تصمیم مربی است که چه کسانی به میدان بروند.»

بازگشت احتمالی مورینیو:« من کسی نیستم که بخواهم در مورد مربی باشگاه تعیین تکلیف کنم. اینکه چه کسی بیاید و چه کسی برود. شما فکر می کنید که من به عنوان کاپیتان می گویم چه کسی سرمربی رئال شود؟ مورینیو ۵ سال پیش از رئال جدا شد و هنوز هم در موردش صحبت می کنید. کمی هم به سولاری، مربی فعلی باشگاه احترام بگذارید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج