۸۱۱۹۹۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مبارزه در قفس کاپیتان تیم ملی را هوایی کرد

تا یکی، دو سال قبل خیلی از علاقه‌مندان به ورزش نام MMA را نشنیده بودند، اما درآمدزایی کلانش خیلی از رزمی‌کاران را هوایی کرد تا به سمتش بروند.

خبرورزشی: حمیدرضا قلی‌پور کاپیتان تیم ملی ووشو یکی از این قهرمانانی است که سودای مبارزه در قفس را دارد و تصمیم گرفته تا بعد از خداحافظی با دنیای قهرمانی ووشو به مبارزه در قفس بپردازد.

قلی‌پور با اشاره به حضورش در MMA می‌گوید‌: «من این تصمیم را یک سال پیش گرفتم. ساندا شباهت زیادی به MMA دارد و به همین خاطر تصمیم گرفته‌ام در سال‌های پایانی زندگی ورزشی‌ام از حالت آماتور خارج شوم و در ورزش حرفه‌ای فعالیت کنم. این تصمیم را یک شبه نگرفته‌ام و با بزرگان ووشو مشورت کرده و همه جوانب را سنجیده‌ام.»

مبارزه در قفس کاپیتان تیم ملی را هوایی کرد

کاپیتان تیم ملی ساندا برای مبارزه در قفس تمرین می‌کند‌: «در حال حاضر یک سالی است که تمرینات MMA را انجام می‌دهم و مشکلی برای مبارزه ندارم و به احتمال زیاد تا قبل از شروع مسابقه‌ام در MMA چند رقابت برون‌مرزی در جوجیتسو خواهم داشت.»

او درباره مصدومیت و شرایط فعلی‌اش می‌گوید‌: «خوشبختانه مصدومیتی که داشتم برطرف شده است و تمرینات خود را به صورت منظم و منسجم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان پیگیری می‌کنم.»

قلی‌پور به طلای جهانی فکر می‌کند‌: «رقابت‌های جهانی چین آخرین مسابقه‌ای است که من برای تیم ملی ووشو مبارزه می‌کنم، می‌خواهم با طلای جهانی چین از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم تا فضا برای جوان‌تر‌ها باز شود.»

کاپیتان تیم ملی ووشو می‌گوید‌: «آرزوی هر ورزشکاری است که به المپیک برود و مدال بگیرد، اما ووشو المپیکی نیست. به همین خاطر تصمیم گرفتم ورزش حرفه‌ای را دنبال کنم. الان هم فقط تمرین می‌کنم.»

او برای رفتن به MMA مخالفی ندارد‌: «دو، سه سال پیش می‌خواستم وارد MMA شوم، اما همسرم مخالفت کرد ولی از سال گذشته که به صورت جدی با هم صحبت کردیم و برنامه‌هایم را گفتم و شرایط تمرینی‌ام را دید، دیگر نه تن‌ها مخالفت نمی‌کند، بلکه تشویق هم می‌کند.»

کاپیتان تیم ملی ووشو درباره بازگشتش به لیگ ووشو می‌گوید‌: «تیم دانشگاه آزاد نسبت به دیگر تیم‌ها خیلی دیر بسته شد، تیم ما در دور رفت مقابل پارس جنوبی و پاس ناجا نتیجه را واگذار کرد، به همین دلیل باید در دور برگشت این دو باخت را جبران کنیم. من هفته اول لیگ برتر را به دلیل فوت پدرم از دست دادم، اما در دور برگشت با نظر کادر فنی در مسابقات حضور پیدا می‌کنم تا باخت‌های دور رفت را جبران کنیم. اگرچه قهرمانی برای دانشگاه آزاد اسلامی سخت است، اما دور از دسترس نیست.»

قلی‌پور به پشتوانه‌سازی در تیم ملی اشاره می‌کند‌: «خوشبختانه فدراسیون ووشو در این چندسال پشتوانه‌سازی خوبی داشته است. در حال حاضر ووشوکارانی در تیم ملی هستند که تجربه‌شان از ما کمتر است، اما از نظر فنی واقعاً قدرتمند هستند و فدراسیون در خصوص مدال‌آوری آن‌ها نباید نگرانی داشته باشد. به هر حال عمر ورزشی هر ورزشکاری تمام می‌شود و خوشبختانه در این راه فدراسیون به خوبی پشتوانه‌سازی کرده است و نگرانی وجود ندارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج