۸۱۲۸۰۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آغاز پولسازی قسمت ششم «تبدیل شونده‌ها»

«بامبل بی» (Bumblebee) که ششمین فیلم از سری آثار حادثه ای- هیولایی «تبدیل شونده ها» به حساب می آید، این هفته در بدو اکرانش در سطح جهان امیدواری های مالی فراوانی را نسبت به خویش ایجاد کرد و شاید هم باید گفت که همانقدر خوب فروخت که گمانش می رفت.

بانی فیلم: «بامبل بی» (Bumblebee) که ششمین فیلم از سری آثار حادثه ای- هیولایی «تبدیل شونده ها» به حساب می آید، این هفته در بدو اکرانش در سطح جهان امیدواری های مالی فراوانی را نسبت به خویش ایجاد کرد و شاید هم باید گفت که همانقدر خوب فروخت که گمانش می رفت.

آغاز پولسازی قسمت ششم «تبدیل شونده‌ها»

این فیلم در جدول پرفروش های آمریکای شمالی که به واقع محل اصلی ظهور و شکل گیری و عرضه آن است، در بیش از ۳۵۰۰ سالن به یک سودسازی ۲۱ میلیون دلاری و رتبه سوم نایل آمد و با توجه به بافت سرگرم کننده اش و شروع تعطیلات کریسمس و ژانویه در غرب بیش از اینها و در طول مدتی طولانی خواهد فروخت. به واقع اگر غول پول خواری همچون «مرد دریایی» همزمان با Bumblebee اکران نشده بود و نسخه کارتونی جدید «مرد عنکبوتی» با نام «اسپایدرمن: به درون نظم عنکبوتی» در حال نمایش نبود، میزان درآمدسازی «بامبل بی» که محصول شرکت قدیمی پارامونت است، از حدی که می بینیم بسیار بیشتر می شد.

یک مسئله و سوال موجود در همین ارتباط این است که سه فیلم حادثه ای- خیالی فوق که جملگی مخاطبان یکسانی دارند، چگونه می توانند تا آخر کنار یکدیگر دوام بیاورند و بدون اشتراک مسلمی، نوعی از اشتراک اهداف را با یکدیگر به نمایش بگذارند و همگی نیز از این بابت متمتع و بهره مند بشوند.

اگر به میزان فروش «بامبل بی» نه فقط در سه روز پایانی هفته بلکه پنج روز نخست اکرانش نگاه کنیم، می بینیم که مقدار سودسازی آن به ۳۲ میلیون دلار بالغ می شود و این مقدمه و وسیله ای در راه درک این واقعیت است که ششمین نسخه «Trans Formers» بنیه مالی و قوه پولسازی چشمگیرتری نسبت به چیزی دارد که طی روزهای نخست اکرانش به ثبت رسیده است.

«Bumblebee» اضافه بر آمریکا و کانادا که وصف آنها آمد، در هفته سپری شده در ۳۸ کشور و بازار و منطقه دیگر هم به نمایش درآمد و از این طریق نیز ۱/۳۱ میلیون دلار کسب کرد و پولسازترین کشورها و مناطق غیرآمریکایی برای این فیلم روسیه و اندونزی بودند که هر کدام ۹/۴ میلیون دلار را به پای فیلم و به نام استودیوی پارامونت که تهیه کننده و ارائه گر آن است، نوشتند. پس از آنها باید به مکزیک با۹/۳ میلیون دلار، استرالیا با ۸/۲ میلیون، مالزی با ۶/۲ میلیون، آلمان با ۸/۱ میلیون و تایلند و سنگاپور و شرق آسیایی با ۲/۱ میلیون دلار اشاره کرد. طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته پخش Bumblebee به ۱۷ کشور دیگر هم بسط می یابد که بین شان کشورهای بالقوه پولساز فرانسه، بریتانیا، برزیل، کره جنوبی و اسپانیا هم مشاهده می شوند و چین هم که می تواند یک منبع عظیم پولسازی برای این فیلم باشد، از ۱۴ دی به روی آن آغوش خواهد گشود و دیرتر از همه ژاپن در این زمینه اقدام خواهد کرد که از ۲۴ اسفند این فیلم را اکران خواهد کرد.

این روندهای پولسازی و امید آفرینی به این معنا است که روند تولید «تبدیل شونده ها» و مشتقات این فیلم ها که Bumblebee جدیدترین آنها است، به این زودی ها متوقف نمی شود زیرا هر جا حادثه ای سینمایی در کار باشد و بتوان حالات تازه ای را برای سازندگان این سری فیلم ها تصور کرد، مردان «تبدیل شونده» برای ابراز وجود در آن حاضرند.

آغاز ۲۶ میلیون دلاری «مرد عنکبوتی» در چین

چون در سطور قبلی صحبت از چین و آماده شدن آن برای نمایش Bumblebee به میان آمد، لازم است به این نیز اشاره کنیم که ورسیون کارتونی اسپایدرمن که کار شرکت سونی پیکچرز و بخش انیمیشن آن است، این هفته اضافه بر بسط یافتن به کشورهایی بیشتر در سطح اروپا، آسیای شرقی، آمریکای لاتین، شمال آفریقا و سطح اقیانوسیه در چین نیز آغاز به نمایش کرد و ۱/۲۶ میلیون دلار در این کشور بسیار پرنفوس شرق آسیا بدست آورد و با احتساب این میزان پول و هفته ای ۳۸ میلیون دلاری برای «Spider- Verse» این فیلم اینک در کشورهایی به جز آمریکا و کانادا مجموعاً ۸/۶۴ میلیون دلار کاسبی کرده و همچنان در حال افزودن چشمگیر بر این ارقام است.

«اسپایدرمن: به درون نظم عنکبوتی» که هزینه تولید آن ۹۰ میلیون دلار بوده از امروز (چهارشنبه ۵ دی) در مکزیک هم اکران می شود و تاریخ شروع پخش آن در ایتالیا ۶ دی، برزیل ۱۹ دی و ژاپن ۳۰ اسفندماه اعلام شده است. این در حالی است که پس از تولید ۵ فیلم بلند متوالی با حضور بازیگران زنده برای ترسیم اسپایدرمن و اطرافیانش، این سری فیلم ها در یک مرحله بررسی مجدد و دگردیسی احتمالی قرار دارد، ولی قطع یقین آن که بزودی ورسیون ششم این سری آثار سینمایی بسیار سودساز هم بر پرده های نقره ای خواهد نشست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج