۸۱۴۷۰۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«ماجان» کم مخاطب، راهی شبکه ویدئویی شد!

فیلم سینمایی «ماجان» در حالی پروانه نمایش در شبکه ویدئویی را گرفت که سال گذشته در اکران بشدت ناامید کننده ظاهر شد. فیلمی که به زحمت توانست صدمیلیون تومان فروش کند و مشخص نیست با این میزان اندک استقبال در اکران پارسال چه امیدی به اقبال در میان مخاطبان شبکه ویدئویی دارد. مخاطبانی که ناگزیرند برای تهیه نسخه قانونی این فیلم ۱۰ هزار تومان نیز بپردازند.

بانی فیلم: فیلم سینمایی «ماجان» در حالی پروانه نمایش در شبکه ویدئویی را گرفت که سال گذشته در اکران بشدت ناامید کننده ظاهر شد. فیلمی که به زحمت توانست صدمیلیون تومان فروش کند و مشخص نیست با این میزان اندک استقبال در اکران پارسال چه امیدی به اقبال در میان مخاطبان شبکه ویدئویی دارد. مخاطبانی که ناگزیرند برای تهیه نسخه قانونی این فیلم ۱۰ هزار تومان نیز بپردازند.

«ماجان» کم مخاطب، راهی شبکه ویدئویی شد!

نخستین فیلم رحمان سیفی آزاد سال ۹۵ در جشنواره فیلم فجر نیز با انتقادهای زیادی مواجه شد که طیف متنوعی از کاستی های فیلمنامه تا کارگردانی را در بر می گرفت. سیفی آزاد که پیش از این مدیریت گروه فیلم و نمایش شبکه چهار، مدیریت گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک و مدیریت مرکز امور نمایشی سیما را برعهده داشتهف در این تجربه سینمایی خود شکست سختی خورد و جالب اینکه اخیرا گفته امسال یک فیلم سینمایی دیگر با موضوع اجتماعی خواهد ساخت.

«ماجان» به تهیه کنندگی محمد مهدی عسگرپور در بخش خارج از مسابقه فجر ۳۵ شرکت داشت و روایتگر قصه زوجی بود که با چالش بزرگی در مواجهه با فرزند خود روبرو شده بودند. مهتاب کرامتی، سیما تیرانداز و فرهاد اصلانی در این بازی داشته اند.

در این باره همچنین می توان به ناکامی سالهای اخیر مهتاب کرامتی در گیشه نیز اشاره کرد. او امسال سه فیلم «جاده قدیم»(منیژه حکمت) و «مرداد» (بهمن کامیار) و «ناخواسته» (برزو نیک نژاد) را روی پرده داشت که اولی کمتر از ۶۰۰ میلیونف دومی حدود ۱۱۲ میلیون تومان فروخت و سومی هم تنها ۷۵ میلیون فروخت تا این بازیگر امسال به کلی از گیشه مایوس شود.

این بازیگر سال گذشته نیز با «ماجان» نتیجه مناسبی از گیشه نگرفت. پیش از آن دو فیلم «ارغوان»(امید بنکدار و کیوان علیمحمدی) و «جامه دران»(حمیدرضا قطبی) در سالهای گذشته هم موفق نشدندفروش قابل قبولی را تجربه کنند.
کرامتی از سال ۹۴ که فیلم «عصر یخبندان»(مصطفی کیایی) از او اکران شد و بیش از دو میلیارد فروخت- که در زمان خود رقم نسبتا بالایی بود- به این سو در گیشه توفیقی نداشته است.

نقشی که نامزدی در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن را در جشنواره فیلم فجر ۳۳ هم برای او به ارمغان آورد. او پارسال در فیلم «بهت» ساخته عباس رافعی همجلوی دوربین رفت که هنوز اکران نشده است. فیلمی که در آن با رعنا آزادی ور و علیرضا آقاخانی همبازی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج