جاباما
۸۱۴۸۰۵
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

آمادگی ناجا برای آموزش جبهه مقاومت فلسطین

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین از آمادگی پلیس جمهوری اسلامی ایران برای انتقال تجربیات و آموزش جبهه مقاومت خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین از آمادگی پلیس جمهوری اسلامی ایران برای انتقال تجربیات و آموزش جبهه مقاومت خبرداد.

سردار حسین اشتری در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه در ستاد ناجا، اظهارداشت: جبهه مقاومت فلسطین هر زمان که با همدلی و با حضور مردم در مقابل اسرائیلی ها قرار گرفت، موفق شد.

وی با بیان اینکه خوشحالی مردم کشورمان، از شنیدن خبر پیروزی های مردم فلسطین به مانند خوشحالی شنیدن اخبار پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس می باشد، گفت: مقام معظم رهبری همیشه از جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل حمایت می کنند و ما نیز به پیروی از ایشان از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و هر کمکی که از دستمان برآید، انجام خواهیم داد.

فرمانده ناجا خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران، در خدمت شما است و این روحیه در بین همه همکاران بنده وجود دارد، چراکه معتقد هستیم امروز کمک به جبهه مقاومت همانند روزهای دفاع مقدس در ایران می باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که نوید پیروزی جبهه مقاومت را دادند، ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله این مهم به زودی محقق گردد و قدس عزیز به دست سپاهیان اسلام آزاد شود.

سردار اشتری عنوان کرد: یکی از افتخارات پلیس ایران، این است که تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا است.

وی خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت: ظرفیت های خوبی در پلیس ایران وجود دارد که ضمن دعوت از شما برای بازدید از این امکانات و قابلیت ها، تجربیات و دستاوردهای خود را در این حوزه به شما انتقال دهیم.

فرمانده ناجا با اشاره به ظرفیت های بالای آموزشی پلیس جمهوری اسلامی ایران از برگزاری دوره های آموزشی برای جبهه مقاومت خبرداد.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه امروز آمریکا و اسرائیل در دنیا خفیف و ذلیل شده اند و نمونه بارز آن سفر مخفیانه رئیس جمهور آمریکا به عراق است، عنوان کرد: قدرت پوشالی استکبار برای همه مردم دنیا خصوصاً جبهه مقاومت مشخص شده و در مقابل شاهد هستیم که عزت مسلمانان، جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می شود که علت آن در رهبری و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز و نیز مقاومت هایی است که وجود دارد.

"زیاد النَخاله" دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در این دیدار، با بیان اینکه حقیقتا دستاوردها و پیروزی های جبهه مقاومت مدیون جمهوری اسلامی ایران بوده، عنوان کرد: برخلاف برخی کشورهای منطقه، ایران تنها کشوری است که در کنار جبهه مقاومت قرار دارد.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه دشمنان ما برای ضربه زدن به ما صدها میلیارد دلار هزینه کردند، گفت: علی رغم مشکلات زیاد، توانستیم با مقاومت مردم فلسطین دستاوردهای خوبی را به دست آوریم که این مهم نشأت گرفته از روحیه انقلابی و مقاومتی است که در رهبری جمهوری اسلامی ایران، امام خامنه ای عزیز وجود دارد و مطمئن هستیم با این روحیه دشمن صهیونیستی را زمین گیر کرده و ان شاء الله پیروزی نصیبمان خواهد شد.

براساس گزارشسایت پلیس، زیاد النَخاله ضمن تقدیر از توجه فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: مطمئن هستیم توانمندی ها و تجربیات شما در ادامه راه جبهه مقاومت به ما کمک خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      ما جوانان کشور رو در یابید

    • s

      اول استخدام جوانان خودمون بعد به فکر بقیه بودن

    • بدون نام

      چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه -به فکر مشکلات ماموران خودت باش نه فلسطین

    • shohrehandy

      من خودم مامور ناجا هستم با یک دنیا مشکل مالی ، روحی و.... فلسطین کجای فکرمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج