۸۱۵۰۴۴
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

تسخیر دوباره لانه جاسوسی این‌بار در فضای اینترنت

رئیس سازمان صداوسیما در بازدید از پشت صحنه سریال تلویزیونی «نفوذ»، بر تدبیر هوشمندانه برای از بین بردن انحصار اینترنتی آمریکا تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: علی عسکری، رئیس صداوسیما در بازدید از پشت صحنه سریال «نفوذ» که قرار است در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در دهه فجر امسال از شبکه یک سیما پخش شود، از برهه حساسی که این سریال به آن می‌پردازد یاد کرد و گفت: «کشور ما تاریخ پرفراز و نشیبی دارد و مقطعی که در این سریال روایت می‌شود مقطع حساسی از این تاریخ است.»

او با اشاره به روزهای آغازین انقلاب اسلامی و فعالیت سفارت آمریکا در کشور گفت: «با وجود آن‌که امام خمینی (ره) به ماهیت فاسد دولت آمریکا و ریشه فساد آن‌ها واقف بود، مطابق قواعد بین‌الملل با حضور سفارت این کشور مخالفتی نکرد تا زمانی که ماهیت کینه‌توزانه آمریکا با انقلاب اسلامی آشکار شد.»

رئیس صداوسیما، آغاز دشمنی علنی آمریکا با ایران را از همان روزها و پس از تسخیر لانه جاسوسی دانست و گفت: «آمریکا از حادثه تسخیر لانه جاسوسی سیلی محکمی خورد که از همان زمان تا امروز می‌کوشد به انقلاب ضربه بزند.»

او با بیان این‌که ما امروز در معرض تهدید انحصار اینترنتی آمریکا هستیم، تاکید کرد: «همان‌طور که جوانان ما در تسخیر لانه جاسوسی در آن سال‌ها توانستند این کشور را مغلوب کنند، امروز باید با از بین بردن این مزیت نسبی و به دست گرفتن ابتکار عمل، دشمن را از پای درآورند.»

سریال تلویزیونی «نفوذ» از حدود ۱۱ ماه قبل آغاز شده و تا کنون هزار و ۳۰۰ دقیقه از آن تصویر برداری شده است. این سریال در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود و بنا به گفته علی اکبری، تهیه‌کننده این سریال حدود ۷۰۰ دقیقه از آن هنوز تصویربرداری نشده است. این سریال در لوکیشن‌های متعددی در تهران، مریوان، اصفهان، چالوس و... تصویر برداری شده است.

جواد شمقدری، نویسنده و کارگردان این سریال حدود ۴ سال برای تحقیق و پژوهش این سریال کار کرده است. شهریار بحرانی نیز در این سریال در کنار شمقدری است و تدوین آن را برعهده گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جوانان منتظر توصیه حضرتعالی بودن اتفاقا .. خجالتم خوب چیزیه به خدا ، فعلا که تلوزیون شده محل فساد و فحشا . برو سازمان تحت نظرت رو جمع و جور کن ، نمیخواد به ملت توصیه و رهنمون ارائه بدی

    • بدون نام

      تمامی مسئولین که آقا زاده های خود را برای سکونت و یا تحصیل و یا تجارت به آمریکا فرستاده اند آنان را به کشور باز گردانند

    • بدون نام

      این بودجه هارو بزارید برای ابادانی و ریشه کن کردن مواد مخدر در ایران و نفوذ فرضی و اینقدر فیلم ساختن واقعا اسراف هست

    • بدون نام

      توی سریال هم اونایی که از دبوار بالا میرن به نون و نوایی میرسن؟بچه هاشون به کشور اونوردیوار مهاجرت میکنن؟مسئولین به کشور در سریال گند میزنن؟

    • بدون نام

      بی خیال برادر تازه دلار کشیده پاین ببین میتونی دوباره انگولکش کنی بره بالا نخواستم .ترامپ با خودش بود بی خیال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج