۸۱۵۰۸۸
۸ نظر
۵۵۳۶
۸ نظر
۵۵۳۶
پ

ادرسون یا آلیسون؟ کدام یک بهترند؟

مقایسه دو دروازه بان برزیلی دو تیم بزرگ جزیره.

وبسایت نود: با انتقال آلیسون به لیگ برتر و تیم لیورپول، و رقابت شانه به شانه منچسترسیتی و لیورپول در لیگ جزیره، حالا رقابت میان آلیسون و ادرسون علاوه بر تیم ملی برزیل، به انگلیس هم کشیده شده است. اما کدام یک از این دو دروازه بان بهتر هستند و کدام یک فصل بهتری را پشت سر گذاشته اند؟

پیش از دیدار حساس دو تیم در روز پنج شنبه که می تواند حتی سرنوشت جدال قهرمانی را تا حد زیادی مشخص سازد، نگاهی داریم به وضعیت این دو گلر بزرگ.

ادرسون یا آلیسون؟ کدام یک بهترند؟

آلیسون در این فصل بهترین عملکرد را از نظر کلین شیت داشته است، او تا پایان هفته بیستم، موفق به ثبت 12 کلین شیت شده، حال آنکه ادرسون در منچسترسیتی تنها هشت بار دروازه اش را در این فصل بسته نگاه داشته است. ضمن اینکه آلیسون تا به اینجا تنها هشت گل دریافت کرده ولی ادرسون دو برابر او گل خورده است.

آلیسون از منظر سیو نیز نسبت به همتای خود بهتر کار کرده است و در این فصل 46 سیو داشته که 11 واکنش بیشتر از ادرسون است. به این ترتیب آلیسون نرخ سیو 84.9 درصد را به ثبت رسانده که در میان دروازه بانان لیگ جزیره که حداقل 1000 دقیقه در این فصل بازی کرده اند، بهترین آمار است. این امار برای ادرسون تنها 68.6 درصد است. در عین حال واکنش های آلیسون در این فصل برای لیورپول حیاتی بوده است، به طور مثال دو واکنش او در دیدار مقابل برنلی و اورتون، در نهایت باعث شد لیورپولی ها در این دو مسابقه نزدیک، پیروز میدان شوند.

ادرسون یا آلیسون؟ کدام یک بهترند؟

ادرسون و آلیسون هر دو به خاطر توانایی شان در بازی با توپ، شهره هستند و جای تعجب ندارد که انتظار داشته باشیم این دو در بازیسازی تیمشان نیز مشارکت داشته باشند. برای مثال در دیدار لیورپول مقابل آرسنال که همین چند روز قبل برگزار شد، روی گل چهارم بود که تاثیر آلیسون واضح بود، و در نهایت توپ با سه ضربه به محوطه جریمه آرسنال رسید و قرمزها صاحب ضربه پنالتی شدند.

به طور مشابه، ادرسون نیز توانایی بالایی روی کار با توپ دارد. در برتری اخیر ۳-۱ سیتی مقابل ساوتهمپتون، او در یک صحنه با خونسردی تمام در محوطه شش قدم بازیکن حریف را دریبل کرد و حمله ای را طرح ریزی کرد که منجر به گل سیتی شد. ادرسون در این فصل ۵۰۴ پاس ارسال کرده با دقت ۸۲.۷ درصد پاس موفق. و در آن سمت آلیسون ۵۶۶ پاس ارسال کرده با دقت ۷۸.۸ درصد.

ادرسون یا آلیسون؟ کدام یک بهترند؟

از نظر اشتباهات؛ شرایط دو دروازه بان تا حدی شبیه به هم بوده است. ادرسون در این فصل دو بار مرتکب خطای پنالتی شده است: مقابل ساوتهمپتون و منچستریونایتد در ماه نوامبر. در آن سمت دو اشتباه آلیسون در بازی مقابل لسترسیتی و من یونایتد رقم خورد. در دیدار با لسترسیتی او به شکلی عجیب توپ را در کنار خط عرضی از دست داد و منجر به گلزنی رشید غزال شد و در بازی مقابل یونایتد اشتباه مهلک او در مهار توپ، باعث شد لینگارد گلزنی کند.

به نظر شما کدام یک از این دو بهتر هستند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ادرسون

    • بی نام

      ادرسون

    • بدون نام

      بیرانوند

    • بدون نام

      احمد رضا عابدزاده

    • mhr

      آلیسون

    • بی نام

      قشقایی

    • بدون نام

      الیسون واقعا گلر مطمئنتری هست

    • نوید

      ادرسون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج