جاباما
۸۱۵۴۰۷
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

اطلاعیه دانشگاه تهران درباره حواشی شفیعی کدکنی

در پی درج اخباری در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر ایجاد ممنوعیت و محدودیت برای ورود استاد دکتر شفیعی کدکنی به دانشگاه تهران، روابط عمومی دانشگاه این خبر را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: در پی درج اخباری در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر ایجاد ممنوعیت و محدودیت برای ورود استاد دکتر شفیعی کدکنی به دانشگاه تهران، روابط عمومی دانشگاه این خبر را تکذیب کرد.

دانشگاه تهران اعلام کرد اساساً از طرف نیروهای حراست و انتظامات دانشگاه تهران هیچ‌گونه ممانعتی برای ورود این استاد برجسته به دانشگاه ایجاد نشده است. پرسنل انتظامات دانشگاه عموماً استاد را می‌شناسند و شأن و جایگاه ایشان را به‌خوبی می‌دانند و هرگز در خدمتگزاری به این استاد ممتاز و برجسته دانشگاه تهران که برای یکایک کارکنان دانشگاه به نیکی و بزرگی شناخته شده است، کوتاهی نکرده و نخواهند کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ یادآور می‌شود که در روز سه‌شنبه ۱۱ دی ماه در اطراف دانشگاه تجمعات و ناآرامی‌هایی وجود داشته که به تبع آن نیروهای انتظامات دانشگاه تهران موظف بوده‌اند ورود و خروج افراد را دقیق‌تر بررسی و کنترل نمایند. از این رو به دلیل ازدحامی که در ورودی‌های مختلف دانشگاه وجود داشته است، استاد شفیعی کدکنی احساس کرده‌اند که امکان ورود ایشان به دانشگاه فراهم نیست و از ورود به دانشگاه صرف‌نظر کرده و به کتاب فروشی‌های رو به روی دانشگاه برای انجام امور شخصی مراجعه می‌نمایند.

تاکید می‌کنیم که شأن و جایگاه این استاد ممتاز و فرهیخته برای همه دانشگاهیان شناخته شده است و همگان خود را موظف به حفظ این جایگاه می‌دانند. شایان ذکر است که کارکنان دانشگاه تهران بر اساس وظایف شغلی و ذاتی خود موظف به رعایت ضوابط و مقررات اداری بوده و اینکه برخی خبرگزاری‌ها اظهار داشته‌اند که «پادرمیانی رئیس دانشگاه نیز برای حل مشکل ورود به داخل دانشگاه کارساز نبوده است»، از اساس کذب است.

بدیهی است دانشگاه ادعای برخی از خبرگزاری‌ها و شبکه‌های مجازی مبنی بر وقوع اتفاقاتی در مورد ایشان در بیرون از فضای دانشگاه را بررسی نموده و پیش از روشن شدن موضوع نمی‌تواند در این باره اظهار نظر نماید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرادیروز اطلاعیه صادر نشد؟

    • حسنی بلا

      استادعزیزوبزرگوار
      بنده وظیفه خودمیدانم بردستها وپاهایتان بوسه بزنم وتمنا کنم ازبی ادبی بی ادبان ملالی برخاطر مبارک نیاوریدهمانطور که شاملوواخوان انهاراندیدند
      چون لیاقت دیده شدن ندارند

    • بدون نام

      یعنی کسی که مانع از ورودش شدند بدل استاد شفیعی کدکنی بود؟

    • مهدی

      اره راست میگه مگه شده که این روزها ما ایرانی ها اشتباه بکنیم و بیایم بگیم اره اشتباه از من بوده... همش توضیح و دلیل
      .... شلوغی و تظاهرات هم نباید باعث ورود یه استاد برجسته به دانشگاه بشه.

    • بدون نام

      این همه دروغ دغل؟؟؟؟؟؟؟؟ خودتونین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج